RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
114
Arkadaslar dun itibaryle 2012 model 2013 un 3 ayi tescillenmis 3 bin km de olan kirmizi bi titanicde ben aldim .
Yannz sormak istedigim sey motorun garanti belgesi servisteymis ole bise dogru olabilirmi ??
Ve motorun bakim araligi nedir benim.motor 3 binde kac binde bi gitcez bakima ??
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
3
sa arkadaşlar bende 2 hafta önce aldığım siyah rks motorumla aranızdayım. size sormak istediğim birkaç soru var cevaplarsanız sevinirim. öncelikle servis bana 300km de ilk bakımı yapılacağını söyledi sizce bu normalmi? ben 500 km diye biliyorum! birde benzin deposu işareti bende yukarı doğru bakıyor orta yedek aşağı kapalı yukarı normal diye biliyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sa arkadaşlar bende 2 hafta önce aldığım siyah rks motorumla aranızdayım. size sormak istediğim birkaç soru var cevaplarsanız sevinirim. öncelikle servis bana 300km de ilk bakımı yapılacağını söyledi sizce bu normalmi? ben 500 km diye biliyorum! birde benzin deposu işareti bende yukarı doğru bakıyor orta yedek aşağı kapalı yukarı normal diye biliyorum.
Yukarı yedek, orta kapalı, aşağı normal depo. Musluğun uzun ucunun nereye baktığına göre.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
evet mengunun soyledigi dogru bende ilk aldigimda yukari bakiyordu yedekteymis hatta epey bir oyle kullandim :D sonra aradim ogrendim :)
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
3
2 haftadır yukarıda kullanıyorum bende yukarıda olması gerektiğini söyleyende 3 senedir motor kullanan bir arkadaşım :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
2 haftadır yukarıda kullanıyorum bende yukarıda olması gerektiğini söyleyende 3 senedir motor kullanan bir arkadaşım :)
Aslında yedek depoda benzin akışı daha kuvvetli oluyo, eğer benzin deposuna 5-10 lira atıp gezmiyosan musluğun yedekte olması daha iyi, benzin göstergesi diplere gelince benzin alırsın. Ben sadece uzun yola gideceğim zaman musluğu normal konumunda kullanıyorum, benzin birden bitip de yolda kalmayım diye, ne olacağı belli olmaz benzin hortumu falan delinir, yedekte benzin olsun diye.
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
3
Aslında yedek depoda benzin akışı daha kuvvetli oluyo, eğer benzin deposuna 5-10 lira atıp gezmiyosan musluğun yedekte olması daha iyi, benzin göstergesi diplere gelince benzin alırsın. Ben sadece uzun yola gideceğim zaman musluğu normal konumunda kullanıyorum, benzin birden bitip de yolda kalmayım diye, ne olacağı belli olmaz benzin hortumu falan delinir, yedekte benzin olsun diye.

böyle olduğunu hiç bilmiyordum aga, normal benzin bitmeden yedeğe geçersen problem olur diye duydum hep onun için dedim acaba sakata gelirmi motorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
böyle olduğunu hiç bilmiyordum aga, normal benzin bitmeden yedeğe geçersen problem olur diye duydum hep onun için dedim acaba sakata gelirmi motorum
Aslında yedek depo varmış izlenimini veren şey musluğun yedek konumunda deponun dibinden, normal konumda 3-4 santim yukarıdan benzin çekmesi, hepsi aynı depo yani. Yedek diye bişey yok normal konumda musluk benzinin bi kısmını kullanamıyor.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Yakıt konusu bayağı tartışılmış son sayfalarda. Bu konuya kendimden örnek vermek istiyorum sıcağı sıcağına, daha bugün test ettim. :)

Öncelikle motorum hakkında bilgi veriyim biraz. 2000km'de. Bu hafta 2. yag değişimine gideceğim kısmet olursa. 2500'e kadar mühleti varmış garanti dahilinde yağ değişiminin.


Pazar günü motorun içinde benzin daha varken doldurdum 60 TL'lik benzin aldı. Gezdim dolaştım falan (tripmetreyi sıfırlamıştım benzinlikte doldurduğumda pazar günü) baktım trip'e 100 olmuş. Dedim sür benzinliğe bakalım ne yakmışsın. Benzinliğe gidene kadar ben 104 oldu km tabi. Doldurduk 17.5 lira'lık daha benzin aldı.

Bu hesaba göre 17 kuruş yakmış oluyo (+-) sanırım. Benim gibi yüksek devir kullanan, gaz vermekten çekinmeyen biri olarak gayet güzel bir değer bence.

Kısacası motorumu bi kere daha sevdim :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
15
mrhaba arkadaşlar

dün 100 km de ne kadar yaktığını denemek için kısa bir gezintiye çıktım.

depo tamamen boşken 68 tl ye full doldurdum. (benzinin litresi 5,47 tl den ; 12,5 LT benzin aldım)

1050 metre rakımdan (karaman merkez) başladım yokuş tımanmaya 1650 rakıma (akdeniz toroslarda sertavul geçidine) tırmanıp geri döndüm. motoru limitlerde kullandığım ve tırmanış yaptığım için fazla yaktığını biliyorum ama en fazla ne yakabilirim diye ölçüm yapmaktı zaten amacım.

ayrıca motorum daha 1000 km yi geçmedi ...:bounce:

100 km de 4 litre ... 100 km de 18,5 tl ... 1 km de 18 kr

bu de demek oluyor ki full depo en fazla 300 km yol gidebiliyoruz.
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
Heh şöyle ya şu kullanan arkadaşların yorumları gelsin :)) teşekkür ederim arkadaşlar bilgilendirmeler icin. 2 kişide ortalama aynı değerleri veriyor... Teşekkürler..
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Bu arada bir düzeltme yapıyım, yaptığım 100 km'nin yaklaşık 60 km'sininde 2 kişiydik :wiinkk:
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
mrhaba arkadaşlar

dün 100 km de ne kadar yaktığını denemek için kısa bir gezintiye çıktım.

depo tamamen boşken 68 tl ye full doldurdum. (benzinin litresi 5,47 tl den ; 12,5 LT benzin aldım)
dostum konuyla pek alakası yok ama 5,47tl benzının lıtresını nerden aldın fiyatta bı yanlış olmasın :)

1050 metre rakımdan (karaman merkez) başladım yokuş tımanmaya 1650 rakıma (akdeniz toroslarda sertavul geçidine) tırmanıp geri döndüm. motoru limitlerde kullandığım ve tırmanış yaptığım için fazla yaktığını biliyorum ama en fazla ne yakabilirim diye ölçüm yapmaktı zaten amacım.

ayrıca motorum daha 1000 km yi geçmedi ...:bounce:

100 km de 4 litre ... 100 km de 18,5 tl ... 1 km de 18 kr

bu de demek oluyor ki full depo en fazla 300 km yol gidebiliyoruz.

dostum konuyla pek alakası yok ama 5,47tl benzının lıtresını nerden aldın fiyatta bı yanlış olmasın :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
15
dostum konuyla pek alakası yok ama 5,47tl benzının lıtresını nerden aldın fiyatta bı yanlış olmasın :)

haklısın bir yazım hatası var benzinin litre fiyatı 4,57 TL olacak ... yanlış yazılmış ... ama sonuçta hesapla da bulunabilir ... diğer değerler yazdığım benzin fiyatından bağımsız değerler olup ; 3-4 farklı değerden yola çıkarak senin gibi dikkatli arkadaşlar benzinin litre fiyatının 4,57 TL olduğu sonucuna ulaşabilir ... hatta az daha emek verilirse güzel öss sorusu da üretilebilir ... :wiinkk:

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

DÜZELTME

BENZİNİN LİTRE FİYATINI YANLIŞ YAZMIŞIM

mrhaba arkadaşlar

dün 100 km de ne kadar yaktığını denemek için kısa bir gezintiye çıktım.

depo tamamen boşken 68 tl ye full doldurdum. (benzinin litresi 4,57 tl den ; 15 LT benzin aldım)

1050 metre rakımdan (karaman merkez) başladım yokuş tımanmaya 1650 rakıma (akdeniz toroslarda sertavul geçidine) tırmanıp geri döndüm. motoru limitlerde kullandığım ve tırmanış yaptığım için fazla yaktığını biliyorum ama en fazla ne yakabilirim diye ölçüm yapmaktı zaten amacım.

ayrıca motorum daha 1000 km yi geçmedi ...

100 km de 4 litre ... 100 km de 18,5 tl ... 1 km de 18 kr

bu de demek oluyor ki full depo en fazla 300 km yol gidebiliyoruz
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Hmmm 100 km de 4 litre..YBr nin iki katı fazla yakıyor demekki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Hmmm 100 km de 4 litre..YBr nin iki katı fazla yakıyor demekki..

ama gerçi tırmanmışsın onunda etkisi var
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
78
Hmmm 100 km de 4 litre..YBr nin iki katı fazla yakıyor demekki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------



ama gerçi tırmanmışsın onunda etkisi var

o zaman çok az yakıyor dedikleri rks titanic 150 de mondial mr150 vulture ile aynı yakıyor. ben 50 tl lik benzinle istanbul şehiriçi 330 km yaptığımı çok iyi biliyorum (yedeğe filan düşmeden)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
23
Ben 60 lirayla 411 km yol yaptım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Ya bide uzun yol yapan varmı bi günde 400 km yaparmı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben 60 lirayla 411 km yol yaptım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Ya bide uzun yol yapan varmı bi günde 400 km yaparmı
Ben 150'lik mondial'le bi günde 390km yaptım, yuvarlak hesap 400 de sen ona. Daha da gideri vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst