- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
1 aya kadar taksitle sıfır motosiklet alacam ama şimdiye kadar ne bankayla nede taksitle falan işim oldu.herşeyimi peşin aldım.ama motosiklete para çıkışmıyor.babama söyledim benim kartı veririm dedi.ama kafama takılan marketten alışveriş yapıyomuş gibi motosiklet mağazasından da mı öyle alışveriş yapıyoruz.kartı verip çekiyor sonra hayırlı olsun mu diyor yada bankadan kredi çekip mağazaya ödeyip taksiti bankaya mı ödüyoruz nasıl oluyor anlatırsanız memnun olurum...