Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Git 20 liraya 4'lü sinyal takımı al sen de kurtul biz de kurtulalım :cherry:

Aynen :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

Arkadaşlar bizim motorlara hangi marka buji takmak iyiydi ve fiyatı neydi söylermisiniz? Çok acil.


Saygılar.Buji alıcamda nrg miydi ngr miydi bi buji.yardım edermisiniz.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar ben izmirde tanesi 5 liraya almıştım arkadaşa drift sinyali fakat yan sanayiydi bu wiwi yazıodu ustunde ama şekil olarak orjinal yani fark yok
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Aynen :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

Arkadaşlar bizim motorlara hangi marka buji takmak iyiydi ve fiyatı neydi söylermisiniz? Çok acil.


Saygılar.Buji alıcamda nrg miydi ngr miydi bi buji.yardım edermisiniz.

nkg buji sanırım söylemeye çalıştığını. Yalnız bizim motosikletler için çift tirnak tek tirnak farklılıklari vardı sanırım. Kullanım klavuzunda standardı yazıyor olması lazım.

Sinyal için ise servisle görüş sipariş girsinler ve farklı bir parça isteğinde bulununca senin parçalarda gelsin. Ben böyle hallettim 2 vida almam gerekiyordu.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar biraz önce işyerimden çıktım evin yolunu tuttum. nedense yolu biraz uzatmak geldi içimden anayoldan gitmeyi tercih ettim. tatlı bi rampayı 80-85km hızla giderken birden sanki motoru arkadan biri tuttu bıraktı bu olay 3 defa 3 er saniye aralıklarla oldu hemen sağa çektim stop edip 5 dakika durduktan sonra çalıştırdım. ne kadar bastıysam o olayı tekrar etmedi. dediğim gibi sanki birisi 3 kere tuttu bıraktı bu arada bu olay olurken motor bağırdı sanki 4 den 3 e çekersin devir yükselince cılız bi sele motor bağırırya aynen öyle oldu. bu nedir şimdi ince ayrıntılarıda yazayım.
üstündeki motorun orjinal bujisi 8500 km oldu
3 gün öncede zenon takıldı ama aküde bitme problemi yok aynı parlaklığıyla yanmakta zenon yanarken sinyaller ve korna güzelce çalışıyor.
sorunu nerde aramam gerekiyor cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar biraz önce işyerimden çıktım evin yolunu tuttum. nedense yolu biraz uzatmak geldi içimden anayoldan gitmeyi tercih ettim. tatlı bi rampayı 80-85km hızla giderken birden sanki motoru arkadan biri tuttu bıraktı bu olay 3 defa 3 er saniye aralıklarla oldu hemen sağa çektim stop edip 5 dakika durduktan sonra çalıştırdım. ne kadar bastıysam o olayı tekrar etmedi. dediğim gibi sanki birisi 3 kere tuttu bıraktı bu arada bu olay olurken motor bağırdı sanki 4 den 3 e çekersin devir yükselince cılız bi sele motor bağırırya aynen öyle oldu. bu nedir şimdi ince ayrıntılarıda yazayım.
üstündeki motorun orjinal bujisi 8500 km oldu
3 gün öncede zenon takıldı ama aküde bitme problemi yok aynı parlaklığıyla yanmakta zenon yanarken sinyaller ve korna güzelce çalışıyor.
sorunu nerde aramam gerekiyor cevaplarınız için teşekkür ederim.
Benzinden pislik gelmiştir belki karbüratöre :) 3-5 kere de olsa ilk defa bugün olan bir sorunu fazla ciddiye almayın. Eğer yarın soğuk motoru çalıştırırken normalden daha fazla uğraşırsanız, bujiye ve hava filtresine bakarsınız.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
arkadaşlar biraz önce işyerimden çıktım evin yolunu tuttum. nedense yolu biraz uzatmak geldi içimden anayoldan gitmeyi tercih ettim. tatlı bi rampayı 80-85km hızla giderken birden sanki motoru arkadan biri tuttu bıraktı bu olay 3 defa 3 er saniye aralıklarla oldu hemen sağa çektim stop edip 5 dakika durduktan sonra çalıştırdım. ne kadar bastıysam o olayı tekrar etmedi. dediğim gibi sanki birisi 3 kere tuttu bıraktı bu arada bu olay olurken motor bağırdı sanki 4 den 3 e çekersin devir yükselince cılız bi sele motor bağırırya aynen öyle oldu. bu nedir şimdi ince ayrıntılarıda yazayım.
üstündeki motorun orjinal bujisi 8500 km oldu
3 gün öncede zenon takıldı ama aküde bitme problemi yok aynı parlaklığıyla yanmakta zenon yanarken sinyaller ve korna güzelce çalışıyor.
sorunu nerde aramam gerekiyor cevaplarınız için teşekkür ederim.

benzin yetişimemiş bitmiş olabilir (normal depodaysa) veya bobin soketleri kontak soketleri gevşemiş ve o ara temassızlık olabilir.kimbilir belki buji belki karbüratöre gelen pislik veya sulu benzin. kolay gelsin
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Benzinden pislik gelmiştir belki karbüratöre :) 3-5 kere de olsa ilk defa bugün olan bir sorunu fazla ciddiye almayın. Eğer yarın soğuk motoru çalıştırırken normalden daha fazla uğraşırsanız, bujiye ve hava filtresine bakarsınız.

mengü saol yarın sabah deneyim bakalım. bide aynı istikametten aynı hızla gideyim bakalım yapacakmı:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

benzin yetişimemiş bitmiş olabilir (normal depodaysa) veya bobin soketleri kontak soketleri gevşemiş ve o ara temassızlık olabilir.kimbilir belki buji belki karbüratöre gelen pislik veya sulu benzin. kolay gelsin

teşekkür ederim yarın biraz benzin almakta fayda var zaten azdı. Birde bujiyi değiştireyim
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
mengünün dedıgı gibi karbüratöre pislik gelmıstır belkı, her ıstasyon tertemız benzın barındırmıyor sonucta. bujide de sıkıntı olabılır. degıstırmeyın bı bakın bujıye var mı yanık ızı falan yag mag. sonra hava fıltresını de kontrol edın. motor boguk gıdıyorsa son zamanlarda, kesın hava fıltresındendır. hava fıltresını temızlemeyı ıhmal etmemek gerek. benzını ne kadar temız ıstıyorsak havanın da o kadar temız gırmesı gerekıyor karburatore ama bız bılmıyoruz daha bunu.. bobinde sıkıntı olcagını sanmıyorum ama
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
Arkadaşlar Scooter Motorumun Sigortası Geçeli 6 ay oldu ve muaneside geçmek üzere sigorta ve muayene yokken devir teslim işlemlerini yapabilirmiyim veya sadece sigorta olursa muayene olmazsa devir teslim yapabilirmiyim ve 6 ay geciktigi için sigortada ne akdar cceza yerim
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arkadaşlar Scooter Motorumun Sigortası Geçeli 6 ay oldu ve muaneside geçmek üzere sigorta ve muayene yokken devir teslim işlemlerini yapabilirmiyim veya sadece sigorta olursa muayene olmazsa devir teslim yapabilirmiyim ve 6 ay geciktigi için sigortada ne akdar cceza yerim

sigorta yokken devir olur ama muayene yokken devir olmaz. ceza işinide googleye muayene ceza hesaplama de çıkıyor
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
nkg buji sanırım söylemeye çalıştığını. Yalnız bizim motosikletler için çift tirnak tek tirnak farklılıklari vardı sanırım. Kullanım klavuzunda standardı yazıyor olması lazım.

Sinyal için ise servisle görüş sipariş girsinler ve farklı bir parça isteğinde bulununca senin parçalarda gelsin. Ben böyle hallettim 2 vida almam gerekiyordu.
Nasıl yani gidip ben bu parçayı istiyorum siparişini verim mi diyeyim? Arkadaşlar inatçıyım evet çünkü haklarımı biliyorum internet sitesinde o parçayı göstermeyecek o zaman arkadaş allah allah çocuk görüp kazıklamaya çalışmayacak ayrıca takım satmıyormuş sinyalide beyefendi sadece sağ arka sinyali 13 tl diyor... Teker patlarsa değiştiririz heralde abartma birader sıkıyorsa seni sorularım cevap vermek zorunda değilsin...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sakin ol genç:cyclopsan
Servisler böyle küçük şeylerle uğraşmaz.Benimde ayna takılan Debriyaj kütüğü kırıldı tam vida dişli yerinden.Ama adamlar komple debriyaj kütüğü satıyor.Şimdi onlara kızıp almayalım mı?Dua et ki mondial kullanıyorsun.Yamahadır hondadır kullansan ne yapacaksın.Parça fiyatlarına bi göz istersen.Çok para vermek istemiyorsun anladık ama bundan ucuzu da olmaz...
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Arkadaşlar merhaba bu gün motorcuya gittim.Ve 2 tane buji aldım tanesini 4 liradan.
2 Tip buji aldım.Markadaları T.R.V C7HSA -----T.R.V D8EA Sizce iyimi bu bujiler ve hangisini taktırmalıyım.
Boyutlarıda farklı. :silent:


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

http://denizmotortr.com/u-bujI_trv_c7hsa_scooter-_cup-_ybr_125-6098.html


http://denizmotortr.com/u-d8ea_bujI_vIteslI_motosIklet_serIsI_*a_kalIte_garantIlI*-7351.html


Elimde 2side var sdizce hangisini takayım boyutlarıda farlı kafam karıştı.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Sakin ol genç:cyclopsan
Servisler böyle küçük şeylerle uğraşmaz.Benimde ayna takılan Debriyaj kütüğü kırıldı tam vida dişli yerinden.Ama adamlar komple debriyaj kütüğü satıyor.Şimdi onlara kızıp almayalım mı?Dua et ki mondial kullanıyorsun.Yamahadır hondadır kullansan ne yapacaksın.Parça fiyatlarına bi göz istersen.Çok para vermek istemiyorsun anladık ama bundan ucuzu da olmaz...
Abi benim sana bir şey dediğim yok o arkadaşa sinir oldum biraz tamam anlıyorum da neyse ben başka yerden bulucam o parçayı inadım inat
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Olsun kimseye sinir olma yine sen.Burada herkes elinden geldiği kadar birbirine yardımcı olmaya çalışıyor.Ama dediğim gibi servislerde tek olarak cam satan olacağını sanmıyorum.İnternetten de sadece cam siparişi vermek pahalıya patlar.Başka ihtiyaçların varsa onlarla beraver sipariş oluşturmanı öneririm.İnşallah sorunun çözülür.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Eyvallah abi peki geçen bahsettiğim o ufak çizikçikleri nasıl yok edebilirim pasta cilayla gider mi birde motorda benzin lekesi var motor kısmında o nasıl çıkar yıkayarak falan çıkmıyor
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
WD spreyler var onu bi dene istersen benzin lekelerini çıkarmak için.Ufak çizikler içinde pasta cila işe yarayabilir tabi
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
evet arkadasim ozur dilerim birazcik sert konustum ama sende bosver altindaki honda olsaydi bir sinyal setine 13 lira verecegine tek cama 13 tl verecektin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst