Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
valla sen ustası olmuşun motoru iyi açmışındır nasıl açtığın önemli ilk bine gelene kadar zorlamamak sonrasında apanmak felan vs vs... :) 110 yapamadığını söyleyen mh ciler var anlam veremiyorum yemin ederim yoluş yukarı deniyolar heralde diyorum :) bunu diyince km saatin yanlış diyolar götürüyorum digitalden geçerken gösteriyorum ama arkadaştada var mcx güzel motor gel görki tip olarak mh bana daha hoş geliyo bide daha ekonomik aga :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Drifti bilmem de benim km saatini çok farklı şekillerde test ettim, Arabalardan fazla göstermiyor. Gps ve hız tabelalarından kontrol ettim. 100'le giderken gps 95, hızınız şudur YAVAŞ diyen tabelalar da 94 km hız gösteriyo. Yüzde 5-6 fazla gösterme her araçta var. Bide benim motor mcx değil mx grumble.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
motoru çalışmayan arkadaşlar..
yan ayaklık müşürü bozulmuş olabilir.
bide müşürü çıkartıp deneyiniz..
başıma gelmişti 1 kere ne yaptıysam çalıştıramadım
ustayı aradım dedi yan ayaklıktaki müşürü çıkar dedi..
çıkarttım tık demeden aldı
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
motoru çalışmayan arkadaşlar..
yan ayaklık müşürü bozulmuş olabilir.
bide müşürü çıkartıp deneyiniz..
başıma gelmişti 1 kere ne yaptıysam çalıştıramadım
ustayı aradım dedi yan ayaklıktaki müşürü çıkar dedi..
çıkarttım tık demeden aldı
mantıklı sanırım senden duymuştum ben motoru ilk servise götürdüğümde dırek onu devre dışı bıraktırmıştım yağmurda bir arkadaş sorun yaşamıştı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Drifti bilmem de benim km saatini çok farklı şekillerde test ettim, Arabalardan fazla göstermiyor. Gps ve hız tabelalarından kontrol ettim. 100'le giderken gps 95, hızınız şudur YAVAŞ diyen tabelalar da 94 km hız gösteriyo. Yüzde 5-6 fazla gösterme her araçta var. Bide benim motor mcx değil mx grumble.
150 mx yazıyor onu arıyorum 125 mx sanırım ben gps den değil ama tabeladan 98 99 ken orda 100 yavaş yazıyordu bayraklı tünel çıkışı tabelalarda izmirdeki arkadaşlar bilir dıgıtandede aynı sı olmuştu 100 de 102 okuyor şuana kadar 3 kere 135 136 ya çıkdım tek sıkıntım ben motor 5 viteste 8 bin devri geçmiyor 6 bine iniyor 110 çıkınca 120de 7 bin 130 da 8 bin ve orda duruyo nekadar basarsam nekadar yokuş olursa olsun fark etmiyor 4. 3. vitesde ve diğerlerinde bu olmuyor ustaya söyledim soruya verdiği cevapdan sonra bidaha o ustaya gitmedim :) sesden anlıyomuş zaten gereksizmiş :D
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
5
Yaklaşık olarak 1aydır motorumdan bi sürtünme sesi duyuyorum ve cok rahatsizlik veriyor bana motorum 800 km'de ve daha hic yaği faln degismedi bakimada girmedi sorun sizce ne olabilir? simdiden tesekkürler
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
:) garip şeyler 4bin kilometreye yaklaştım ve şuana kadar bu motorla yaşadiklarımı sıralarsam izmiri sel götürürken arabalar sağa çekmiş stop etmişken 2 saat kulandım sıkıntı yaşamadım ve bu 1 2 kerede olmadı bi ara ozelikle açık öğretim sınavları varken tam bir kabustu yollar en ufacık bir sorun dahi yaratmadı aydın izmir arası 6 kere gittim ve döndüm 120 sabit hiç düşmeden gittim kimi yerlerde 135 civarı çıkdım ama anlık 1 dk felandır max gık demedi gecenin saat 1 2 civarı aydın dönüşü ben nerdeyse felç geçiriyordum motor gık demedı pazar günü oss sınavı vardı kız arkadaşımı dersanesine yetiştirmem gerekiyordu dur kalk o trafikde yarım saat te yetiştirdir buca dan konak pierin orda ki ismini hatırlamadığım bir kpss dersanesine gık demedi sorun dahi hissetmedim araziye gittim çamurlu yollarda kulandım gık demedi tek yaptıgım 1 2 haftada bir vidalarına bakmak gevşeme var mı diye ve yağını zamanında değiştirmek o yüzden 2 3 yıl bu motorun üstünden inceğimi sacmıyorum değiştirirsem tek sebebi bir ust model almak olur er 6 veya endryo dışında alcağımı sacmıyorum bu arada şuanda yakıt hesabı yapıyorum 2 gun önce depoyu fullettim şuan 80 km civarında yarın fulletcem nekadar aldıysa km ye bolup değeri size yazarım hatta detaylı bir rapor hazırlarım uzun haftaya felanda uzun yol hesabını paylaşırım..
Akın kardeş izmirin neresindensin ygs'ye girdiğine göre yaşıtız sanırım görüşmek isterim bir ara? Denemek isterim yan yana motorlarımızı :D
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Yaklaşık olarak 1aydır motorumdan bi sürtünme sesi duyuyorum ve cok rahatsizlik veriyor bana motorum 800 km'de ve daha hic yaği faln degismedi bakimada girmedi sorun sizce ne olabilir? simdiden tesekkürler

500 bakımına gitmesin yani. Bence servise rol icabida olsa götür de garanti belgenin doldurulması gereken noktalari var. yoksa garantiden cikabilir motorun. Sürtünme ise frenlerden geliyor olabilir. Ama tabiki bir ustanın görmesi daha mantikli.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
biri 162 cc diğeri 135 cc ikiside balansörlü dizayn olarak güzel motorlar bence ikisininde üstüne bi bin çünkü drift biraz daha ufak onun dışında mc-x roadracer bildiğim kadarıyla driftten daha fazla yakıyor ki normal olarak 27cc fark var arada , boyun uzunsa mcx roadracer sana daha iyi gider tabi motosikletlerin nasıl kullanıldığı çok önemli iyice incele derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Arkadaşlar benım bi sorum olucak , driftin arka sol tarafında bildiğiniz üzere kask için kilit yeri var ama sıkıntı şu ki benim kaskım ls2 ff351 fullface modeli ve ordaki çeneliği oraya taksam ne takmasam ne zaten o çenelik takma kısmı demir değil ki oraya taksan ne olur ben anlıyamadım :) ayrıca bi parmak hareketiyle açılıyor çene kilidi. Başka bi yerinden mi kitliycez diye baktım vizörün ordan takacak halimiz yok biri beni bilgilendirsin :p

kaskta eğer mevcut metal bi halka yoksa takamazsınız. benim HJC kaskımda vardı halka kitliyodum. LS2 de yok elimde taşıyorum.gerçi benim motor da kanca da yok yaa :p
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
ARkadaşlar merhaba,
yaklaşık 4 aydır drift forumunuzu takip ediyorum. Bu hafta içi ehliyet çıkartmamla birlikte drift almak istiyorum.

Sizce bu yaz mondial yeni modeller piyasaya sürer mi? yada plaka ruhsat dahil 4000 liraya kadar bana başka motor önerir misiniz?

Izmir içinde 2.el mondial bulursam onuda alabilirim.(Drift) Şayet olurda 2.el mondial almaya kalkarsam bana ne önerirsiniz, nelere dikkat etmeliyim. Tanıdığım hiçbir usta veya motordan anlayan arkadaş yok.

Arkadaşım öncelikle hangi kararı veririsen ver Bilinçli kullanıcı olmayı aklından çıkarma.
Benim dusunceme gelirsek. Drift al plaka ruhsat herşey dahil sonra git güzelce kıyafetlerini al. Eldiven, mont, pantolon ve en önemlisi senin ve illaki artci olacağından dolayı ara sıra 2 tane kask(LS2 den aşağısı olmaz üstü sana kalmış) alman gerekecek. Yazları pantolon giymek sıkıcı olabilir kısa mesafelerde ama korumasizda olmaz bu yüzden venom dizlik. Uzun yolculuklarda artci dizlik sen pantolon kullanabilirsin. Zaten saydiklarimi temin etmek için belki 4000 bile az gelebilir. Bu yüzden aklini farklı şeylerle bulandirma ve kendi can guvenliinden de ödün vermeden rüzgârın keyfini çıkar. Ben motosiklet almadan 900 TL sadece korumalara verdim. Birde lastikleri yaz bitince değiştirmenin faydasi olacaktır. Önümüz yaz olduğu için şu an değiştirmeden de dikkatli kullanmanda sorun çıkmayabilir. Buda sana kalmış. Yani kısacası 4000 dediğin para zaten ancak 0 model kız gibi bir drift alır geri kalanada yetmeyebilir bile. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Rüzgâr keyif versin inşallah.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
kaskta eğer mevcut metal bi halka yoksa takamazsınız. benim HJC kaskımda vardı halka kitliyodum. LS2 de yok elimde taşıyorum.gerçi benim motor da kanca da yok yaa :p

Bende wiwi kask var çeneden açılır 85 liraya almıştım onu benim drifte kitleyebilir miyim fotoğrafını atarım bir gün foruma ? :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bende wiwi kask var çeneden açılır 85 liraya almıştım onu benim drifte kitleyebilir miyim fotoğrafını atarım bir gün foruma ? :D
Çene açılır hem de wiwi, kask diye güvenip onunla motor sürme bence, üzgünüm ama dost acı söyler :) 85 lira ona vereceğine 20-25 lira daha verip LS2 kask alsaydın keşke.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Çene açılır hem de wiwi, kask diye güvenip onunla motor sürme bence, üzgünüm ama dost acı söyler :) 85 lira ona vereceğine 20-25 lira daha verip LS2 kask alsaydın keşke.

Belki adamın beynine verdiği önem o kadardır neden öyle soyluyorsun ki. Maksat polis kask görsün. :) :)
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
MONDİAL 150 MCX İÇİN GÜZEL SES YAPAN Bİ PERFORMANS EGZOSU HANGİ SİTEDEN ALABİLİRİM LİNK ATABİLİRMİSİNİZ DİREK EGZOZUN LİNKİ OLURSA DAHA MAKBUL OLUR TEŞEKKÜRLER . .
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Çene açılır hem de wiwi, kask diye güvenip onunla motor sürme bence, üzgünüm ama dost acı söyler :) 85 lira ona vereceğine 20-25 lira daha verip LS2 kask alsaydın keşke.
Satacağım için motosikletimi çok fazla para vermek istemedim açıkçası çene açılır kullanmıyorum zaten fullface takıyorum ayrıca ls2'yle arasında çok fazla fark olduğunu sanmıyorum...
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
motoru çalışmayan arkadaşlar..
yan ayaklık müşürü bozulmuş olabilir.
bide müşürü çıkartıp deneyiniz..
başıma gelmişti 1 kere ne yaptıysam çalıştıramadım
ustayı aradım dedi yan ayaklıktaki müşürü çıkar dedi..
çıkarttım tık demeden aldı

Bencede yan ayaklık müşürünün fişini çıkartın. Ben ne zaman motoru yıkasam çalışmıyordu. Meğer yan ayaklık müşüründenmiş problem. şimdi iptal ettim müşürü. Hiç sorun yaşamıyorum şükür.:queen:
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Akın kardeş izmirin neresindensin ygs'ye girdiğine göre yaşıtız sanırım görüşmek isterim bir ara? Denemek isterim yan yana motorlarımızı :D

ygs ye girdiğimi nerden çıkardın kardeş doküz eylül madende 5 . senem yaş 25 o gün kız arkadaşımı dersaneye yetiştirmem gerekiyordu kpss dersanesi oda ygs değil :) ama görüşelim bucadayım.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

arkadaşlar bugun yakıt testimi yapyım depoyu fulleyip 94 km gittim 16/94 den = 17 kusur çıkdı şehir içi bana biraz fazla geldi şehir dışı testimide yapınca bilgilendiririm bu arada 100 kmde litre hesabı isteyenler için

100km =3.74 litre benzin
1km = 17 kuruş

aranızda başka test eden varsa oğrenmek isterim fazla yakıyorsa hava filtresini yeni değiştirdim bujiyi değiştiririm gerekirse en uygun yakmamı sağlıcak buji önerilerinizede açığım
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
ygs ye girdiğimi nerden çıkardın kardeş doküz eylül madende 5 . senem yaş 25 o gün kız arkadaşımı dersaneye yetiştirmem gerekiyordu kpss dersanesi oda ygs değil :) ama görüşelim bucadayım.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

arkadaşlar bugun yakıt testimi yapyım depoyu fulleyip 94 km gittim 16/94 den = 17 kusur çıkdı şehir içi bana biraz fazla geldi şehir dışı testimide yapınca bilgilendiririm bu arada 100 kmde litre hesabı isteyenler için

100km =3.74 litre benzin
1km = 17 kuruş

aranızda başka test eden varsa oğrenmek isterim fazla yakıyorsa hava filtresini yeni değiştirdim bujiyi değiştiririm gerekirse en uygun yakmamı sağlıcak buji önerilerinizede açığım

kardeş depoyu fulleyip 94 km nası gittin bide mh driftle demi 3.74 litre yaktı 100 km de
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
merhaba arkadaslar drifle yari yolda kaldim 4.viteste gidiyordum.motor stop etti.cektim kenara bastim bastim calismadi bujilerini bir gun onceden degistirmistim..ve taktigim buji kisa bujiydi..bujiye elektrik gelmiyot b orjinal bujiyi taktim yine elektrik gelmedi sizce sigortami atti buji farkli oldugundan yoksa baska biseydenmi beyni yanmis olabilirmi ?tavsitelerinize ihtiyacim var lutfen yardim.
Sorun ayaklık müşirinden değil :( bujiye elektrik gelmiyor.beyin arızası olabilirmi veya sigorta atmış olabilirmi ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
merhaba arkadaslar drifle yari yolda kaldim 4.viteste gidiyordum.motor stop etti.cektim kenara bastim bastim calismadi bujilerini bir gun onceden degistirmistim..ve taktigim buji kisa bujiydi..bujiye elektrik gelmiyot b orjinal bujiyi taktim yine elektrik gelmedi sizce sigortami atti buji farkli oldugundan yoksa baska biseydenmi beyni yanmis olabilirmi ?tavsitelerinize ihtiyacim var lutfen yardim.
Sorun ayaklık müşirinden değil :( bujiye elektrik gelmiyor.beyin arızası olabilirmi veya sigorta atmış olabilirmi ?
önce sigortaya bak sonra buji kablosunu takip edip ateşleme bobinine bak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst