Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
belki çok sopru soruyorum ama kusura bakmayın kullanıcıların vereceği cevaplar benim için çok önemli motorun gördüğüm kadarıyla yüksekliği iyi yolda giderken bir çukura girdiğinde veya topraklı yollarda altı diğer scooterlar gibi sürtüyor mu iki kişi binince özellikle
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
ya bu motor çok mu yakıyor yoksa bana mı öyle geliyo 50 tl ye 170 km yaptım sizce çokmu??daha 1200 km de 1000 bakımı yapıldı
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
scooter koltuklarını özellikle arka kısımları geniş olduğundan dolayı arkada oturan artçının ayakları ağrıyabiliyor artçılı arkadaşlarda bçyle bir sıkıntı yaşayan var mı ya da sürücü uzun yolda geniş koltuktan dolayı rahatsızlık yaşıyor mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

scooter koltukarı geniş olduğundan dolayı özellikle arkada oturan artçı ayaklarına kramp girme derecesinde ağrı hissedebiliyor xmax'de böyle bir sıkıntı var mı sürücü kısmı koltuğu ve artçı kısmı koltuğu nasıl resimlerden gördüğüm kadarıyla baya bir geniş motor kullanırken böyle bir sıkıntı yaşanıyor mu?

belki çok sopru soruyorum ama kusura bakmayın kullanıcıların vereceği cevaplar benim için çok önemli motorun gördüğüm kadarıyla yüksekliği iyi yolda giderken bir çukura girdiğinde veya topraklı yollarda altı diğer scooterlar gibi sürtüyor mu iki kişi binince özellikle

Xmax larda artı ayak basamağı motora sabit değil dışa doğru açıldğı için artçıyı sıkıntıya sokacağını sanmıyorum...

Altı yüksek sayılır tumseklerde dikkatli olman dışında altını sürtemezsin yere....

ya bu motor çok mu yakıyor yoksa bana mı öyle geliyo 50 tl ye 170 km yaptım sizce çokmu??daha 1200 km de 1000 bakımı yapıldı

Yedek depo ışığı yandıktan sonra en az 50 km daha gidiyor ona göre yap hesabını...
50 tl yaklaşık 1 depo eder... Kışın ortalama 270 yazın ise 300 km rahat gidiyorum ben...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
devirli gitmekten yakarmı öyle ışık yandığında 170 km yapıyor 170+50=220 km yapar siz 270 km yapıyorum diyosunuz kışın bide bu motora xenon hangi marka ve hangi model önerirsiniz?
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
devirli gitmekten yakarmı öyle ışık yandığında 170 km yapıyor 170+50=220 km yapar siz 270 km yapıyorum diyosunuz kışın bide bu motora xenon hangi marka ve hangi model önerirsiniz?

Bak bugün mesela 220 km de uyarı başladı yani 270 km garanti giderim...Birde belki depoyu tam fullemiyor olabilirsin yani tabanca kesince ben biraz daha ekletiyorum...
Sana tavsiyem depoyu fulle tam 100 km olunca bir daha fulle 100 km de ki net tüketimini öğrenelim...

Motor da xenon kullanmayı düşünmüyorum... iyi bir manyetik yalıtım yapmadan kullanırsanız motorun beynine zarar verme ihtimali var bir de benim motor abs li ayriyeten abs beyni de var + motorun elektrik sisteminin garanti dışı kalıyor bildiğim kadarı ile...
Sana tavsiye tam olarak iş görmesede yaklaşık % 30 daha iyi aydınlatma sağlayan kaliteli far ampullerinden deneyebilirsin...
Ben Bosch Plus 90 serisi kullanıyorum... Bir arkadaşla ortak aldık sadece kısalara taktım ... Uzun farı kullanmıyorum , orjinal ampule göre daha iyi aydınlatıyor tavsiye ederim...

http://www.oto-parca.net/H7-AMPUL-CIFT-PLUS-90-AMPUL-SERISI,PR-523.html
 
Katılım
12 Ocak 2013
Mesajlar
30
devirli gitmekten yakarmı öyle ışık yandığında 170 km yapıyor 170+50=220 km yapar siz 270 km yapıyorum diyosunuz kışın bide bu motora xenon hangi marka ve hangi model önerirsiniz?

Merhaba arkadaşlar ben marmaris den ismail , 2012 beyaz Xmax ım var 3 bin km de ve gayet motorumdam memnunum. Kontpasa arkadasın dedigi dikkatimi cekti bende yakıt ışığıu yandıkdan sonra ben 90 km gittim ekranda F: 91 yazana kadar almadım daha da gidiyordu artık almam gerektiğini düşündüğüm için aldım :) ilk aldıgımda yaklasık 230 km gittim ışık yanana kadar 230+90 320 km yappıyor gayet iyi bir rakam bence ama marmaris - muğla arası 60 km yaklasık ortalama hız 110-120 olunca 15 + tl yi yakıyor ( tahminim ) normalde bu tutar 9-10 tl civarında tutuyor
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Arkadaşlar bu xmax'ın direksiyon kitleme sırasında yanan park lambaları çok gıcık. Park ediyorum, direksiyonu kitliyorum bir basamak daha çevirirsen anahtarı farketmeyerek, bir de gündüzse parkların yandığını fark etmezsen ayvayı yedin. Motoru 4 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 2 kere açık kaldı ve akü bitti. Allahtan hep evin yakınlarında akü bitti de takviye yapmak zor olmadı. İnsan gösterge paneline bir led koyar parklar yandığında belli eden.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar ben marmaris den ismail , 2012 beyaz Xmax ım var 3 bin km de ve gayet motorumdam memnunum. Kontpasa arkadasın dedigi dikkatimi cekti bende yakıt ışığıu yandıkdan sonra ben 90 km gittim ekranda F: 91 yazana kadar almadım daha da gidiyordu artık almam gerektiğini düşündüğüm için aldım :) ilk aldıgımda yaklasık 230 km gittim ışık yanana kadar 230+90 320 km yappıyor gayet iyi bir rakam bence ama marmaris - muğla arası 60 km yaklasık ortalama hız 110-120 olunca 15 + tl yi yakıyor ( tahminim ) normalde bu tutar 9-10 tl civarında tutuyor

işte yeni bi yakış deneme yapma fırsatım olmadı havalardan dolayı çıkarmıyorum motoru en kısa zamanda deneme yaptıktan sonra aldığım sonucu sizlerle paylaşacağım
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Benim motor 1500 km de. Otobana çıkıp hız denemeleri yapıyorum, yokuş aşağı bastığımda 142 den yukarısını göremedim. Bazı sitelerde ve forumlarda "rahatlıkla 150 yapıyor" gibi ifadelere rastladım, aslı astarı varmı acaba. Deneyenler varsa en fazla kaç km hız yapabildikleri hakkında bilgi verirlerse sevinirim.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
Benim motor 1500 km de. Otobana çıkıp hız denemeleri yapıyorum, yokuş aşağı bastığımda 142 den yukarısını göremedim. Bazı sitelerde ve forumlarda "rahatlıkla 150 yapıyor" gibi ifadelere rastladım, aslı astarı varmı acaba. Deneyenler varsa en fazla kaç km hız yapabildikleri hakkında bilgi verirlerse sevinirim.

evet 150 yi rahat gördüğü doğrudur ben ağustosta izmir-çeşme otobanında 160 gördüm yalan yok gps ile de ölçtüm hiçbir sapma yok %100 doğru çıktı
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
95
Ben x max ı yenı aldım suan 617 km de 50 tl yakıt ıle 300 km rahat rahat yaptı rodajda ıken bıle cok rahat 120 km hıza cıktı :)) rodaj bıtınce muhtemelen 150 lelrı rahat gorecektır kesınlıkle harıka bır makına gozun kapalı her yere gırersın kı daha once enduro kullanıyordum...ıyı forumlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

verdiğin link için sağol ama onlar vespa motor ve xmax'i kullanan arkadaşlardan uzun yol tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum çünkü bütçemi ona göre ayarladım ya honda cbr 250 ya da x max alacağım

Arkadasım yenı aldım motor rodajda ıken bıle aynı gun 430 km yol yaptım ..kesınlıkle cok rahat konforlu performans ıyı ..on cam sayesınde goguse ruzgar almıyor fakat ruzgar kaska geldıgı ıcın motor sesınıde duymuyorsun..bu yaz kullanırken daha ıyı anlarım ben hep sogukta kullandım...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
bende 160 ı gördüğüm zaman 500 km civarındaydı dediğiniz gibi çok güzel seri ve atik bi makine gözü kapalı alınabilecek tek motor bu bence
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
95
bende 160 ı gördüğüm zaman 500 km civarındaydı dediğiniz gibi çok güzel seri ve atik bi makine gözü kapalı alınabilecek tek motor bu bence

Rodaj da dıye zorlamak ıstemedım acaba dogrumu yapıyorum bır oncekı motorumu aldıgımm gun 2 kısı 400 km yol yapıp sonuna kadar zorlamıstım hıcte bırsey olmadı...bunda nedense cekınıyorum ...sızce artık asılayımmı suna sagır kalmasın dıye,yoksa bekleyeyımmı...:))
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
Rodaj da dıye zorlamak ıstemedım acaba dogrumu yapıyorum bır oncekı motorumu aldıgımm gun 2 kısı 400 km yol yapıp sonuna kadar zorlamıstım hıcte bırsey olmadı...bunda nedense cekınıyorum ...sızce artık asılayımmı suna sagır kalmasın dıye,yoksa bekleyeyımmı...:))

biraz biraz asılmaya başlayın kademeli olarak ara ara hızlanın hiç bir sıkıntı olmaz
 
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
51
arkadaşlar merhaba.

geçen hafta itibariyle bende 2011 model yamaha xmaxıma kavuştum.ancak size sormak istediğim birşey var.

35lt kappa topcaseim var. ama topcasei motora bağlayacak çanta demirine ihtiyacım var. yamaha servislerde vs 350 civarında. 2. el nereden bulabilirim, ne tavsiye edersiniz, yansanayisi vs var mıdır?
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
95
arkadaşlar merhaba.

geçen hafta itibariyle bende 2011 model yamaha xmaxıma kavuştum.ancak size sormak istediğim birşey var.

35lt kappa topcaseim var. ama topcasei motora bağlayacak çanta demirine ihtiyacım var. yamaha servislerde vs 350 civarında. 2. el nereden bulabilirim, ne tavsiye edersiniz, yansanayisi vs var mıdır?
Yan sanayı tavsıye etmem kötü duruyor...Orjınalın 2. elı bulursan tak derım zaten saglam bagajı var makınanın ..bende sısybar takıcam 420 tl beklıyorum:)) hayırlı olsun motorun kazasız belasız kullan..
 
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
51
Yan sanayı tavsıye etmem kötü duruyor...Orjınalın 2. elı bulursan tak derım zaten saglam bagajı var makınanın ..bende sısybar takıcam 420 tl beklıyorum:)) hayırlı olsun motorun kazasız belasız kullan..

teşekkür ederim. bende sisy bar ve çanta arasında gidip duruyodum. ama eski motorumdan kalma kappa 35 var. sissye 300 vereceğime çanta demirine 300 vereyim ekstradan bagjım olsun diyorum. eşim de benle sürekli gezdiği için arkada birşey olması şart. ama işte demirler gerekssiz pahalı.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
evet 150 yi rahat gördüğü doğrudur ben ağustosta izmir-çeşme otobanında 160 gördüm yalan yok gps ile de ölçtüm hiçbir sapma yok %100 doğru çıktı

Hocam 150 yada 160'ı eğimsiz düz yolda mı yaptınız yoksa rampa aşağı mı? Zira ben 140'ı rampa aşağı görebiliyorum. Benim motor 1500 km de acaba daha açılırmı? Birde siz motoru nasıl açtınızda bu süratlere rahatça çıkabiliyorsunuz, bilgi verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
Hocam 150 yada 160'ı eğimsiz düz yolda mı yaptınız yoksa rampa aşağı mı? Zira ben 140'ı rampa aşağı görebiliyorum. Benim motor 1500 km de acaba daha açılırmı? Birde siz motoru nasıl açtınızda bu süratlere rahatça çıkabiliyorsunuz, bilgi verebilirseniz sevinirim.

evet eğimsiz düz yolda yaptım ben motoru kademeli olarak açtım ara ara hızlandım yavaşladım öyle yani hemen alır almaz son gaz gitmedim zaten 160 ı gördüğüm zaman 500 km civarındaydı anlık çıktım yavaşladım

---------- Post added 04-03-2013 at 00:00 ---------- Previous post was 03-03-2013 at 23:57 ----------

motor zamanla daha da açılır konforlaşır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst