Aksiyon kamerası Tchibo

Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
3
iON ile çektiğim ilk video. youtube a yukleyince çözünürlüğü düştü kamera müthiş kayıt yapıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=Oe9oZom_HCA
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Bir kayıt da benden. Tam anlamıyla sabitleyemedim o yüzden hafif titreşim var. Anahtar bulup sıkıcam iyicene standı. O zaman daha iyi olacak.

http://www.youtube.com/watch?v=fsKpSLirZHU

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

Bu arada Youtube için şu DNS lerin çalışıyor olması lazım:

195.46.39.39
195.46.39.40
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst