ADANA [MT] bu hafta da farklı bir parkurdaydı

Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
4tRb7.jpg
j3VCf.jpg
UG7r.jpg
juzOS.jpg
IelX.jpg
nczH.jpg
fBqXO.jpg
27Fcl.jpg
EzIAJ.jpg
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
Ebamt.jpg
mBFJv.jpg
JGBrk.jpg
lnaE.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

aExI.jpg
bnaxh.jpg
rRAig.jpg
1VN4X.jpg
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
fotoğrafların çekilmesinde ve yüklenmesinde emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürler.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Arkadaşlar, herkese İstanbul'dan selamlar,

Dünkü gezi Adana MT ile ilk gezimizdi, fakat sanki yıllardır birlikte geziler yapıyormuşçasına sıcak içten samimi bir birliktelikti,

Gezide baştan sona emeği geçen herkese teşekkürler,

ilk fırsatta bendeki resimleri de ekleyeceğim,
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yükselim, bu vesileyle yeni fotoraf makinanı hayırlamış olduk :rendeer: makiananı güle güle kullan :rendeer: Ayrıca resimleri çeken ve yükleyen arkadaşlarada cani gönülden teşekkür ederim. Bilmeyneler için duyrulur resimlerde görünen köprüde James Bond SKYFALL çekilmişti :thumleft:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Adana da olmak vardı. çok güzel bir etkinlik olmuş. Canım çekmedi dersem yalan söylemiş olurum.
Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Paylaşım içinde teşekkürler.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
35
bu gezi olmuş.motorlar aynı yere her hafta gitmekten artık ishal olmuştu...gelemedim ama fotograflarla gelmiş oldum.daha ekonomik..bu geziyi kim planladıysa helal olsun..mersin gözne sarnıç kıl çadırı olayını unutturmuş
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Bora bu pazar bende kapıkayadaydım. Bazı motosikletli arkadaşları gördüm ama seni görmedim. Görüşüp biraz hasret gidersek çok iyi olurdu. İnşallah başka bir geziyi birlikte yaparız.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
maşallah diyorum sadece daha ne diyeyim kıskandığımı itiraf edeyim yani bora abii daha nediyim ya tamam daha yazmıyorum bak morailim de bozuldu zaten allah muhabbetinizi bozmasın harikasınızz komplee hepiniz adana mt olarak
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Yakışır Adana'ya herşey,:bestmt:
Daha güzelleride olacaktır elbette...
Sıcak şehrin sıcak motordaşları::haapppy:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
On numara gezi olmuş da bu fotolarda birşeyler yalnış gibi mi ne :silent: ustalar mangal için yiyecekleri hazırlarken hanım ablalarımız hiç oralı değiller gibi mi ne :wiinkk: biz alışmışız belkide hanımların malı malzemelerini hazırlamalarını erkeklerin pişirmelerini ondan galiba tüm büyüklerimin ellerinden öpüyorum :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yakın zamanda böyle etkinlik yapamadık zaten köprüyü başka yerde görünce daha özenmiştim canım çekti bir yerim şişecek
güzel etkinlik olmuş adana da çok uzak yakın olsa giderdim oraları görmeye
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana da olmak vardı. çok güzel bir etkinlik olmuş. Canım çekmedi dersem yalan söylemiş olurum.
Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Paylaşım içinde teşekkürler.
yolun düşerse gel kardeş,beraberde gideriz.

bu gezi olmuş.motorlar aynı yere her hafta gitmekten artık ishal olmuştu...gelemedim ama fotograflarla gelmiş oldum.daha ekonomik..bu geziyi kim planladıysa helal olsun..mersin gözne sarnıç kıl çadırı olayını unutturmuş
hiç sorma hayati,bıktık artık o rotadan teşekkürler.

Bora bu pazar bende kapıkayadaydım. Bazı motosikletli arkadaşları gördüm ama seni görmedim. Görüşüp biraz hasret gidersek çok iyi olurdu. İnşallah başka bir geziyi birlikte yaparız.
tüh ahmet kardeş,keşke karşılaşsaydık.

maşallah diyorum sadece daha ne diyeyim kıskandığımı itiraf edeyim yani bora abii daha nediyim ya tamam daha yazmıyorum bak morailim de bozuldu zaten allah muhabbetinizi bozmasın harikasınızz komplee hepiniz adana mt olarak
mustafam seninle de gideriz kardeş.

Yakışır Adana'ya herşey,:bestmt:
Daha güzelleride olacaktır elbette...
Sıcak şehrin sıcak motordaşları::haapppy:
vay vay özer abim,teşekkürler.

On numara gezi olmuş da bu fotolarda birşeyler yalnış gibi mi ne :silent: ustalar mangal için yiyecekleri hazırlarken hanım ablalarımız hiç oralı değiller gibi mi ne :wiinkk: biz alışmışız belkide hanımların malı malzemelerini hazırlamalarını erkeklerin pişirmelerini ondan galiba tüm büyüklerimin ellerinden öpüyorum :rendeer:
bari pazar günü hanımlar dinlensinler diye düşündük ve uyguladık,teşekkürler kardeş.
yakın zamanda böyle etkinlik yapamadık zaten köprüyü başka yerde görünce daha özenmiştim canım çekti bir yerim şişecek
güzel etkinlik olmuş adana da çok uzak yakın olsa giderdim oraları görmeye
yolun düşerse bekleriz kardeş.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Günaydınlar,
Ancak fırsat bulup ekleyebildim resimleri, kusura bakmayın.
Aslında çok resim var ama genelde manzara resimleri asılmış ben eklenmemiş olanları seçmeye çalıştım.
Tekrar geziye katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.

10.03.2013 Pazar
Karaisali’da alışveriş molasından,

Kanyon’u ziyaret etmemiş bizler için mola,

Örtmenim, çok hızlısın ancak gidişini çekebildik 

Kanyonun için özel bir gün harcamak gerek, sanki sonu gelmeyecekmiş gibi ,


En uzak noktaya kadar yürüyen ekip üyeleri,

Ve yukarıdaki resmin perde arkası 
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/03/11/FPtI.jpg
Yaramaz çocuklar gibi en kenara kadar gidip oturan, Hacı abi ve eşi,


Kanyon girişi geniş açı ve CBF 1000

Kanyonun Alman Köprüsü tarafından (arkadan) görünüşü 


Yoldan bazı kareler,




Muzaffer Abinin katır ile yakın temasa geçtiği anlar
Bir an Muzaffer Abi hakkında anlatılanlar aklımdan geçince, acaba önce eşeği kaybettirip sonra sahibine bulduracak mı? diye düşünmeden kendimi alıkoyamadım.

TROE resmin spontane görünmesi için harcadığımız çaba boşa çıkmamış 


Herkes elleri cebinde sanki pişiriciler nerede arkadaş diye bakınıyor. 

Sonrasında herkes bir yandan dalıyor hazırlamaya, ama sadece erkekler 




Başkan dediğin böyle olur, elleriyle hazırladı tüm ekmekleri :p

Alman (Varda) Köprüsü,
Resmin köşesindeki deli bizden biri değil 


13:15 Treni

Yukarda bir şey mi var !

Dur birde yakından bakayım,
O kaya nereden gelmiş olabilir ?


Muzaffer Abi, telefonda iş bitiriyor, mangala sahip çıkıyor, elindeki ekmeği yere bile bırakmıyor.
Ama hakkını vermek lazım, herkesi doyurdu en son kendisi yedi,



Dedim ya herkesin doymasını bekledi nasıl acıktıysa artık :p

Sucuk çok, herkese yeter 


Karışık çekilmiş resimler….




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst