Racing kullanmanın zararları... 1,5 haftada yaşadıklarımmm

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
118
farını kapat ne ya. mal mı lan bu polis. gerizekalı mı. yeni motorların hepsinde neredeyse far düğmesi bile yok. motoru çalıştırınca far açılıyor kendiliğinden. yemin ederim gerizekalılar. andavallık ...
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Takma kafana bizim Muğla/Milasta her her racing 2 hayabusa var 7 tane r6 3 tane Zx6R var yani burdaki polisler daha katı burda denetimler sıkı bır polis var HAYRETTİN diye bazı ehliyetsiz çocuklar kaçarken kaç kişiye yandan tekme attı çocuklar o hızla düştü kaç kişi sakat kaldı yani Milasta herkez Hayrettinden korkar ne yapcagı beli olmaz mesela Hayabusalı bir abimiz var o geçiyor neden farın açık ve neden şehir içinde geziyosun diye ceza yazıyodu abimiz dedi cezayı dükkana yolla beni uğraştırma dedi birdaha ne durdurdular nede birşey söylediler yani sende arada söyliyeceksin ama o egzoz değiştirme meselesini geç o zmaan daha çok takarlar sana boşver takma kafana aynen de beni uğraştırma yolla cezayı evime de benide durdurmayın plakaya yazın de bak yolluyorlarmı önünü bile kesmezler
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
orj eksozlu racing motor aşırı ses çıkarmaz..rahatsız etmez..trafiklerle başın belaya girmez..

ya senin eksoz orj.diyil yada mesele başka..
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
90
mesele sadece tarz egzozumda aşırı bi ses yok ama ota boka sesti vırttı zırttı diye durduruyolar.. Çevirme listesinde her iki plakanın altında benimki var =)
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi bari sadece durdurmuşlar biber gazı da sıkabilirler di SS kullanıyorsun diye :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
sakin ol şampiyon, öyle bişey yaparsan dahada sıkıntı yaşarsın, bi süre sonra herşey rayına oturur bekle, sabırr..
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
252
ya küçük yerlerde racing çok cool görünüyo ya, ilgi odağı falan oluyor. Poliste egosunu tatmin etmek için "ben istesem durdururum lan bunu" triplerine giriyo. Devletin verdiği yetkiyle kişisel artistlik yapıyor. Dikkat et biri seninle konuşurken diğer polisler motoru hayranlıkla izler, görev başında olmasa bu kaç basıyo, kaç litre yakıyo gibi sorular bile sorabilir :D
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Onların gözünde paralı serserisin, züppesin. Ilımlı yaklaşırsan daha onuncu saniyede önyargıyı kırarsın. Yoksa sonsuza kadar seninle uğraşırlar. Bana da oluyor. Durdurdukları zaman kaskı çıkartıp, " buyrun memur bey" diyorum, ufaktan sohbete giriyorum. Evraklar zaten tamam, teşekkür edip gönderiyor. Küçük yerdesin, polislerle iyi ilişki kurarsan o polis seni bir daha çevirmez. Zıtlaşırsan zıtlığın Allahını gösterirler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst