Motosiklet Yaşlı Adama Çarptı: 1 Ölü, 3 Yaralı

Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Adıyaman'da, motosikletin yaşlı bir vatandaşa çarpması sonucu meydana gelen kazada; 1 kişi öldü, 3 kişi de ağır yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Adıyaman istikametinden Malatya istikametine gitmekte olan M.Ş.Ö. (17) idaresindeki 02 HS 732 plakalı motosiklet, Örenli Mahallesi Pirin Köprüsü yakınlarında, yol kenarında ağaç kesmekte olan 77 yaşındaki Mehmet Çil'e çarptı. Meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü M.Ş.Ö. (17) ile motosiklette bulunan A.G. (17), A.F.T. (17) ve Mehmet Çil ağır yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından yaralılar, ambulansla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan yaralılardan Mehmet Çil, yapılan bütün müdahalelere rağmen hayatını kaybederken,diğer yaralıların ise sağlık durumlarının ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Kaynak: http://www.haberler.com/motosiklet-yasli-adama-carpti-1-olu-3-yarali-4374754-haberi/
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Denetimsizlik oldukça bu tür kazalara çok rastlanacaktır.
Şimdiye kadar polis gördüğü ilk anda çevirip;
3 kişi binerek trafiği tehlikeye attığından,
motosikletin istiap haddini aştığından,
(muhtemelen) ehliyetsizlikten ve
(muhtemelen) kasksızlıktan
ayrı ayrı cezalar kesip evine gönderseydi, bir insanın canına mal olmayacaktı.
Yazık, mekanı cennet olsun.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Farkediyormusunuz bilmiyorum ama şu ölümlü ve sakat kalmalı motor kazalarının sürücüleri çoğunlukla 17-18 yaşındaki
gençler.
Ölenlere rahmet dileyelim.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
belki 3 kişi deyildirler,2 kişi, motor adama carpıp ordan baska birine vurmus olamazmı ?

Birazda düzgün düşünün.Siz hiçmi 3 kişi binmediniz. ?Hiçmi arabanın yolcusu 5 kişi iken 7-8 kişi binmediniz.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
dikkatli okumamışınız 1 kişi ağaç keserken motorla gelen 2 kişi carpıyor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
belki 3 kişi deyildirler,2 kişi, motor adama carpıp ordan baska birine vurmus olamazmı ?

Birazda düzgün düşünün.Siz hiçmi 3 kişi binmediniz. ?Hiçmi arabanın yolcusu 5 kişi iken 7-8 kişi binmediniz.

Allah aşkına yapmayın. Sonra okumayıdamı bilmiyorsunuz deyince hemen bi tripler bi tepkiler.
Ben hiç 3 kişi binmedim binenide hiç görmedim. ARabayada hiç 5 kişiden fazla binmedim. Hatta 5 bile olduğunu hatırlamıyorum.
Bırakın yaptığınız hataları siz hiç yapmadınızmı gömedinizmi gibi laf salatasıyla mazur gösterme çabasını.
Boş işler bunlar.
Bumu senin düzgün düşünme şeklin ?
Biri kalkar kaldırımda gidilmez diyene Allah size akıl vermiyormu der , biri düzgün düşünün der.
Yani herkes salak bi sizmi akıllısınız. Anlamak mümkün değil.

Bu insan kitlesi ile bu memleketi düzeltmek namümkün.

kazada motosiklet sürücüsü M.Ş.Ö. (17) ile motosiklette bulunan A.G. (17), A.F.T. (17)

Ölene Allahtan ramhet , yaralılara acil şifalar diliyorum. Hepsine geçmiş olsun.

Not: Şeytan icadı bu.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Tek akıldan düşünüyorsunuz bi yere gidiceniz. binmeniz lazım ne diceksin aractaki 5-6 kişiye sen binme yürü bindirmemmi.

Veya motorla 2 kişi giderken,Arkadasını gördün acil işi var ve yetismesi lazım.Gel atayım demicekmisin.


Bunlarında bu olay bu MT ye ne olmus her konuya bir saldırma bi düşünün ne olmus nasıl olabilmiş diye.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Tek akıldan düşünüyorsunuz bi yere gidiceniz. binmeniz lazım ne diceksin aractaki 5-6 kişiye sen binme yürü bindirmemmi.

Veya motorla 2 kişi giderken,Arkadasını gördün acil işi var ve yetismesi lazım.Gel atayım demicekmisin.


Bunlarında bu olay bu MT ye ne olmus her konuya bir saldırma bi düşünün ne olmus nasıl olabilmiş diye.

Eee adam öldü ne yapıcak şimdi . Acelesi olan arkadaş adamı yenisiylemi değişicek. Acil işi varsa banamı güvenerek çıkmış yola. Yada arkandaki acelesi olmayan diğer adamı indir. Motora 3 kişi binmek nedir ya. Bunun mantığımı olur. SAçmalıyorsun bari diretme. Bu nasıl bir mantığa bürümeye çalışma azmidir. Bu azmi doğruyu yapma yolunda kullanmanı beklerdim.
Aylardırda forumda aktifsin. ....
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
mantıklı dusunme olarak düşünmek lazım..

öleni kimse geri getiremez ama tek kişide yapmıs olabilirdi kazayı.herkez kendine yapar..

neyse kalp kırılmasın kapatalım,konuyu benim fikrim bu yönde.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bana neyse artık. Herkesin kendi hayatı. Ama motora 3 kişi binen arabaya 8 kişi binen bir salak gelip banada çarpmasın diye dua etmekten başka yapıcak birşey yok. Her işimiz şansa ve duaya kalmış zaten.
Bir süre forumda hiçbir konuya yazmamaya karar verdim. Körler sağırlar birbirini ağırlar ortamına döndü.

Ha birgün güzel güneşli bir havada motorunla tek başına baharın tadını çıkararak giderken arabaya 8 kişi bindiği için virajı alamayan yada freni tutmayan birisi sana çarparsa hiç şaşırma. Nedeni öyle gerektiğindendir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

Denetimsizlik oldukça bu tür kazalara çok rastlanacaktır.
Şimdiye kadar polis gördüğü ilk anda çevirip;
3 kişi binerek trafiği tehlikeye attığından,
motosikletin istiap haddini aştığından,
(muhtemelen) ehliyetsizlikten ve
(muhtemelen) kasksızlıktan
ayrı ayrı cezalar kesip evine gönderseydi, bir insanın canına mal olmayacaktı.
Yazık, mekanı cennet olsun.

Polis bunlara acıya acıya bu hale geldi memleketin trafiği. ARtis artis gezerler , aptal aptal kullanırlar , polis çevirince küçük emrah moduna geçerler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek akıldan düşünüyorsunuz bi yere gidiceniz. binmeniz lazım ne diceksin aractaki 5-6 kişiye sen binme yürü bindirmemmi.

Veya motorla 2 kişi giderken,Arkadasını gördün acil işi var ve yetismesi lazım.Gel atayım demicekmisin.

Böyle düşündüğün için ölüyor zaten o insanlar. Ayrıca değil 2 kişi giderken, tek başıma bile sürerken bir arkadaşımı gördüğümde ısrar bile etse almıyorum çünkü kasksız motora binemez.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
20
Motora 2 kişiden fazla binen birilerini görürseniz eğer ya hindistandasınızdır yada türkiyede
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
motora 3 kişi binmeyle arabaya 5-6-7 kişi binmek aynı değil . şoförun görüşünü ve kumanda erişimini engellemediği sürece riski fazla arttırmaz (ama arttırır yinede) . motora 3 ncü kişi demek riski 2 ye katlamak demek. biz çocukken komşunun 103 ü kaçırırdık 2 kişi bile devrilmediğimiz yer kalmazdı :D 3 olurduk motoru sürene büyük hayranlık duyardık hepimizden güçlü görürdük . nasıl ölmemişiz tuhaf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst