Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar ben dün sabah sıfır drift aldım. Aldıgım adam öğleye doğru montajlatırım sende kontrol eder teslım alırsın dedı. Öğlen gittim evrakları aldım plaka işlemlerini baslatmak için, satıcıya dedım kı benım ıslemler cumaya kadar surer o zamana kadar motor sende kalsın dedım ve daha motoru hıc görmedım. az önce yemek yaparken aklıma geldı eskınden bende sanayıde renault servısınde calısmıstım, montaj anında basında beklemedıgım ıcın motorun hali nicedir bilmem. Sanayide başına bir iş gelmiş olmasın, parça falan aktar dökter olayı. Yoksa aldıgım bayi bu işi takip etmiş midir? En önemlisi tabiki motor kısmı, o kısım tek parça mı geliyor? yoksa onuda mı usta tek tek topluyor? Motor bloğunun daha önce açılıp açılmadığını nasıl anlarım? Conta izi mi arayacağım yoksa vida ağızlarına mı akarım? Vallaha bu izmirliye zerre kadar güvenim yok :silent:
Servisin tek yaptığı ön tekeri ve gidonu takmak. Motordan parça aktarma da olmaz çalma da olmaz, sıfır motor satan bayinin tenüzzül edeceği iş değildir.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Ben bayiden korkmuyorum zaten, şirket arabaları vesilesiyle kendi arabalarımız vesilesiyle gerek kasko servisleri gerek yetkili servisler olsun, sözüm meclisten dışarı, hepsinin ne anasının gözü olduğu malum.

Önden taşa vurdugum megana arka stoplar dahi değişmiş diye rapor tutan usta ve ekspertizlerden bizzat kendi araclarımız konusunda 10 sefer karşılaştım :'( aklımı kurcalıyor diye sizlere sorma gereği duydum. Laf aramızda yarı Kayseriliyim, ayakkabımın altındaki çamuru ertesi gün göremezsem 3 gün yemekten kesilirim :')
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
usta neresi orasi 2580e inen

Babamın teyze oğlu mondial bayimiş o yapacak bize bi torpilli fiyat :)

ben alırken kırmızı vardı, bende siyahı bekledim 3 gün :D

siyahta gri'de kırmızıdan daha yakışıklı, ama bana göre. Kırmıı resimlerdeki kadar parlak durmuyor. siyahlarda bıraz toz tutunca göstermiyor motor kendini böyle vişne çürüğü gibi bir renk oluyor.

son olarakorta asyadaki ilk türklerin bir sözü vardır : 90'ı aşma, Siyahtan şaşma!!

tabiki gidip kendi dözlerinle görmen lazım

Bizde de kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun derler :D Zaten o kadar parlak olmaması daha iyi vişne çürüğü, nar çiçeği gibi bir renk olursa güzel olur.

nakit mi alıcaksınız baya indirim yapmış çünkü bende bu aralar drift almayı dusunuyorum ona göre pazarlık yapıyım ?

2000 Peşin kalanı taksit.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Babamın teyze oğlu mondial bayimiş o yapacak bize bi torpilli fiyat :)



Bizde de kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun derler :D Zaten o kadar parlak olmaması daha iyi vişne çürüğü, nar çiçeği gibi bir renk olursa güzel olur.



2000 Peşin kalanı taksit.

Babanin teyzeogluna soyle bizde alalim o fiyata versin :) bide rengi bordo gibi guzel ya :)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Babanin teyzeogluna soyle bizde alalim o fiyata versin :) bide rengi bordo gibi guzel ya :)

Edirne'den buraya gelip götürmek masraflı olur senin için Balıkesir merkezde de değil Sındırgı ilçesinde :) Merkezde 2 bayi var biri 2700 dedi diğeri 2800 den inmedi. Oradaki bayileri gez 2700 e kolay iniyolar sonrası senin pazarlık yeteneğine kalmış :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Edirne'den buraya gelip götürmek masraflı olur senin için Balıkesir merkezde de değil Sındırgı ilçesinde :) Merkezde 2 bayi var biri 2700 dedi diğeri 2800 den inmedi. Oradaki bayileri gez 2700 e kolay iniyolar sonrası senin pazarlık yeteneğine kalmış :)

Yook sen burdakilerini bi gor 2820 net fiyat pesin fiyata 12 taksit bile yapmiyor 320sini pesin istiyo ozaman yaparmis.bi hesap yap 350lira fark var kar etmen cok yuksek :)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
2580 e drift veriyorlarsa kesin çin malıdır o orjinal değildir.

%100 çin malı zaten ona bi itirazımız yok :queen:

Yook sen burdakilerini bi gor 2820 net fiyat pesin fiyata 12 taksit bile yapmiyor 320sini pesin istiyo ozaman yaparmis.bi hesap yap 350lira fark var kar etmen cok yuksek :)

O 350 lirada plaka masrafı zaten :) Gel Balıkesir'den ayarlıyalım sana 2700 e :) 2580 kârsız fiyat başkasına yaptıramam malesef :)
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
maksat bilgilendirme olsun... :
*yeni aldığım driftle 2 günde 300 km yol yaptım.uzun yolda gidişi gayet güzel.hız 110 da 7.000 120 de 8.000 devirde gayet rahat gidiyo ama bu hızlar nerdeyse son gaz olduğu için biraz fazla yakması normal ama yine de zorlanması yok yani..
*motorun hızlanması,torku cidden iyi.eğer hız veya yarış meraklısıysanız 125 cc lik motorları drag da falan çok rahat tokatlarsınız ( denenmiştir :) )
*biraz aşağı eğim de 130 u da görüyo bence bu motor için takdir edilesi bir hız...
*tork demişken bugun 2 kişi motorda giderken arabanın birine atarlanmam yüzünden 2 ye geçişi biraz devirli yaptım ve resmen ön kaldırdı şaşırdım dogrusu :)
*ön fren gayet sağlam ama arka fren biraz düzensiz gibi.zamanla gevşeme geç kavrama yapabiliyo,kontrol etmek gerek.
*lastikleri hakkında farklı görüşler var.bence fena değil.uzun yolda tatlı virajları 110 120 ile gayet iyi alıyo.ıslak yolda denemedim bilmiyorum..
*kıvraklığını ybr ile karşılaştırırsam biraz geride gibi ama şehir içi kullanımda sıkıntı yaşamadım henüz.
*motor sesi biraz gürültülü geliyor bana ,özellikle gazı kestiğinde motor freniyle giderken ön çamurluk mu titriyodur nedir orası biraz rahatsz edici ama çin malı diye maruz görülebilir.
*farlar, aydınlatması güzel,özellikle uzunlar sellektör için gayet dikkat çekici
*kendi motorum beyaz diye söylemiyorum ama grisi falan hiç çekici durmuyo bence.kırmızıyı merak ediyorum ama beyaz 10 numara.
*süslemeye yönelik modifiyeler ABARTILMADIĞI sürece gayet yakışıyo.
*kafalık çok şık ama biraz daha büyük olabilirdi belki tur camı gibi bişey takılırsa rüzgarı kesmede de iyi olabilir ama orjinalde rüzgar maruziyeti biraz fazla.
*ne kadar dayanır bilmem bakım yaptırmak önemli gerisini zaman gösterecek..
**şimdilik edindiğim görüşler bu kadar.faydalı olması dileğiyle.herkese iyi sürüşler.saygılar....
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
%100 çin malı zaten ona bi itirazımız yok :queen:



O 350 lirada plaka masrafı zaten :) Gel Balıkesir'den ayarlıyalım sana 2700 e :) 2580 kârsız fiyat başkasına yaptıramam malesef :)

