Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
kardeş depoyu fulleyip 94 km nası gittin bide mh driftle demi 3.74 litre yaktı 100 km de

sanırım daha önce hiç yakıt tuketim hesabı yapmadın yada bu konuyla ilgili birşey okumadın depo fullenir sonra belli bir km gidilir kaç km gidildiğinin önemi yokdur misal 94 benim gittim sonra benzinliğe girilir tekrar fullenir eksilenin yerine doldurulur diyim sana nekadara tekrar fullendi 16 lira 16 lirayi 94 e bolersin çıkan senin km de yaktiğin tl dir 0.170... gibi birşey çıkar yani 17 kuruş eski parayla 170 kuruş bunu litreye cevirceksende bu bulduğun değeri 100le çarpıp aldığın benzinin litre fiyatına bölersin...
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
ygs ye girdiğimi nerden çıkardın kardeş doküz eylül madende 5 . senem yaş 25 o gün kız arkadaşımı dersaneye yetiştirmem gerekiyordu kpss dersanesi oda ygs değil :) ama görüşelim bucadayım.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

arkadaşlar bugun yakıt testimi yapyım depoyu fulleyip 94 km gittim 16/94 den = 17 kusur çıkdı şehir içi bana biraz fazla geldi şehir dışı testimide yapınca bilgilendiririm bu arada 100 kmde litre hesabı isteyenler için

100km =3.74 litre benzin
1km = 17 kuruş

aranızda başka test eden varsa oğrenmek isterim fazla yakıyorsa hava filtresini yeni değiştirdim bujiyi değiştiririm gerekirse en uygun yakmamı sağlıcak buji önerilerinizede açığım

Pardon abi :D kusura bakma yanlış anlamışım ben görüşmek isterim izmire geleceğim motosikletimin kmsi artsın diye :D Yalnız yaptığın hesapta bir yanlışlık var ya da senin motorda sorun var full depo ile bizim motorlar ortalama 350-400 hatta kullanıma göre 430 km yol gidiyor yanlış mıyım ?
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Arkadaşım öncelikle hangi kararı veririsen ver Bilinçli kullanıcı olmayı aklından çıkarma.
Benim dusunceme gelirsek. Drift al plaka ruhsat herşey dahil sonra git güzelce kıyafetlerini al. Eldiven, mont, pantolon ve en önemlisi senin ve illaki artci olacağından dolayı ara sıra 2 tane kask(LS2 den aşağısı olmaz üstü sana kalmış) alman gerekecek. Yazları pantolon giymek sıkıcı olabilir kısa mesafelerde ama korumasizda olmaz bu yüzden venom dizlik. Uzun yolculuklarda artci dizlik sen pantolon kullanabilirsin. Zaten saydiklarimi temin etmek için belki 4000 bile az gelebilir. Bu yüzden aklini farklı şeylerle bulandirma ve kendi can guvenliinden de ödün vermeden rüzgârın keyfini çıkar. Ben motosiklet almadan 900 TL sadece korumalara verdim. Birde lastikleri yaz bitince değiştirmenin faydasi olacaktır. Önümüz yaz olduğu için şu an değiştirmeden de dikkatli kullanmanda sorun çıkmayabilir. Buda sana kalmış. Yani kısacası 4000 dediğin para zaten ancak 0 model kız gibi bir drift alır geri kalanada yetmeyebilir bile. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Rüzgâr keyif versin inşallah.
Tavsiyeleriniz için teşekkürler.

Güvenlik benim içinde çok önemli, 2 yıl önce Burdur'da ben araba ile mahalle arasında gezerken motorsikletli bir çocuk sağ ön kapıdan vurmuştu. ambulans gelene kadar geçen 5 dakikada çocuk 3 kere gitti geldi, vücudunda kırılmadık kemik yoktu. Ama Allahtan ambulans çok erken geldi ve

çocuk 3-4 ay hastahanede yattıktan sonra taburcu olmuştu. Ve kalıcı hasarlar oluşmuştu çocukta. 3000 motor, A2 için de kurs murs vergi derken 500 gitti kalan 500 liraya ekipman alırsam, izmirin ortasında 5 parasız kalacağım. Devletten aldığım öğrenim harcı ile biriktirdim ben bu drift

parasını. ondan diyom 2500 e filan çantalı 2. el kilometresi az bir drift bulabilir miyim, o zaman artan 500 kağıda güvenlik ekipmanı alabilirm
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Tavsiyeleriniz için teşekkürler.

Güvenlik benim içinde çok önemli, 2 yıl önce Burdur'da ben araba ile mahalle arasında gezerken motorsikletli bir çocuk sağ ön kapıdan vurmuştu. ambulans gelene kadar geçen 5 dakikada çocuk 3 kere gitti geldi, vücudunda kırılmadık kemik yoktu. Ama Allahtan ambulans çok erken geldi ve

çocuk 3-4 ay hastahanede yattıktan sonra taburcu olmuştu. Ve kalıcı hasarlar oluşmuştu çocukta. 3000 motor, A2 için de kurs murs vergi derken 500 gitti kalan 500 liraya ekipman alırsam, izmirin ortasında 5 parasız kalacağım. Devletten aldığım öğrenim harcı ile biriktirdim ben bu drift

parasını. ondan diyom 2500 e filan çantalı 2. el kilometresi az bir drift bulabilir miyim, o zaman artan 500 kağıda güvenlik ekipmanı alabilirm

bulursun bulursun hemde 2500 alasını bulursun:cherry: sahibindene bi bak 2500 e benim motoru bile bulursun:cherry: full+full ha niye satıyosun dicek olursan bende bilmiyorum koydum ilanı duruyor bi tarafım cc yükselt derken bi tarafımda b*k yeme otur diyor.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Tavsiyeleriniz için teşekkürler.

Güvenlik benim içinde çok önemli, 2 yıl önce Burdur'da ben araba ile mahalle arasında gezerken motorsikletli bir çocuk sağ ön kapıdan vurmuştu. ambulans gelene kadar geçen 5 dakikada çocuk 3 kere gitti geldi, vücudunda kırılmadık kemik yoktu. Ama Allahtan ambulans çok erken geldi ve

çocuk 3-4 ay hastahanede yattıktan sonra taburcu olmuştu. Ve kalıcı hasarlar oluşmuştu çocukta. 3000 motor, A2 için de kurs murs vergi derken 500 gitti kalan 500 liraya ekipman alırsam, izmirin ortasında 5 parasız kalacağım. Devletten aldığım öğrenim harcı ile biriktirdim ben bu drift

parasını. ondan diyom 2500 e filan çantalı 2. el kilometresi az bir drift bulabilir miyim, o zaman artan 500 kağıda güvenlik ekipmanı alabilirm

burdurlu musun yoksa hg aramıza izmirde okuyor musun
neyse burdura gelirsen görüşelim benim motorla bi deneme yaparsın
güvenlik önemli bunu unutma
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Pardon abi :D kusura bakma yanlış anlamışım ben görüşmek isterim izmire geleceğim motosikletimin kmsi artsın diye :D Yalnız yaptığın hesapta bir yanlışlık var ya da senin motorda sorun var full depo ile bizim motorlar ortalama 350-400 hatta kullanıma göre 430 km yol gidiyor yanlış mıyım ?

görüşelim tabi bende bukadar beklemiyodum hesapda matematiksel olarak sıkıntı yok ustaya sordum bunlar zaten böğle yakıyor dedi ama servisdeki ustaları biliyorsunuz umursamaz tavırlarıyla sinir ediyorlar adamı aranızdan benden başka bu yöntemle ölçen varsa bilmek isterim genel hızım sehir içi trafık yoksa 60 80 otobanda felan 100 110 120 arası değişiyo anlık ara sıra gaza gelince 135 e kadar çıkdığım oluyor ama nadiren o hıza çıkıyorum ruzgar felan olmıcak şu bu... onun dısında 120 nin ustunde çok kontrollu değiş 130 kilo bi motorla o hız depo ful olsada 70 kilo ben yapıyorum benzının öz kütlesinden deponun ağırlığını hesaplarsak 14 litre * 0.879 12 kilo civarı eder :) toplamda 215 desek en iyi ihtimal 130 ye çıkdığımda kütlem değişmesede ağırlığım G=m*g(yerçekimi)/v(kare)*l(havanın viskozitesi) çok fazla paremetre var kısaltarak böğle birşey formülü ağırlıgım aşağı yukarı 60 civarına kadar düşüyo hele kalıplı ruzgarın sürtünmesine daha dirayetli bir fiziğin vazsa dahada düşer bu.. :)130 km için en azından motorun üstünde toplam 250 felan olması lazım şahsi düşüncem
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Merhaba vitesli motosiklete gecicem kimse yardimci olmuyor fikir vermiyor sağolsun burdan belki bi cevap alirim.. Aklımda ybr 125 var ama ikinci el olarak alicam onun icin yipranmamis bi motor bulmak ybrde zor gibi hep 30binlerde ben daha temiz olarak bu motor hosuma gitti mondial mh drift suanki motorum mondial 125 zn peki bu drift nasil ? İlk vitesli motosiklet icin almayi dusunuyorum sıkıntıları faydaları neler parcalarinin ucuz oldugunu duydum ve tip olarak hoş siz ne dersiniz ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Merhaba vitesli motosiklete gecicem kimse yardimci olmuyor fikir vermiyor sağolsun burdan belki bi cevap alirim.. Aklımda ybr 125 var ama ikinci el olarak alicam onun icin yipranmamis bi motor bulmak ybrde zor gibi hep 30binlerde ben daha temiz olarak bu motor hosuma gitti mondial mh drift suanki motorum mondial 125 zn peki bu drift nasil ? İlk vitesli motosiklet icin almayi dusunuyorum sıkıntıları faydaları neler parcalarinin ucuz oldugunu duydum ve tip olarak hoş siz ne dersiniz ?

Doğru karar deriz. Ne diyelim hatta burdan satanlar var onlardan almanın dahada avantajı olacaktır senin için.
Bu arada arkadaşlar tuzla'da üçerler motosiklet var. Bakıma oraya gideyim dedim. İyiki gitmisim. Çok memnun kaldım anadolu yakasında böyle servis anlayiji olan sıcak kanlı insanları bulunan başka biryer tanımıyorum. Servis bölümünde mert usta var o çok ilgilendi ve bujiyi değiştirdik. NGK cpr6ea-9 asla driftlerinize d8ea takmayin kılavuzda yanlışlık var ve pasosu fazla geliyor arızalar kaçınılmaz olur. Ve mert usta bana driftin özel avadanlik bölümünü gostermekle kalmadı oraya birde anahtar alyan takımı falan hediye edip koydu. Allah razı olsun böyle ustalardan.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Doğru karar deriz. Ne diyelim hatta burdan satanlar var onlardan almanın dahada avantajı olacaktır senin için.
Bu arada arkadaşlar tuzla'da üçerler motosiklet var. Bakıma oraya gideyim dedim. İyiki gitmisim. Çok memnun kaldım anadolu yakasında böyle servis anlayiji olan sıcak kanlı insanları bulunan başka biryer tanımıyorum. Servis bölümünde mert usta var o çok ilgilendi ve bujiyi değiştirdik. NGK cpr6ea-9 asla driftlerinize d8ea takmayin kılavuzda yanlışlık var ve pasosu fazla geliyor arızalar kaçınılmaz olur. Ve mert usta bana driftin özel avadanlik bölümünü gostermekle kalmadı oraya birde anahtar alyan takımı falan hediye edip koydu. Allah razı olsun böyle ustalardan.

izmirdede dediğin gibi bir usta bulsam... her gittimde ... cek yer arıyor adam resmen koyduğu yağı petrol oficinin yağı dediğine göre mondial öneriyormuş.. öğle olsa kaç yazar berbat bi yağ alır almaz değiştiriyorum bujinin markasına bakmadım belki ondan biraz fazla yakıyor olabilir bukadar yakmıyordu daha önce.. en uygun buji bizim motorlar için NGK cpr6ea-9 mi diyosun şimdi ? yakıt ve performans olarak ?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
görüşelim tabi bende bukadar beklemiyodum hesapda matematiksel olarak sıkıntı yok ustaya sordum bunlar zaten böğle yakıyor dedi ama servisdeki ustaları biliyorsunuz umursamaz tavırlarıyla sinir ediyorlar adamı aranızdan benden başka bu yöntemle ölçen varsa bilmek isterim genel hızım sehir içi trafık yoksa 60 80 otobanda felan 100 110 120 arası değişiyo anlık ara sıra gaza gelince 135 e kadar çıkdığım oluyor ama nadiren o hıza çıkıyorum ruzgar felan olmıcak şu bu... onun dısında 120 nin ustunde çok kontrollu değiş 130 kilo bi motorla o hız depo ful olsada 70 kilo ben yapıyorum benzının öz kütlesinden deponun ağırlığını hesaplarsak 14 litre * 0.879 12 kilo civarı eder :) toplamda 215 desek en iyi ihtimal 130 ye çıkdığımda kütlem değişmesede ağırlığım G=m*g(yerçekimi)/v(kare)*l(havanın viskozitesi) çok fazla paremetre var kısaltarak böğle birşey formülü ağırlıgım aşağı yukarı 60 civarına kadar düşüyo hele kalıplı ruzgarın sürtünmesine daha dirayetli bir fiziğin vazsa dahada düşer bu.. :)130 km için en azından motorun üstünde toplam 250 felan olması lazım şahsi düşüncem

Yazdıklarını boş boş okudum abi bir şey anladıysam arap olayım ama bence yanlış senin ölçümün full depoyla bu motosikletler 380-400-420 km yol gidiyor kullanıma göre :D
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
izmirdede dediğin gibi bir usta bulsam... her gittimde ... cek yer arıyor adam resmen koyduğu yağı petrol oficinin yağı dediğine göre mondial öneriyormuş.. öğle olsa kaç yazar berbat bi yağ alır almaz değiştiriyorum bujinin markasına bakmadım belki ondan biraz fazla yakıyor olabilir bukadar yakmıyordu daha önce.. en uygun buji bizim motorlar için NGK cpr6ea-9 mi diyosun şimdi ? yakıt ve performans olarak ?

Günaydın Arkadaşlar.
ak1n senin cevabına gelirsek ise evet tam yazdıgın gibi model kullanmalıyız... Bu konu için tam 1 haftadır müşteri hizmetleri ile görüşmekteyim. Kimse tam anlamıyla bilgili değildi bu konuda ancak inat ettiğim için şimdi herkes öğrenmiştir galiba :)
Serviste buji değişimi için bujiyi söktüğümüzde TORCH cpr6e model buji çıktı ve usta d8ea'nın pasosu büyük buna olmayacak dedi ve müşteri hizmetleri ile görüştük sonra arayın falan derken geçen gün ögrendim ve taktık NGK cpr6ea-9 ve şimdi 50 lira ile 10,9 lt de benzin aldım shellden bakalım sakin kullanımda ne kadar yakacagız... Sonucları yine yazarım iyi günler herkese...
Bu arada aklında soru işareti kalırsa yinede sen üstünden çıkacak olan bujini kontrol edebilirsin büyük ihtimalle fabrika çıkışlı buji TORCH cpr6e olacaktır seninki de... Tekeriniz düz bassın :) MERT ustaya selamlar :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
merhaba arkadaslar mitoru ustaya goturdum bobini yanmis degistirdi motor cicek gibi oldu bujiyi uygunundan takti elcikleri degistirdim birde reklaamcidan sticker cikarttim haftasonu yapistircam resimlerimi facebooka atarim saygilar
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Yazdıklarını boş boş okudum abi bir şey anladıysam arap olayım ama bence yanlış senin ölçümün full depoyla bu motosikletler 380-400-420 km yol gidiyor kullanıma göre :D

dediğin hesapla zaten şuanda 440 felan gidiyor ama 500 gitmesi kilomesi gerekiyor en az kilometre başına 17 kuruş yakıyor şuan oysaki bizim motorun normal şartlarda 15 kuruş civari olmasi gerekiyor kilometre başına :) daha açık nasıl yazarın bilemiyorum :)
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
ARKADAŞLAR NETTEN AMNPÜL SİPARİŞ EDECEĞİM BİRİ ACELE YARDIMCI OLUSA SEVİNİRİM SCOOTER MOTORLARIN AMPULÜ H KAÇ H4 MÜ VE 100 WATT AMPÜL TESİSATIMA ZARAR VERİRMİ MOTORUM MONDİAL 125 URT SCOOTER ACİL CEVAP BEKLİYORUM SİPARİŞİMİ ONAYLAYACAĞIM
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ARKADAŞLAR NETTEN AMNPÜL SİPARİŞ EDECEĞİM BİRİ ACELE YARDIMCI OLUSA SEVİNİRİM SCOOTER MOTORLARIN AMPULÜ H KAÇ H4 MÜ VE 100 WATT AMPÜL TESİSATIMA ZARAR VERİRMİ MOTORUM MONDİAL 125 URT SCOOTER ACİL CEVAP BEKLİYORUM SİPARİŞİMİ ONAYLAYACAĞIM
Urt'de ön farda çift ampül var 18 wattlık filamanlı ampül takacan. Netten sipariş etme eskisini sök parçacıya veya sanayiye git al zaten 1 liradır tanesi.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
burada tanesi 5 lira artı ikinci günü garanti kısası veya uzunu patlıyor :( dostum sen bu işlerden anlıyorsun sanırım hepsiburada comdan motoruma uygun farı bulup linkinin atabilirmisin veya tleefonuma mesaj atabilirmisin yardımcı olursna sevinirim beyaz olsun mümkünse
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
burada tanesi 5 lira artı ikinci günü garanti kısası veya uzunu patlıyor :( dostum sen bu işlerden anlıyorsun sanırım hepsiburada comdan motoruma uygun farı bulup linkinin atabilirmisin veya tleefonuma mesaj atabilirmisin yardımcı olursna sevinirim beyaz olsun mümkünse
Kardeş, 100 wattlık ampülü hele ondan 2 tanesini senin motora mümkün değil takamazsın hatta 500cc altı hiç bi motora takamazsın. Ampülün patlıyorsa motorunun elektrik tesisatında kısa devre var veya konjektör(regülatör) bozuk.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
yok kardeş ampullerde sıkıntı var çok aşırı dandik mallar sen bneim motora uygun olan bi beyaz far ampulü bulamazmısın rica etsem hepsiburada.com dan :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

https://www.facebook.com/hayataisyan23 bu benim face ekleyebilirmisin kardeş ordan yazayım ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-h4-motorsiklet-icin-far-ampulu-beyaz-5-tl-112089048/detay peki bu olurmu kardeşim bi cevap versen bugün isteyeceğimde :( ve arka stop nasıl olmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst