Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987







Sedat ,uğraşma wolf le... motordan anlayan adamlar bak onayladı biniyor.. sende çöp arabanı sat adam gibi motora bin :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sizin motorlar o derece titreşimli mi yav :silent: Yok rolantideyken kız zangır zangır titremiş de felan filan... :sunny: Ben pek sanmıyorum
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Sizin motorlar o derece titreşimli mi yav :silent: Yok rolantideyken kız zangır zangır titremiş de felan filan... :sunny: Ben pek sanmıyorum

abi ne titreşimi ya, ün 300 km yol yaptık doyamadık motora.. eğer titreşim varsa eşşeğim diye anırırım..o test yapanlarda altın gününe gitmişler..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bizim motorda o kadar çok titreşim varki.....
[YT]sOVG4MhHkAw[/YT]

şundan adım gibi eminim ki, zamanında bende art niyetli yaklaştığım bu motoru yakından görüp testi yapınca uyandım.. Bi anda incelemeye aldım. Onayladım ve gönül rahatlığı ile biniyorum.. Titreşim olsa, sağlam olmasa, kalitesiz olsa ben almazdım diyorum. Her motora binişimde en az 300-400 km yol yapıp eve dönüyorum.. Artık ne diyeceğimi şaşırdım vallahi..

Düşünen veya listeye alan arkadaşlar yapmanız gereken ilk iş, bir sym bayisine gidip motoru güzelce incelemek, daha sonra kendi imkanlarınızı kullanıp birinden motoru test etmek için görüşmek.. sonrası allah yolunuzu açık etsin.. gerçekten enfes bi motor..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
53
Arkadaşlar bende bu motoru alanlardanım Allah razı olsun yapanlardan,Koray ile beraber ben 350 km yaptım pazar günü,bel ve sırt ağrılarım vardı titreşim masaj gibi geldi hepsi geçti :mrgreen::mrgreen::wiinkk: İşin şakası bir yana ben Türkiye disbiritörü olsam o bayana sym wolfun titreşimi için söylediği sözden dolayı tazminat davası açarım..:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler kardeşler

beyaz wolf ünü satan var mı :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yavrucum, hack'lediler mi senin hesabını? Yada iyi misin sen :)

bu maymun iştahlı kardeşinize demeyi unuttum :D

kaıştı gidene kadar böyle hacı napacan, moturcu insanız en nihayetinde
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
abi ne titreşimi ya, ün 300 km yol yaptık doyamadık motora.. eğer titreşim varsa eşşeğim diye anırırım..o test yapanlarda altın gününe gitmişler..

titreşim muhabbetine bende inanmıyorum hatta wolf ilk çıktığı zaman izlemiştim youtube daki video yu.Ama işin ilginç tarafı 250cc karşılaştırmasında barkın abinin titreşim konusunda test eden bayanla hem fikir olması yoksa ben mi yanlış anladım?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
titreşim muhabbetine bende inanmıyorum hatta wolf ilk çıktığı zaman izlemiştim youtube daki video yu.Ama işin ilginç tarafı 250cc karşılaştırmasında barkın abinin titreşim konusunda test eden bayanla hem fikir olması yoksa ben mi yanlış anladım?



sen barkına bakma, para kazanması için ,piyasada tutunmak için bişeyler yapmak zorunda.. eğer imkan bulursan test et..
ayrıca 250 cc karşılaştırmasından öte '' kimin ki daha büyük '' yarışması olmuş :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen barkına bakma, para kazanması için ,piyasada tutunmak için bişeyler yapmak zorunda.. eğer imkan bulursan test et..
ayrıca 250 cc karşılaştırmasından öte '' kimin ki daha büyük '' yarışması olmuş :queen:

merhaba.

bugün facebook gruptan sorgusuz sualsiz atıldım.

yani bildiğiniz resmen atıldım. "Koray Küçükkocaoğlu" ve "Gürol Kıvırcık" beni engellemişler hatta.

tüm bunlara sebep ne idi ? çok merak ediyorum. Lütfen bir açıklama yapar mısınız ?

en son Gürol bey ile motosikleti konusunda konuşuyorduk, ne oldu birden anlamadm
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
ZIPPIRMAN değilmi Gürol abi?
daha öncelerden yazdıklarından hatırladığım kadarıyla oldum olası sevmezdi seni bildiğim kadarıyla,sanırım seninle birkısım zaman kafa bulmuş,enteresan adam vesselam karıncaya biner belini incitmezdi,o yüzden farketmemişsindir.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
SYM WOLF SB250 Nİ gurubu ; elit arkadaşlık, kardeşliğin bunun yanında da motosiklet muhabbetinin döndüğü sanal medyadır. Kavgalı, küs ve birbirlerine hakaret şeklinde bazı sosyal medyada birbirlerine girmiş bireyler bizim yaşam tarzımız dışında olduğu için topiğin sağlığı ve gurup üyelerinin huzuru için yönetim bu şekilde karar almıştır.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten dediğiniz gibiyse hiç yakışmadı. koskoca yaşlı başlı birine hiç yakışmadı. sanırsın facebook onun elinde. bir gruptan atsan ne olur

Allah bilir " yasakçı zihniyete " de karşıdır :) neyse yapacak birşey yok.

sırf siyasi görüşümüz farklı diye dalgasını geçti.

kendisi bu mesajı okuyorsa ( ki eminim okuyordur ve belki hatta sahte üyeliği vardır ) şuanki durum : 1 - 0
ben sabırlıyımdır.

keser döner sap döner gün gelir hesap döner

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

SYM WOLF SB250 Nİ gurubu ; elit arkadaşlık, kardeşliğin bunun yanında da motosiklet muhabbetinin döndüğü sanal medyadır. Kavgalı, küs ve birbirlerine hakaret şeklinde bazı sosyal medyada birbirlerine girmiş bireyler bizim yaşam tarzımız dışında olduğu için topiğin sağlığı ve gurup üyelerinin huzuru için yönetim bu şekilde karar almıştır.

yazdığınıza inanmıyorum.

çünkü yeni üye oldum. ne "elit arkadaşlık" ne "küs birine sataşma" ne de grupta "birbirlerine hakaret şeklinde" paylaşım yapmadım.

zippirman kişisinin gürol kişisi olduğunu bile bilmiyordum. bu yaptıklarınızı forumda yazayım, nasıl olsa kendinizce haklı sebepleriniz var.

grubunuzda sizin olsun, yeni grup kurmak çok mu zor :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tabiki çok önemli değil koskoca sosyal medya.. ama dediğim gibi dargınlık küslük olduğu zaman sende bilirsin ki, tatsız yazışmalar ve hakaret içerecek.. o gurubun 10 kişiden 8 i yüzyüze görüşüyor. buda biz koca adamlara yakışmaz.. nerden baksan oranın yaş ortalaması 30 civarı. keserde dönmesin sapta, hele hesap hiç dönmesin..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki çok önemli değil koskoca sosyal medya.. ama dediğim gibi dargınlık küslük olduğu zaman sende bilirsin ki, tatsız yazışmalar ve hakaret içerecek.. o gurubun 10 kişiden 8 i yüzyüze görüşüyor. buda biz koca adamlara yakışmaz.. nerden baksan oranın yaş ortalaması 30 civarı. keserde dönmesin sapta, hele hesap hiç dönmesin..

size de bir daha yazmayacağım,

benim yaşım 30, 83 doğumluyum ve bir çocuğum var. neden 30 yaş örneğini verdiğinizi bilmiyorum ama bende belirteyim dedim.

tatsızlığı ben değil siz yaptınız.

yani diyorsunuz ki;

"biz, bizim görüşümüzde olmayan insanları aşağılarız, motosiklet sevdası hiçtir, grubumuza haberimiz olmadan üye olursa hiç bir açıklama yapmadan da kovarız. biz, bizden olmayanı saymazuk "

yaptığınız aynen budur. çünkü facebook hesabımı da kendi hesabınızdan engellemişsiniz, siz bilirsiniz.

ama kendinize iyi bakın, sayınız azalıyor :) diğer insanlar sizden daha geniş görüşlü. herkesin görüşüne saygı duyulacak diye birşey yok ( ben bunu yapıyorum ), ama hoşgörü diye birşey var ( ben bunu da yapıyorum, sizi engellemedim, ne facebook tan ne de forumdan )
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
gerçekten dediğiniz gibiyse hiç yakışmadı. koskoca yaşlı başlı birine hiç yakışmadı. sanırsın facebook onun elinde. bir gruptan atsan ne olur

Allah bilir " yasakçı zihniyete " de karşıdır :) neyse yapacak birşey yok.

sırf siyasi görüşümüz farklı diye dalgasını geçti.

kendisi bu mesajı okuyorsa ( ki eminim okuyordur ve belki hatta sahte üyeliği vardır ) şuanki durum : 1 - 0
ben sabırlıyımdır.

keser döner sap döner gün gelir hesap döner

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:52 ----------



yazdığınıza inanmıyorum.

çünkü yeni üye oldum. ne "elit arkadaşlık" ne "küs birine sataşma" ne de grupta "birbirlerine hakaret şeklinde" paylaşım yapmadım.

zippirman kişisinin gürol kişisi olduğunu bile bilmiyordum. bu yaptıklarınızı forumda yazayım, nasıl olsa kendinizce haklı sebepleriniz var.

grubunuzda sizin olsun, yeni grup kurmak çok mu zor :)

konuyu burada kapatalım istersen, burası tamamen farklı bi ortam.. insanlar burada wolf hakkında bilgi alsınlar. teşekkürler
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
gerçekten dediğiniz gibiyse hiç yakışmadı. koskoca yaşlı başlı birine hiç yakışmadı. sanırsın facebook onun elinde. bir gruptan atsan ne olur

İkinizide birebir tanımam ne seni nede Gürol abiyi,yukarıda yazarken yaşlı kelimesini siyah yapmışsınya dikkat çekmek düşündürmek için,
zamanında forumda uluorta hakkında yorum yaparkende o adamın o yaşını dikkate almış olsaydın tahminimce bunlar olmazdı,
yani yaşı başı işinize geldiğinde dikkate alırsanız çifte standardı kendi işinze geldiğinde yaparsanız hala burada haksızlık yapmış olursunuz ve bence oluyorsunuzda
ve benim hayırladıklarım hiçte siyasi fikren yapılmış olan tartışmalar değildi,kusura bakmayın ama birileri ile omuz omuza verip sık sık seviyeyi aşşağıya çekiyordunuz.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
53
Relaks arkadaşlar Koray güzel söylemiş burası farklı bir platform, güzel insanlar birbirini yanlış tanıdıysa ''yanlış hesap Bağdattan döner'' demişler,siz genede kırıcı olmayın dünya küçük bir gün bir yerde aynı masada buluşup yenilip içilip problem halolur.Ortak hobidaşlık var ortada .. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst