Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Güle güle kullan :) Rica ederim. Umarım test etmezsin ama test edince de anlarsın sağlamlığını. Yanlız CRF nin gidon kalınlığı (orta kısımlar) 28mm mi yoksa 22mm mi??

KLR de 2-3 kere test ettim zaten :) taş gibi maşallah. ben 22mm diye biliyorum ama zaten orjinal gidonunu cikartip ramzey gidonu takmayı düsünüyorum. o yuzden sıkıntı olmaz.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gidonlarınızın orta kısmı (bağlantının denk geldiği yer) benim gidon gibi 28 lik ise satıcıya söyleyin 28 lik bağlantı aparatı göndersin, yoksa 22lik bağlantıyı bağlamanız mümkün değil. +3~4 dolar gibi bişey daha ödemiştim sanırım ama 28lik bağlantı 22liğe göre taş gibi :wiinkk:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaslar dusuk vites yuksek devir Arazi kullaniminda hararet durumu ve sicak motorda cekis ne alemde acaba . Agir orman sartlarinda sikinti yasanirmi . Camurlu toprak yolda gazlaya gazlaya gitmeye ne tepki veriyor onu merak ediyorum .
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Arkadaslar dusuk vites yuksek devir Arazi kullaniminda hararet durumu ve sicak motorda cekis ne alemde acaba . Agir orman sartlarinda sikinti yasanirmi . Camurlu toprak yolda gazlaya gazlaya gitmeye ne tepki veriyor onu merak ediyorum .

KLX250 ile birbirlerine yakın motorlar. KLX ile baya zorlu orman şartlarına girdim. Balçık çamurlardan geçtim. En dik tepere tırmandım. Sadece ağırlığı sorun oluyor. İlerleyen zamanlarda kollarımı hissedemiyorum çok yoruyor.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
Valla almadan önce inceledim. Daha arazi yapma fırsatım olmadı. Daha öncesinde XL200 kullanıcısıydım. Beni hiç üzmedi efsanem. Şimdi CRF 250 L yi deneyeceğiz bakalım. Fakat ağırlık KLX de sorun olmuşsa CRF de kesin olur. Çünkü daha ağır. Benim fiyat ve boyum sorunum CRF yi seçmeme neden oldu. XL de beni fazlasıyla memnun ettiğinden HONDA yaparsa kötü yapmaz dedim. İnşallah üzülmem.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Valla almadan önce inceledim. Daha arazi yapma fırsatım olmadı. Daha öncesinde XL200 kullanıcısıydım. Beni hiç üzmedi efsanem. Şimdi CRF 250 L yi deneyeceğiz bakalım. Fakat ağırlık KLX de sorun olmuşsa CRF de kesin olur. Çünkü daha ağır. Benim fiyat ve boyum sorunum CRF yi seçmeme neden oldu. XL de beni fazlasıyla memnun ettiğinden HONDA yaparsa kötü yapmaz dedim. İnşallah üzülmem.

deneme fırsatınız oldugunda yorumlarınızı merakla bekliyoruz ...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
Arkaya çantalık yaptık. Başka aracım olmadığından bana şart. Egzozu korumaya alayım dedim ama ne mümkün :( o kadar kocaman ki. :) 250 ler için uygun egzoz arıyorum. Birde bazen eşim biniyor benimle şehir içinde. Kendisi uzun olduğundan ve arka ayaklık yukarıda olduğundan biraz sorun var.

