ninja 250r kaza

Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
normal ara sokak 2 araba yanyana anca geçer :/ panik yaptım ön frene basınca dengeyi kaybedip düştüm dediğim gibi 10 km hız var veya yoktu. ybr ile ninjanın farkını burda anladım birde bu motor 170 kg onunda ağırlığını bayağı hissettim sanırımki hepisin toplayınca ... :(
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
bostancıda motor üzerine sadece yer varmış bikaç tanıdğım arkadaşım var motor sahibi , önerdiler pazartesi gidip konuşacağım dedğiniz gibi daha taze olay ee bende daha taze sayılırım motor işi bayağı canım sıkıldı :/ Cuma vakti gidersek motor kullanmaya olacağı budur ! :( bir kaç kere düşürürsem çok üzülür acaba yaptırım satsam kaç zararım olurmu ?
Motor her yattığında satmaya kalkarsan işin iş. Sen Ninjanın keyfine daha varamamışsın doğal olarak hele biraz zaman geçsin bak bakalım satıyomosun. Ninjayla bi kere 3.4.5.6 uza, adrenalin zirve yapsın hiç bişeyin kalmaz.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
para durumun nasıl bılmem ama uc secenegın var ya satıcan tamamen bu ısı bırakcan bana soylesen bunu olurumda vazgecmem 3 ay bınmedm eroın krızı gecırıyordum sankı ,ya bunu garajına cekıcen alıcan bır 125 cc duse kalka nerde ne olur yalayıp yutucan ondan sonra onu satıp bunla devam edıcen yada bunla devam edıcem sen ogrenırken oda hasat olucak sonunda sen bıraz fazla para kaybederek satıcaksın ama bu ısı ogrenmıs olucaksın ( tabı bu arada zorlandıkca motor zevkınden sogumazsan )
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
korktupum alışma süreci eğer böyle geçerse hem motora hem cebime üzülürüm.. tamam belki aman aman kaybım olmaya bilir ama ilk günden bu olay yaşanınca soru işaretleri gelmeye başladı aklıma
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Z-moto yu aradaım sol granaj 1055 TL + sticker 90 TL birde sinyal : 105 TL şaka gibi.. keşke demek anlamsız ama dediğinizde doğru belli süre böyle gitse fena olmaıycak. Yaptırıp satsammı diyede düşünmüyor değilim

İllaki Kawa250 bineceğim diyorsan, başlığınızda bir arkadaş kasko yaptırmıştı mesela :silent: Zaten Kasko bedeli işçilik dahil yana yatırma tutarı kadar yaklaşık. Bu yüzden mantıklı gelmişti bana. Yoksa ederinin 5/1 ini ödemek anlamsız tabi :/

Başlığı ilk gördüğümde elim gitmedi sırf yana yattı diye 1500 TL yakın masraf çıkabilir yazmaya :pale:

Bu durumda binmeye devam edecekseniz, değişim değil tamir yoluna gitmek daha mantıklı gibi. Stickeri cam yazısı yapan ufak bi reklamcı bile tarayıp 10 liraya halleder (Sağ/sol yenilerseniz hiç fark olmaz)

Durumun fotoğraflarını eklerseniz daha net yardımcı olur arkadaşlar. Geçmiş olsun :/
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
bence satma kardeşim motor bi sekilde yapılır simdi satcam dicen adamın biri surası kırık burası çizik diye 3 kuruş para teklif etcen bide ona canın sıkılcak tehlikeli bi durumu yoksa biraz bin böyle sonra bulunur bi caresi sıkma canını:(
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
o kadar ekipmana para verdim asla bırakmam :) birazda salaklık diyelim dönemeyeceğim viraja girersek sonuç kaçınılmaz olur.. 3. seçenek gibi görüniyor ama inş haşat kelimesi sadece yazıldğı ile kalır :(
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
korktupum alışma süreci eğer böyle geçerse hem motora hem cebime üzülürüm.. tamam belki aman aman kaybım olmaya bilir ama ilk günden bu olay yaşanınca soru işaretleri gelmeye başladı aklıma

satmayıp bununla devam etmek ıstıyorsan sök grenajlarını öyle devam et bı muddet en azından fazla hasar almamıs olursun maddıyat konusunda belkı bu da bı çozum olabılır
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
korktupum alışma süreci eğer böyle geçerse hem motora hem cebime üzülürüm.. tamam belki aman aman kaybım olmaya bilir ama ilk günden bu olay yaşanınca soru işaretleri gelmeye başladı aklıma

daha dur bu bsy mı benım gıbı tam oldum dıyeceksın kendıne guvenın gelıcek 125ccle şambriyel lastıkle tabiki çin malı sahıl yolu s virajında lımıt denıceksın buda yetmıcek sana yesıl yandıgı halde gece 11ınde caddeye sevgılı cıft atlıcak kız senı gordugunde donup kalıcak sende panık yapıp on frene abanıcan ve kıza carpmaktan son anda kurtulup yere yapısıcan 80km hızla suruklenıcen sen bır yere motor bır yere motorunun gozunun onunde asfaltın ısırıklarına maruz kaldıgını gorucen sonra kalkıcan ayaga kıza mı kufur etsen motorumu toplsan dıye dusunceksın ben buna ragmen bu ısten sogumadıysam aksıne hata benımdı tecrubem olsa kacıs yerı bulurdum dedıysem sende bulursun bence :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
sen 250cc'yle basladın dmı ? onceden hangı motosıkletle tecruben vardı? eger kı scooter falan kullanıp dıger 250'ye gectıysen, sana denılecek 1 sozum yok. ıyı olmus bıle dıyebılırım
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
formda şuanda bayanında olabileceğini düşünüp cevap yazmıyorum açık açık siz anlamışsınızdır o andan sonra kalıp hangisine bineceğinize :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

ybr 125 kullandım 2 gün , birde yarım veya maksımum 2 saat ehliyet sınavı öncesi tecrübe , tabi sayarsak
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
sen 250cc'yle basladın dmı ? onceden hangı motosıkletle tecruben vardı? eger kı scooter falan kullanıp dıger 250'ye gectıysen, sana denılecek 1 sozum yok. ıyı olmus bıle dıyebılırım

150 cc lerin yatmama garantisi var doğru söylüyorsun.

Dostum şu resmi ekleyiver yahu o hızda çok kötü bir durum olmaması lazım.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
telmessos çok teşekkür ederim.. bende bugün biraz araştrdım fakat gümrükte takılıyor diye bi cümle okudum ne kadarı doğrudur bilemiyorum. 2. olay bu beyaz granaj hepsinde aynıdır dimi ( saçma olabilir bu soru aama ) simli gibi bişey hatunun yüzü gibi parlıyor hep bunlarda öyledir sanırım sonuçta aynı olması gerek değilmi ?
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
rica ederim yardım edebildiysem ne mutlu:) motorun bi yerlerinde boya kodu yazıyordur bilen arkadaşlar motorun tam olarak neresinde yazdığını söyler onun üzerinden gidebilirsin belki ama buyuk ihtimal aynı beyazdır hepsi
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Canını hiç sıkma, düşmeyen motorcu yoktur merak etme.
Grenajı değiştireyim diye hiç düşünme.
Maslak oto sanayide MOTOCOLOR Hasan var telefon numarası 0212 286 65 47 olması lazım.
Arayıp hasarını anlat ve fiyat al , on numara işçiliği vardır
birkaç yıl önce komple grenaj boyatıp bir iki parçada kırık tamiri yaptırmıştım yanlış hatırlamıyorsam 700tl almıştı.
Şuan ne kadar ister bilemiyorum...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Bundan kötümü
kyjxw.jpg

Buda yerine oturttuktan sonraki hali
kyjy7.jpg
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
yarın arıyım hemen olmadı varsa maili resim atıyım bakalım ne kadar çıkartacak fiyat.. birde dediğim gibi yeni olduğum için tatlı bi heycan var ee motorda güzel duruyor şimdi düşünce çizik kırık içim bi tuhaf oldu ama yapılacak öyle yada böyle :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst