Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Racing kullanmanın zararları... 1,5 haftada yaşadıklarımmm
farını kapat ne ya. mal mı lan bu polis. gerizekalı mı. yeni motorların hepsinde neredeyse far düğmesi bile yok. motoru çalıştırınca far açılıyor kendiliğinden. yemin ederim gerizekalılar. andavallık ...
Takma kafana bizim Muğla/Milasta her her racing 2 hayabusa var 7 tane r6 3 tane Zx6R var yani burdaki polisler daha katı burda denetimler sıkı bır polis var HAYRETTİN diye bazı ehliyetsiz çocuklar kaçarken kaç kişiye yandan tekme attı çocuklar o hızla düştü kaç kişi sakat kaldı yani Milasta herkez Hayrettinden korkar ne yapcagı beli olmaz mesela Hayabusalı bir abimiz var o geçiyor neden farın açık ve neden şehir içinde geziyosun diye ceza yazıyodu abimiz dedi cezayı dükkana yolla beni uğraştırma dedi birdaha ne durdurdular nede birşey söylediler yani sende arada söyliyeceksin ama o egzoz değiştirme meselesini geç o zmaan daha çok takarlar sana boşver takma kafana aynen de beni uğraştırma yolla cezayı evime de benide durdurmayın plakaya yazın de bak yolluyorlarmı önünü bile kesmezler
mesele sadece tarz egzozumda aşırı bi ses yok ama ota boka sesti vırttı zırttı diye durduruyolar.. Çevirme listesinde her iki plakanın altında benimki var =)
ya küçük yerlerde racing çok cool görünüyo ya, ilgi odağı falan oluyor. Poliste egosunu tatmin etmek için "ben istesem durdururum lan bunu" triplerine giriyo. Devletin verdiği yetkiyle kişisel artistlik yapıyor. Dikkat et biri seninle konuşurken diğer polisler motoru hayranlıkla izler, görev başında olmasa bu kaç basıyo, kaç litre yakıyo gibi sorular bile sorabilir
Onların gözünde paralı serserisin, züppesin. Ilımlı yaklaşırsan daha onuncu saniyede önyargıyı kırarsın. Yoksa sonsuza kadar seninle uğraşırlar. Bana da oluyor. Durdurdukları zaman kaskı çıkartıp, " buyrun memur bey" diyorum, ufaktan sohbete giriyorum. Evraklar zaten tamam, teşekkür edip gönderiyor. Küçük yerdesin, polislerle iyi ilişki kurarsan o polis seni bir daha çevirmez. Zıtlaşırsan zıtlığın Allahını gösterirler