XL 200 sonrası problemlerim. (Tabiki bu sorunlar birçok arkadaşın sorunu olmayacaktır.)
1- Arka çanta sorunu (çözüldü. Çantalık için http://www.ebay.com/itm/HONDA-CRF250L-CRF250-2012-2013-STAINLESS-RACK-NEW-/380587118347?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589cc28f0b&vxp=mtr ) sitesinden esinlenerek eklemelerle güzel birşey tasarladık. Babam sağolsun :)
2- Arka yolcu ayaklık sorunu çift kişi binenlere. Yakında çözeriz.
3- Aynaları çok güzel. Fakat kros için yuvarlak ayna alacağım. O daha güzel :) http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_296
4- Ufak tefek değişiklikler yapacağım aliexpress sağolsun :)
hepsini paylaşacağım arkadaşlar.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
şu motoru almama tek engel uzun yol yapmam ve biraz büyükçe bir topcase takılmaya uygun olmayışı. maalesef 80-90 la tek başına 200 km üstü yol bitmek bilmez.sıkılırsın diplersin gazı makınenın canını alırsın o da olmaz . seleden dolayı bir müddet sonra rahatsızlıkta cabası :pr:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
[url]http://l1304.hizliresim.com/18/p/m9t7w.jpg[/url] Ayaklıklar için böyle bir çözümde var. Artçının boyu ne kadar uzun olursa olsun bu şekilde rahat edebilir. Cross Plus Passenger Footpegs Bu da videosu http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8

Sürücünün ayak pozisyonunu bozuyor, ve hiç sağlıklı görünmüyor. Videoda daha belli, sürücnün o şekilde ayak pozisyonu ile özellikle arazide sürüş yapması bana sakat geldi(ayağa kalkarken, frene hamle yaparken, vs, vs,). Belki asfaltta idare eder ama bir süre sonra rahatsızlık verir mi bilmiyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
birde arka taraftan asırı yüklenme oluyor, dönme momenti oluyor sürücü ayaklıklarında. bence pek saglıklı değil ama sayet arka basamak baglantı noktası arasına ek bir parca atılırsa daha saglıklı olur

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:38 ----------

ly2n1.jpg

bence en saglıklı çözüm araya metal parca yaptırıp ayaklıgı öyle alçaltmak olacaktır
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yolcu pegi bağlantısı tek noktadanmış, o vakit parça eklemek daha kolay ama sağlamlığını sağlamak daha zor olur gibi.

Şu şekilde olsaydı (birçok motordaki gibi)

Free-Shipping-Motorcycle-foot-pedal-sports-car-after-foot-pedal-refires-125-motorcycle-pieces-foot-after.jpg


belki daha sağlam bir çözüm bulunabilirdi
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Bende çok kararsız günler geçirdikten sonra gözümü CRF 250L'ye diktim. Tabi kademe kademe ulaşmayı planlıyorum :) İlk olarak işe girdim. Sırada ucuz yollu bir motosiklet çözümü para biriktirene kadar eğer hala satışı devam ederse crf250 :)
Sastış konusunda iyi gidiyor galiba nerdeyse hergün görüyorum crf
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
birde arka taraftan asırı yüklenme oluyor, dönme momenti oluyor sürücü ayaklıklarında. bence pek saglıklı değil ama sayet arka basamak baglantı noktası arasına ek bir parca atılırsa daha saglıklı olur

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:38 ----------

http://img850.imageshack.us/img850/258/ly2n1.jpg
bence en saglıklı çözüm araya metal parca yaptırıp ayaklıgı öyle alçaltmak olacaktır

İşte bende o noktada çok sıkıntıya düştüğüm için. Diğer çözüm uygun geldi. Kısa sürüşlerde (arazi hariç) , asfaltta uygun gibi duruyor. 210 TL gibi bir maliyeti olacak o da biraz tuzlu. Belki kendim birşeyler tasarlayabilirim. Hep böyle oluyor parça burada olmayınca bir de shipping :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Sürücünün ayak pozisyonunu bozuyor, ve hiç sağlıklı görünmüyor. Videoda daha belli, sürücnün o şekilde ayak pozisyonu ile özellikle arazide sürüş yapması bana sakat geldi(ayağa kalkarken, frene hamle yaparken, vs, vs,). Belki asfaltta idare eder ama bir süre sonra rahatsızlık verir mi bilmiyorum.

Şayet homemade daha uzunu tasarlanırsa üzerinden güç almamak şartıyla sadece şehir içi kullanımlarında mantıklı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst