Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #161
halal olsun sana sen gibi insanlar olduktan sonra bu milletin sırtı yere gelmez....
teşekkür ederim volkancım güzel yorumun için eksik olmayasın
müsadenle konu ile alakalı geçmiş zamanlardan bir kaç fikrimi söylemek isterim , ben 38 yaşındayım ve çocukluğumdan beridir mekanik işlere karşı aşırı bir merakım ve ilgim olmuştur , merak , araştırmacı ve gözlemciliğim sayesinde , deneyim, tecrübe ve bilgi dağarcığı repartuarım her geçen gün genişlemiş , ve bu durum zamanla bende , yokluğunda etkisiyle yeni çözümler bulmaya , üretici bir ruh kazanmaya ve kendi işimi kendimin görebileceği düzeye gelmiştir,
abartısız bu gün bir ev yap deseler ve bana gerekli alet adavat ve malzemeyi verseler , elektiriğinden, doğramasına , çatısından temeline kadar o eve bir tane usta sokmam , çünki yapan usta benim istediğim gibi yapmaz , daha öyle bir usta yetişmedi , sonucunda insanın kendi yaptığı gibi yoktur
bunu bir kanarıya bırakıp asıl mesele olan milletimizin sırtının yere gelmemesi deyimine gelecek olursak , ben kandi çapında , hiç bir hak ve iddiası olmayan , kendine asla usta statüsüne koymayan bir adamım lakin bu memlekette sözün gelişi sırtımızın yere gelmemesi için roket yapıp uzayada çıksan , neticenin değişeceğini sanmıyorum
sadece hayallerimi hayata geçirmeye çalışıyorum , bir araba yapmak vardı hayalimde , kendime ait kendi dizayn ve tasarımını yapabileceğim bir araç, çok şükür ama iyi ama kötü hayata geçirdim , zamanın parasıyla orjinal bir araç alabilirdim ona harcadığım zaman, emek ve parayla , geriye 3 hayalim daha var hayata geçireceğim kendi hava aracımı yapıp onunla uçmak, suda karada yol alacak anfibik bir araç yapmak ve sonuncusuda sıfırdan kendi motosikletimi imal edebilmek, tabi bunlar kendi imkanlarımla olacağı için yapabildiğim kadar olacak , ve taktir edersinki bu işler sadece bilmeklede olmuyor , teknik donanım, para, ve en önemlisi yapacak bir yürek,emek ve zaman gerekli , allah sağlık versin inşallah hepimize o günleri görürüz
80 milyon türkiyenin 70 milyonu benim gibi üretkende olsa ,,,,,, siyaset olacak ama bizden gene bi cacık olmaz malesef acı gerçekler bu yönde , benim inancım kırıldı emin ol ..

