biri 162 cc diğeri 135 cc ikiside balansörlü dizayn olarak güzel motorlar bence ikisininde üstüne bi bin çünkü drift biraz daha ufak onun dışında mc-x roadracer bildiğim kadarıyla driftten daha fazla yakıyor ki normal olarak 27cc fark var arada , boyun uzunsa mcx roadracer sana daha iyi gider tabi motosikletlerin nasıl kullanıldığı çok önemli iyice incele derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Arkadaşlar benım bi sorum olucak , driftin arka sol tarafında bildiğiniz üzere kask için kilit yeri var ama sıkıntı şu ki benim kaskım ls2 ff351 fullface modeli ve ordaki çeneliği oraya taksam ne takmasam ne zaten o çenelik takma kısmı demir değil ki oraya taksan ne olur ben anlıyamadım

ayrıca bi parmak hareketiyle açılıyor çene kilidi. Başka bi yerinden mi kitliycez diye baktım vizörün ordan takacak halimiz yok biri beni bilgilendirsin