Ehee ee istanbulda 2650inen var servisten kar ediyolarmis sadece.balikesir uzak ama o daha ucuz diye aradaki masrafi kapardi artik onumuzdeki diger maclara bakicaz :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
maksat bilgilendirme olsun... :
*yeni aldığım driftle 2 günde 300 km yol yaptım.uzun yolda gidişi gayet güzel.hız 110 da 7.000 120 de 8.000 devirde gayet rahat gidiyo ama bu hızlar nerdeyse son gaz olduğu için biraz fazla yakması normal ama yine de zorlanması yok yani..
*motorun hızlanması,torku cidden iyi.eğer hız veya yarış meraklısıysanız 125 cc lik motorları drag da falan çok rahat tokatlarsınız ( denenmiştir :) )
*biraz aşağı eğim de 130 u da görüyo bence bu motor için takdir edilesi bir hız...
*tork demişken bugun 2 kişi motorda giderken arabanın birine atarlanmam yüzünden 2 ye geçişi biraz devirli yaptım ve resmen ön kaldırdı şaşırdım dogrusu :)
*ön fren gayet sağlam ama arka fren biraz düzensiz gibi.zamanla gevşeme geç kavrama yapabiliyo,kontrol etmek gerek.
*lastikleri hakkında farklı görüşler var.bence fena değil.uzun yolda tatlı virajları 110 120 ile gayet iyi alıyo.ıslak yolda denemedim bilmiyorum..
*kıvraklığını ybr ile karşılaştırırsam biraz geride gibi ama şehir içi kullanımda sıkıntı yaşamadım henüz.
*motor sesi biraz gürültülü geliyor bana ,özellikle gazı kestiğinde motor freniyle giderken ön çamurluk mu titriyodur nedir orası biraz rahatsz edici ama çin malı diye maruz görülebilir.
*farlar, aydınlatması güzel,özellikle uzunlar sellektör için gayet dikkat çekici
*kendi motorum beyaz diye söylemiyorum ama grisi falan hiç çekici durmuyo bence.kırmızıyı merak ediyorum ama beyaz 10 numara.
*süslemeye yönelik modifiyeler ABARTILMADIĞI sürece gayet yakışıyo.
*kafalık çok şık ama biraz daha büyük olabilirdi belki tur camı gibi bişey takılırsa rüzgarı kesmede de iyi olabilir ama orjinalde rüzgar maruziyeti biraz fazla.
*ne kadar dayanır bilmem bakım yaptırmak önemli gerisini zaman gösterecek..
**şimdilik edindiğim görüşler bu kadar.faydalı olması dileğiyle.herkese iyi sürüşler.saygılar....
2. el almışın sanırım 0 olsa bukadar asılmazdın motor guzel bende ybr kulandım ama ondan pek eksık yani yok sadece daha atik camurluk titremesi veya onun gibi seyler servis hatası olabiliyor kendi kontrol et derim bende motor freni kulanınca olmuyor bir iki vidasını sık derim bide firen veya km telinde yay var o da titriyor olabilir onu güzel yerleştirince sıkıntı halloluyor bu motora ybr den geçiş yapmışın ybr gibi davranırsan seni bayağa götürür emin ol ben 4 bine yaklaştım 0 almıştım lastikler pilot sprty benim yagmur camur dinlemeden kulanıyorum son gaz 135 gördüm 2 kişi ama herzaman yapmıyo tabi onu 120 125 max genelde yaptığım hız genelde uzun yoldada oğle gidiyorum uzun yolda 120 le sabit 0.147 kuruş yakıyor gaz kökde şuana kadar debriyaj balatasını değiştirdim o da benim hatam izmirde acayıp trafik var el surekli debriyajda biraz da yumuşatınca debriyaji 65 tl ye değiştirdim gel görki debriyajın tamamı 65 balatası 10 lira internette o yüzden servise inanırsan kazık yersin bunu çok iyi öğrendim son olarak 0 almışsan 500 km ye kadar sentetik yağ kulanma motorun son hızını daha sonra çok etkiliyor tekrar hayırlı olsun kazasız belasız kulanman dileğiyle..
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
3
S.a Kardeslerim abilerim :) Bende okullar tatile girsin yani 1,5 ay sonra Drfitime kavuşacağım.Bilgi sahibi kişiler soruma cevap verirse sevinirim.Sizce temiz kullanılmış 2.el mi yoksa sıfır motor mu ?? Tesekkürler
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
3
Ben aldim kirmizi olsun 3lira fazla olsun dedim aldim
trafige daha cikmadim ehliyet olmadigi icin suan semtte turluyorum
kafama takilan olursa bilgi alis verisi yapariz herhlade
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
S.a Kardeslerim abilerim :) Bende okullar tatile girsin yani 1,5 ay sonra Drfitime kavuşacağım.Bilgi sahibi kişiler soruma cevap verirse sevinirim.Sizce temiz kullanılmış 2.el mi yoksa sıfır motor mu ?? Tesekkürler

benim motor gibi itinayla kullanıldığından eminsen ikinci el işini görür
aksi takdirde sıfır tavsiye ederim

bu arada arkadaşlar araba pazarına babamın doğanı götürdüm
babamada benim motoru getirmesini söyledim
motora arabadan fazla müşteri çıktı
hatta arabayla takas da teklif ettiler(2000 model fiat siena ve opel corsa ile)
2750 ye vermedim motorumu 3000 liradan aşağı olmaz dedim
aslında 250cc ye yetecek biraz nakitim olsa idi satmıştım
iyisini alıncaya kadar en iyisi elinizdekidir arkadaşlar
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
5
S a iyi akşamlar arkadaşlar.Bende tercihimi driften yana kullandım.motoru baska sehirden aldım 240km yol geldim yolda gelirken ister istemez hızlanmalar oldu ama 6000devir gecmemeye calıstım 500km de aldım su an 850km de rodaj dönemi oldugundan dolayı fazla sıkıstırmak istemedim.bakımlarını ne zaman yaptırmam gerekiyo ?ne kadar süre hangi devirlerde sürmem motorun ömrünün ve perfonmasının daha iyi olmasını sağlar? gercekten ybr ye göre güzel yapmıslar motoru tek sorunu lastikleri bence virajlarda biraz yordu beni en kısa zamanda onlarıda degistircem ins.Sigorta masrafı yaptıran arkadaslar varmı yenilerde fiyat alabilirmiyim sizlerden?simdiden tskler herkese.
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
2. el almışın sanırım 0 olsa bukadar asılmazdın motor guzel bende ybr kulandım ama ondan pek eksık yani yok sadece daha atik camurluk titremesi veya onun gibi seyler servis hatası olabiliyor kendi kontrol et derim bende motor freni kulanınca olmuyor bir iki vidasını sık derim bide firen veya km telinde yay var o da titriyor olabilir onu güzel yerleştirince sıkıntı halloluyor bu motora ybr den geçiş yapmışın ybr gibi davranırsan seni bayağa götürür emin ol ben 4 bine yaklaştım 0 almıştım lastikler pilot sprty benim yagmur camur dinlemeden kulanıyorum son gaz 135 gördüm 2 kişi ama herzaman yapmıyo tabi onu 120 125 max genelde yaptığım hız genelde uzun yoldada oğle gidiyorum uzun yolda 120 le sabit 0.147 kuruş yakıyor gaz kökde şuana kadar debriyaj balatasını değiştirdim o da benim hatam izmirde acayıp trafik var el surekli debriyajda biraz da yumuşatınca debriyaji 65 tl ye değiştirdim gel görki debriyajın tamamı 65 balatası 10 lira internette o yüzden servise inanırsan kazık yersin bunu çok iyi öğrendim son olarak 0 almışsan 500 km ye kadar sentetik yağ kulanma motorun son hızını daha sonra çok etkiliyor tekrar hayırlı olsun kazasız belasız kulanman dileğiyle..

2.el aldım 2012 model 7600kmdeydi aldığımda.yoksa basmazdım zaten dediğiniz gibi. şimdilik memnunum bakalım.. teşekkürler,herkese iyi sürüşler
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
benim motor gibi itinayla kullanıldığından eminsen ikinci el işini görür
aksi takdirde sıfır tavsiye ederim

bu arada arkadaşlar araba pazarına babamın doğanı götürdüm
babamada benim motoru getirmesini söyledim
motora arabadan fazla müşteri çıktı
hatta arabayla takas da teklif ettiler(2000 model fiat siena ve opel corsa ile)
2750 ye vermedim motorumu 3000 liradan aşağı olmaz dedim
aslında 250cc ye yetecek biraz nakitim olsa idi satmıştım
iyisini alıncaya kadar en iyisi elinizdekidir arkadaşlar

Kaç binde senin motor 2-3 ay içinde motosikletimi satıcam alacak arkadaş olursa haberiniz olsun arkadaşlar araba alacağım motor şuan 1900 de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst