- Katılım
- 19 Kas 2012
- Mesajlar
- 499
Valla izinli gunlerimde uygun zamanlarda bende takilabilirim iki acemiEvet uzun yola da gelirimşuan sadece E5 de sürmekten biraz korkuyorum yoksa motora alıştım sayılır ancak, motoru pek tanımıyorum yani bildiğiniz gaza basıp giden bir sürücüyüm oysaki vitesleri bile motorun sesine göre değiştiriyorum. istemeden motoruma zarar vermekten korkuyorum
zaten 2. el ama olsun ben sevdim motorumu.
alma amaçlarımdan birisi de cuma akşamları uzun yola çıkıp pazar akşamı dönmek, (artık her hafta kumburgaz, riva, tekirdağ, silivri)