İşte benim hemşerilerim,Sağolun arkadaşlarım ağbilerim.çok güzel bir gündü.Tekrar görümek ümidiyle.
1 2 güne ehliyeti çıkarttırıyorum, müsait olduğum gezilere katılmak isterim![]()
Pazar günü bizim için yaptıklarınız için çok teşekkür ederim kendi adıma. İnşallah tekrar görüşmek nasip olur.
Sevgili Bolu Mt camiası bu gün abantta olan varmıydı![]()
dün Adapazarı ve Pamukova daydık.bazı arkadaşlar çalıştığı için aramızda değildi.
Valla abi hiç durmuyorsunuz maşallah :mrgreen:
okan yuvacığa geliyorsun nasip olursa ihşallah.çay içmeğe uğra bizim mekana adapazarı macerasını anlatırız.
bende abantta polislerden kaçıyordum dündün Adapazarı ve Pamukova daydık.bazı arkadaşlar çalıştığı için aramızda değildi.
bende abantta polislerden kaçıyordum dün3 tane motorlu peşimdelerdi bi ara
gölün çevresinisi sinek gibi vızır vızır dolandırttılar bana ya valla zor kaçtım abi ... Bi yakalasalardı motora elveda ehliyet de yok
![]()