Aleti bir arkadaşla ortak aldık o bisiklet için ben de motosiklet için kullanıyoruz. Cihaz çok başarılı ben havalar güneşli değilken kapalı havada eve giderken denedim oldukça başarılı bir çekim yaptı. Hatta kırmızı ışıkta geçen birini ebeledim
Ha iş Tchibo'ya gelince onlar gerçekten kahve satsınlar o konuda çok başarılılar ama şu cihazı internetten aldık bize gönderene kadar ellerine yüzlerine bulaştırdılar İstanbul içinde bize göndermeleri bir haftayı geçti. Yanlış adreste bir kadına falan gönderdiler evlere şenlik

Düşünün misal Kadıköy'de Ali'ye gitmesi gereken cihaz Bostancı'da Fatma'ya gönderildi

Müşteri hizmetlerine arkadaş iyi ki iç çamaşırı almamışız yoksa şenlik yapacaktınız dedim

Ama kamera fiyat/performans olarak başarılı bulursanız kaçırmayın