- Katılım
- 23 Mar 2013
- Mesajlar
- 90
- Konu Yazar
- #1
merhaba sevgili ailem..
uzun zamandır pek sık giremiyordum motorun işleri kendi işlerim vs baya bi koşturmaca geçti.... bu konuyu açma nedenim 1 haftada racingden bıktırılmış olmamdır. Ne çileli bişeymiş ya buu böyle?? Bu arada sıkıntım motorla değil saygı değer trafik ekipleriyle.. Bulunduğum yerdeki tek ss sahibi olmamın verdiği sevinci bile yaşatmıyor bunlar.. Sürekli durdurup ehliyet ruhsat soruyorlar birde atarlanıyorlar... Bir haftada bugune kadar hiç göstermediğim kadar çok ehliyetimi göstermek zorunda kaldım... Emniyet amiri tarafından yakın takibe alındım. sürekli yolum kesildi sağa çekildim... Gerekçeleriyse motorun çok ses çıkartıyor olmasıymış... Lan arkadaş adamlar 100cc lik motorlara hayvan gibi egzoz takıyor su motoru gibi çalıştırıyor onları neden durdurmuyosunuz?? Orjinal egzozuma karışıyorsunuz hala çözemedim.... Ama inat ettim haftaya gidicem motordan en gür sesi çıkartacak egzozu bağlatcam motora bişey derlersede önce gidinde o abarth egzoz takılmış motorları toplayın bi zahmet dicem yeter lan artık....
uzun zamandır pek sık giremiyordum motorun işleri kendi işlerim vs baya bi koşturmaca geçti.... bu konuyu açma nedenim 1 haftada racingden bıktırılmış olmamdır. Ne çileli bişeymiş ya buu böyle?? Bu arada sıkıntım motorla değil saygı değer trafik ekipleriyle.. Bulunduğum yerdeki tek ss sahibi olmamın verdiği sevinci bile yaşatmıyor bunlar.. Sürekli durdurup ehliyet ruhsat soruyorlar birde atarlanıyorlar... Bir haftada bugune kadar hiç göstermediğim kadar çok ehliyetimi göstermek zorunda kaldım... Emniyet amiri tarafından yakın takibe alındım. sürekli yolum kesildi sağa çekildim... Gerekçeleriyse motorun çok ses çıkartıyor olmasıymış... Lan arkadaş adamlar 100cc lik motorlara hayvan gibi egzoz takıyor su motoru gibi çalıştırıyor onları neden durdurmuyosunuz?? Orjinal egzozuma karışıyorsunuz hala çözemedim.... Ama inat ettim haftaya gidicem motordan en gür sesi çıkartacak egzozu bağlatcam motora bişey derlersede önce gidinde o abarth egzoz takılmış motorları toplayın bi zahmet dicem yeter lan artık....