Racing kullanmanın zararları... 1,5 haftada yaşadıklarımmm

Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
90
merhaba sevgili ailem..
uzun zamandır pek sık giremiyordum motorun işleri kendi işlerim vs baya bi koşturmaca geçti.... bu konuyu açma nedenim 1 haftada racingden bıktırılmış olmamdır. Ne çileli bişeymiş ya buu böyle?? Bu arada sıkıntım motorla değil saygı değer trafik ekipleriyle.. Bulunduğum yerdeki tek ss sahibi olmamın verdiği sevinci bile yaşatmıyor bunlar.. Sürekli durdurup ehliyet ruhsat soruyorlar birde atarlanıyorlar... Bir haftada bugune kadar hiç göstermediğim kadar çok ehliyetimi göstermek zorunda kaldım... Emniyet amiri tarafından yakın takibe alındım. sürekli yolum kesildi sağa çekildim... Gerekçeleriyse motorun çok ses çıkartıyor olmasıymış... Lan arkadaş adamlar 100cc lik motorlara hayvan gibi egzoz takıyor su motoru gibi çalıştırıyor onları neden durdurmuyosunuz?? Orjinal egzozuma karışıyorsunuz hala çözemedim.... Ama inat ettim haftaya gidicem motordan en gür sesi çıkartacak egzozu bağlatcam motora bişey derlersede önce gidinde o abarth egzoz takılmış motorları toplayın bi zahmet dicem yeter lan artık....
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Öyle bişe sakın yapma sen , Önce sana bi cezayı İteleyilimde derler ve motorunu bağlarlar aman sakın Orjinali bozma
SUSTURUCULU ORJİNAL OLMAYAN EGZOZLARA BİLE CEZA YAZIYORLAR ÇÜNKÜ
Hatta Orjinal Egzozdan ceza yiyen bile var
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
sıkıntı etme, ceza falan yazarlarsa illa ki itiraz hakkın olur, sonuçta bu egzos orijinal, sesi çok çıkıyorsa geçirmesinler gümrükten madem? ihracatı yapılmasın?

polisler durdurunca agresiflik yapma ılımlı ol yeter, bazıları egosunu tatmin edememiş kişiler malesef. Ve şeytana uyup yukarda saydıklarını yapma :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Durumu antipatik olmadan anlat,baktın olmuyor savcılığa suç duyurusunda bulun,haksız yere beni taciz ediyorlar diye. Polisin çoğunluğu cahil fakat savcı da cahil olacak değil ya? bulunur bir çözüm yolu.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
40
senin yine iyiymiş sesten durduruyolar akropovic eksozum var makinamda adam ona takmıyor farını kapat diye bugun öğlen benimle cebelleşiyo alttan alıp açıkladığımdada bana hikaye anlatma diyo.Ne dediğini sanıyosun sen diye agresifleştiğimdede kedi gibi pısıyo korkma en fazla ceza yazar mahkemeye verirsin iptal olur sen o kadarıyla uğraşırsın polis daha ayretten soruşturma geçirir.Birde valiliğe milletvekillerini bakanlığa vs geri dönüşü mecburi olan dilekçe yaz gönder bak ondan sonra ne oluyor.şahsen uğraştım iki polisinde tayini çıktı şimdi sevgiyle anıyolar çoluğu çocuğu burda kendisi hiç istemediği bi ilde.Hakedenle uğraş sonuna kadar
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
emniyet müdürlüğüne bir şikayet dilekçesi yaz eğer işin görülmez ise içişleri bakanlığına bir dilekçe daha yazarsın durdurmalarının nedeni egsoz var mı yok mu onu kontrol etmek gidip egsozu değiştirirsen ekmeklerine yağ sürmüş olursun hem ceza yazarlar hemde ceza puanı
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
bazı polislerin özellikle racing motorlara karşı bir gıcıklığı var .orjinal egzozlu motorları bile bahane uydurup durduruyorlar.bazı apaçiler çinli cg 125 tipi motorlara düz boru takıp sokakları inletir ama onlara bişey demezler.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
al bi tepsi baklava. git bulunduğun yerdeki trafik şubeye . şube müdürüyle tanış. tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye başla, kendini tanıt anlat derdini .
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
merhaba sevgili ailem..
uzun zamandır pek sık giremiyordum motorun işleri kendi işlerim vs baya bi koşturmaca geçti.... bu konuyu açma nedenim 1 haftada racingden bıktırılmış olmamdır. Ne çileli bişeymiş ya buu böyle?? Bu arada sıkıntım motorla değil saygı değer trafik ekipleriyle.. Bulunduğum yerdeki tek ss sahibi olmamın verdiği sevinci bile yaşatmıyor bunlar.. Sürekli durdurup ehliyet ruhsat soruyorlar birde atarlanıyorlar... Bir haftada bugune kadar hiç göstermediğim kadar çok ehliyetimi göstermek zorunda kaldım... Emniyet amiri tarafından yakın takibe alındım. sürekli yolum kesildi sağa çekildim... Gerekçeleriyse motorun çok ses çıkartıyor olmasıymış... Lan arkadaş adamlar 100cc lik motorlara hayvan gibi egzoz takıyor su motoru gibi çalıştırıyor onları neden durdurmuyosunuz?? Orjinal egzozuma karışıyorsunuz hala çözemedim.... Ama inat ettim haftaya gidicem motordan en gür sesi çıkartacak egzozu bağlatcam motora bişey derlersede önce gidinde o abarth egzoz takılmış motorları toplayın bi zahmet dicem yeter lan artık....

seni cok iyi anlıyorum aynı dert bendede vardı dedim araba sürmeyi ögrenirim hem şahin 1.6 aldım almaz olaydım arada motordan inip ona biniyorum devamlı mahallede polis ceviriyo bir degil 2 degil abi bak evli barklı adamım apache degilim diyorum yok arkadaş ara sokakta bi yerde denk geliyoruz hoba sag cek arabayı aramalar:D en son hatunla gezerken gene cevirdi dedim bak birdaha beni cevir arabayı yakıcam nolduysa hiç cevirmediler daha cözemedim noldu adamlar takınca takıyo vala:).
sen şimdi takma kafana binmeye devam et cevirirlerse benim gibi tepki ver sonra bakmışsın sana alışmışlar cevirmiyolar.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
90
al bi tepsi baklava. git bulunduğun yerdeki trafik şubeye . şube müdürüyle tanış. tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye başla, kendini tanıt anlat derdini .
sıkıntının büyük kısmıda emniyet amirinde ya adam arkamdan sıkıştırdı durdurdu yok böyle bişey kiiii...
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
polis ceza kesmek istedikten sonra bahanesi çok. Öyle ki, birkaç yıl önce eniştemi durduruyor. Plakasının sol tarafındaki tr yazısının üst tarafında yapışık olan bayrağı sökmesini istiyor. Sebebi ise "başkası başka bir bayrak taksa ne olacak". Eniştemde çıkarmıyorum bağla arabayı diyor. Sonra pısıp susuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polis ceza kesmek istedikten sonra bahanesi çok. Öyle ki, birkaç yıl önce eniştemi durduruyor. Plakasının sol tarafındaki tr yazısının üst tarafında yapışık olan bayrağı sökmesini istiyor. Sebebi ise "başkası başka bir bayrak taksa ne olacak". Eniştemde çıkarmıyorum bağla arabayı diyor. Sonra pısıp susuyor.

Kimmiş o şerefsiz adi polis.Ulan benim aracımdan Türk bayrağını başbakan gelse indiremez.Ağzını burnunu kırarım adamın.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
polise gel bir tur atak de,samimi olmaya çalış,emniyete motorla git bakın de bu ehliyetim,bu ruhsatım bu da motorum yeter a.g çevirip durmayın de...tamamdır bu iş
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
olay tamamen racin makina olmasından kaynaklanıyor. ses bahane. tecrubelerimle konuşuyorum küçük bi şehirde yaşıyorum. bundan 2 sene önce 600rr ım vardı ve bahsettigin gibi her çevirmede önümü kesiyolardı ki ses de cok degildi. peşime arabayla bile düştüler hız yapmadıgım halde. nerdeyse motruma binemez hale geldim. şimdi harley kullanıyorum ve oldukca sesli egsozum var üstünde. gari bi şekilde hız limitlerini aşmadıgım sürece hiç bir çevirme beni durdurmadı. zaten hızlı gitmedigim için radara da girmedim hiç. yanlarından gecerken şöle bi kafa cevirip bakıyolar o kadar:) bu yasadıklarım sonucu olayın tamamen tarzla ilgili oldugunu anladım.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Tüm polisleride böyle sanarak aralarında kalan 3 5 polisleride yemeyelim. 1000 rr vardı Ali abimde onla giderken kaskımız vardı herşey tmdı durdurdular. sadece farının teki yanmıyor dikkat et sana sıkıntı çıkarmasın hava kararıyor dediler. Bizde düşüncelri için teşekkür ettik durumu anlattık kısada tek far yanar ... gibi. Daha sonra ben tek gidiyordum yolda çevirme vardı bana baktı kafasını 2 yana çevirerek olmadı gibi hareket yaptı durdurmadı. Bayrampaşa çevik kuvvet'in arka tarafında onların olduğunu düşündüğüm CBR250 ler ninjalar cbf 250ler var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

gopro al sürekli çekim yap. yeri gelince mahkeme hakkın doğar

gizli çekimin izin yokken çekilmiş olması suç ama biliyorsunuz değil mi ?
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
Anlatılanlardan benim anladığım poliste söyle bir mantik var

: hmm bu motor racing, demek ki aşırı hız yapma ihtimali çok yüksek, bizim olmadığımız yerde bu kesin basıyodur ,dur ben buna bi bahane bulup ceza yazayım bu nasilsa suç işliyordur hakeder cezayı.
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
merhaba sevgili ailem..
uzun zamandır pek sık giremiyordum motorun işleri kendi işlerim vs baya bi koşturmaca geçti.... bu konuyu açma nedenim 1 haftada racingden bıktırılmış olmamdır. Ne çileli bişeymiş ya buu böyle?? Bu arada sıkıntım motorla değil saygı değer trafik ekipleriyle.. Bulunduğum yerdeki tek ss sahibi olmamın verdiği sevinci bile yaşatmıyor bunlar.. Sürekli durdurup ehliyet ruhsat soruyorlar birde atarlanıyorlar... Bir haftada bugune kadar hiç göstermediğim kadar çok ehliyetimi göstermek zorunda kaldım... Emniyet amiri tarafından yakın takibe alındım. sürekli yolum kesildi sağa çekildim... Gerekçeleriyse motorun çok ses çıkartıyor olmasıymış... Lan arkadaş adamlar 100cc lik motorlara hayvan gibi egzoz takıyor su motoru gibi çalıştırıyor onları neden durdurmuyosunuz?? Orjinal egzozuma karışıyorsunuz hala çözemedim.... Ama inat ettim haftaya gidicem motordan en gür sesi çıkartacak egzozu bağlatcam motora bişey derlersede önce gidinde o abarth egzoz takılmış motorları toplayın bi zahmet dicem yeter lan artık....

Denizlide mi durduruyolar..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst