[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
25 Ağu 2012
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte benim hemşerilerim,Sağolun arkadaşlarım ağbilerim.çok güzel bir gündü.Tekrar görümek ümidiyle.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
İnsanın hayattaki YEGANE sermayesi ''ZAMAN'' dır. Pazar günü TÜM SERMAYESİNİ ailesi ve sevdiklerinden ziyade hiç tanımadıkları ''ANKARALI'' motosiklet kullanıcılarına ayıran ''BOLU'lu Abilerime ve kardeşlerime'' çok ama çok teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin :):):)

İşte benim hemşerilerim,Sağolun arkadaşlarım ağbilerim.çok güzel bir gündü.Tekrar görümek ümidiyle.

Atila Abi yanlış ama ''Boluda bizi ağırlayan abilerim ve kardeşlerim resmen melek'' , senin o yüzünü hiç göremedik ki abi... Nerede şeytanlık orada sen . Hemşeri ayağına hemen kendine pay çıkarmışsın :):)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
İnanın mahçup olduk abilerim çok sağolun...Ne mutlu ki sizler gibi değerli dostlar kazandık...

motosiklet.net ede ayrıca teşekkür tanışmamıza vesile olduğu için...hakkını yemeyek...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
tekrar hoşbulduk, kendi kaskım var ama artçı için kaskım yok, problem olmaz umarım, hafta sonu sınavları atlatınca boşa çıkıyorum, büyük bir problem olmazra nereye isterseniz gazlarız :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
49
Pazar günü bizim için yaptıklarınız için çok teşekkür ederim kendi adıma. İnşallah tekrar görüşmek nasip olur.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Herşey için çok teşekkürler . Harika bir organizasyon harika bir gezi oldu. Alabalıkların tadı damağımda kaldı , salata ise bu dünyadan değildi müthiş birşeydi :)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
iyi günler yuvacık barajı gidecek arkadaşların ismlerini nalmaya başlasak iyi olur düşüncesindeyim. 19 mayıs pazar günü
1 Kanlıcalı
2 İ.kanlıcalı
3 Hilmi
4 Recep
5 Komutan
6 Okan
7 Samet
şimdilik aklıma gelen isimler bunlar gelecek arkadaşlar isim ilavesi olarak bekleriz. Yer sorunu sebebebi ile sabah biraz erken gitsek iyi olur düşüncesindeyim.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
dün Adapazarı ve Pamukova daydık.bazı arkadaşlar çalıştığı için aramızda değildi.
bende abantta polislerden kaçıyordum dün :) 3 tane motorlu peşimdelerdi bi ara :) gölün çevresinisi sinek gibi vızır vızır dolandırttılar bana ya valla zor kaçtım abi ... Bi yakalasalardı motora elveda ehliyet de yok :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
bende abantta polislerden kaçıyordum dün :) 3 tane motorlu peşimdelerdi bi ara :) gölün çevresinisi sinek gibi vızır vızır dolandırttılar bana ya valla zor kaçtım abi ... Bi yakalasalardı motora elveda ehliyet de yok :)


Abanta Jandarma bakıyor yanlış olmasın. Polis fantezisi falan ?:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst