Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Vizelerin stresini dün motorla sabahtan akşama kadar şehir de dolaşarak çıkardım.
Valla iyi ki Cbf almışım diyorum.(Ufak motorlar arasından)Michilen de ısındı mı değme keyfime :)
Ybr,Apache sürdüğün zaman bile insanı tatmin etmiyor.Kiii..Apache kullanıcısı bile titreşiminden bıkmış artık.

---------- Post added at 14:19 ---------- Previous post was at 14:15 ----------



Hacım kanatlı manatlı orjinali en iyisidir. :): )Bir ara 5K Philips görünümlü Phantom almıştım.Hepsiburada.com'dan gece önünü bile göremiyor adam.
Angel zorlar aküyü.Bir de sis farı varsa.Akünün dili olsa da konuşsa :p der adam.Yapan arkadaşlar var da.Standart Cbf ile aküsü aynı süre zarfında mı bitiyordur acaba ?
YUASA Kuru Akü.

hiç bilmiyorum ki :S

ben zaten önümü görmüyorum geceleri ondan alternatif arıyorum =)
mercekli xenon güzel ama pahalı şuaralar çok zor =)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ci-isi-chopper-kornaya-gel-kornaya-d-d-d.html

arkadaşlar trafikte görünür olmak lazım çok etkili olur =) buna bi bas istanbuldan çıkana kadar bitmez zaten =)
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
hiç bilmiyorum ki :S

ben zaten önümü görmüyorum geceleri ondan alternatif arıyorum =)
mercekli xenon güzel ama pahalı şuaralar çok zor =)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ci-isi-chopper-kornaya-gel-kornaya-d-d-d.html

arkadaşlar trafikte görünür olmak lazım çok etkili olur =) buna bi bas istanbuldan çıkana kadar bitmez zaten =)
moruk merceksiz xenon tak bak keyfine :) merceklisini alana kadar hayli hayli idare eder. örnek benim far. :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
moruk merceksiz xenon tak bak keyfine :) merceklisini alana kadar hayli hayli idare eder. örnek benim far. :)

rahmi aklımdan geçmedi değil ama ben delmeli biçmeli bi işlem istemiyorum ya normal xenon taktık muayene filan sıkıntı bide diğer sürücüleri aşırı rahatsız ediyormuş bide yaşanan olumsuzluklar varmış filan boşver =)
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
rahmi aklımdan geçmedi değil ama ben delmeli biçmeli bi işlem istemiyorum ya normal xenon taktık muayene filan sıkıntı bide diğer sürücüleri aşırı rahatsız ediyormuş bide yaşanan olumsuzluklar varmış filan boşver =)
1.si herhangi bir delme biçme yapmadık bizde,
2.si sadece orjinal ampül duy unun üstüne sadece lehim işiyle elektrik alındı,
3.sü milletin arabasının çift farıda gözümü alıyor, far ayarını yapmadan umarsızca geziyor millet. onların değil bizim görünürlüğümüz önemli, gerçi gündüz bile görmüyorlar bizi ama neyse :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
1.si herhangi bir delme biçme yapmadık bizde,
2.si sadece orjinal ampül duy unun üstüne sadece lehim işiyle elektrik alındı,
3.sü milletin arabasının çift farıda gözümü alıyor, far ayarını yapmadan umarsızca geziyor millet. onların değil bizim görünürlüğümüz önemli, gerçi gündüz bile görmüyorlar bizi ama neyse :)

rahmi kaç para bu normal xenon =) kaça patlıyor ? ayrı anahtarı oluyormu istediğimiz zaman kapatabiliyormuyuz?

yaw benim 1 yıl garanti devam ediyor ya ondan orjinali bozmak istemiyorum :) sis olayıda o yüzden erteledikçe erteliyorum =)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
slm
mercekli zenon ile muayeneye giren varmı
geçen varmı :)
?

mercekli zenonla geçilmemesi gibi bir durum olamaz heralde. Mercek takmadan sadece zenon takınca muayenede sorun çıkıyor. Ama ben zenon tavsiye etmiyorum aküde illa problem çıkıyor çıkmıyor diyenlere pek inanmıyorum. Geçen arkadaşın 600rr ında sıkıntı çıktı orijinal neyse o şaşmıycaksın.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100





çalışmalarım son hız devam ediyor..

şu işi bi yapın bakalım nasıl olacak rahmi, hüseyin..
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
mercekli zenonla geçilmemesi gibi bir durum olamaz heralde. Mercek takmadan sadece zenon takınca muayenede sorun çıkıyor. Ama ben zenon tavsiye etmiyorum aküde illa problem çıkıyor çıkmıyor diyenlere pek inanmıyorum. Geçen arkadaşın 600rr ında sıkıntı çıktı orijinal neyse o şaşmıycaksın.
dogru diyosun herşeyin orjinali en iyisi de..
abi heç göstermiyoki önünü insanın..
çanakkaleden gelirken öncer abinin zenonu ile geldik :))

kaliteli zenon takarsak sorun çıkmaz sanırım daha önceki motorumda sorun çıkmamıştı..
elimde mercekli zenon var ama muayene var 1 y sonra muayeneden sonra taıcam..

ramazan arkadaşım sen bize söz vermedin ki getirtebilirim görüsecem dedin..

ayıp ediyon senin canın sag olsun :)

---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

ramazan arkadaşım şuan ugraştıgın iş geyet güzel güzel ama..
keşke komple degilde belli yerleri kaplasaydın..
çünkü ilerde birgün bi yerinden açma yaparsa kaplamalar ordan su alır ve çorap sökügü gibi gelir.açılır..
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
rahmi kaç para bu normal xenon =) kaça patlıyor ? ayrı anahtarı oluyormu istediğimiz zaman kapatabiliyormuyuz?

yaw benim 1 yıl garanti devam ediyor ya ondan orjinali bozmak istemiyorum :) sis olayıda o yüzden erteledikçe erteliyorum =)
ben para vermediğim için tam bişi diyemiceğim ama, tek ampül tek beyin kullanıldığı için pek bişi tutmaz. çiftini bile arabalar için 60 tl ye felan satıyorlar.
ayrıca muayeneye giderken orjinal ampülü takıp gidilebilir hal de kalmış olucak soket i bozulmadan.
akü içinde, kışın bile soğuklarda o kadar marş ı zorlamak zorunda kaldım aküm şimdiye kadar canım çıktı demedi. normal hava sıcaklığında tek marş devam :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
ben para vermediğim için tam bişi diyemiceğim ama, tek ampül tek beyin kullanıldığı için pek bişi tutmaz. çiftini bile arabalar için 60 tl ye felan satıyorlar.
ayrıca muayeneye giderken orjinal ampülü takıp gidilebilir hal de kalmış olucak soket i bozulmadan.
akü içinde, kışın bile soğuklarda o kadar marş ı zorlamak zorunda kaldım aküm şimdiye kadar canım çıktı demedi. normal hava sıcaklığında tek marş devam :)

bakalım rahmi =) yaz gelmeden aslında ya xenon yada sis alsam iyi olur yazın gezerim para bulursam =)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
arkadaşlar benim eski kasa bir cbf 150 im var 2010 model biraz önce kırmızı ışıkta yeni kasa bir cbf le kapıştık adam dehşet hızlandı bi 30m fark açtı bana ama sonra hızlarımız sabit kaldı yani açılmadı pek fark bunun nedeni nedir canım sıkıldı çok:)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
olabilirim aslında uygun devirde vites atmamış olabilirim ama sorayım dedim genelde böyle birşey varmı siz de yaşadınızmı diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

ben geçtim arkadaşlar merceksiz xenonla 2014 kadar vizeliyim
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
olabilirim aslında uygun devirde vites atmamış olabilirim ama sorayım dedim genelde böyle birşey varmı siz de yaşadınızmı diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

ben geçtim arkadaşlar merceksiz xenonla 2014 kadar vizeliyim

Cbf de şunu gördüm.Bazen sırf geç vites atayım ,karşıdakini geçiyim dediğim zaman.Son devirlerde.Pek fazla hız oynaması olmuyor.Atıyorum 8-9 arası atman bi işe yaramıyor.Motoru boşa yoruyormuşsun gibi birşey oluyor.
Onun yerine daha erken vites dipgaz yapmak çok çok daha işe yarıyor.
Atıyorum 1.vites 6-7.5 2.vites 6-7.5 3.vites 7-8 sonrası pek mühim değil zaten. 4.ve 5.vites 7bin devir.
2009 Cbf ci bir arkadaş.Yav ben işte şunu öyle geçiyorum.Bunu böyle geçiyorum.Dedim neymiş bu allah allah.Orjinal motor bu arada ikiside.36 Litre topcase var.Arkamızdada
Bende hiç uğraşmam bu tarz işlerle. 1.vites ve 2.vitese kadar beraberdik.Nasıl 3.vitesi erken attıysam.Bir motor boyu fark açıldı.
4 ve 5'i 7 bin devirde attım.Problem çözüldü :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Merhaba CBF kullanıcıları, size danışmak istiyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bahar-geldi-zaman-motor-zamani-118537629/detay/ bu motorun piyasası değeri ne kadardır. Bu motoru almamda tavsiye eder misiniz? Biliyorum sahibinden de 4000 tl nin altında fiyat çeken yok. Ama ilan veren hep fiyatı yüksek çekiyor :)
Birde CBF de dikkat etmem noktalar konusunda bilgilendirir misiniz 2.el alırken?
Teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
Merhaba CBF kullanıcıları, size danışmak istiyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...har-geldi-zaman-motor-zamani-118537629/detay/ bu motorun piyasası değeri ne kadardır. Bu motoru almamda tavsiye eder misiniz? Biliyorum sahibinden de 4000 tl nin altında fiyat çeken yok. Ama ilan veren hep fiyatı yüksek çekiyor :)
Birde CBF de dikkat etmem noktalar konusunda bilgilendirir misiniz 2.el alırken?
Teşekkürler.

motor temiz görünüyor, zaten km si çok düşük. bir bilenle test edip gönül rahatlığıyla alınabilir.

arkadaşlar kendi başına alarm bağlayan varmı? kontaktan çıkan kablo akünün oradan hangi kabloya denk geliyor bilen varmı?
alarm aldım, bağlıcam fakat yerini tespit edemedim göz kararı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst