- Katılım
- 3 Nis 2012
- Mesajlar
- 323
Geçen gün esenyurt muayene istasyonuna gidiyim derken kaybolup kendimi (muhtemelen) Avcılar gölünün orda buldum.Zaten sonra canıma tak etti, gidip navigasyon aldım; hemde VATAN'da kampanya vardı güne özel 4.3" tomtom'un XL modelini aleti 129 tl ye aldım.
Kuyruk altı acılır-kapanır plakayıda yaptım, şuan gönül rahatlığıyla geziyorum: Emniyet şeridinde, yüksek hızlarda, hatta gece gec saatlerde incin olmayan yerlerde kırmızı ışıklarda vs.
Zaten sticker setti falanda derken motorla aramda bi bağ oluştu.Muhtemelen bi 40 bin km satmamayı planlıyorum ama bakalım. Duruyo keyfi bi ilan, benim istediğim fiyata almak isteyen olursada veririm tabiki.
Şu bizim bagajıda benim kadar aktif kullanan yoktur heralde.Kuzenim cok takıp dalga geçmişti cok kücük diye, ona özel böyle bi kaç resim daha vardı arşivimde...
Kuyruk altı acılır-kapanır plakayıda yaptım, şuan gönül rahatlığıyla geziyorum: Emniyet şeridinde, yüksek hızlarda, hatta gece gec saatlerde incin olmayan yerlerde kırmızı ışıklarda vs.
Zaten sticker setti falanda derken motorla aramda bi bağ oluştu.Muhtemelen bi 40 bin km satmamayı planlıyorum ama bakalım. Duruyo keyfi bi ilan, benim istediğim fiyata almak isteyen olursada veririm tabiki.
Şu bizim bagajıda benim kadar aktif kullanan yoktur heralde.Kuzenim cok takıp dalga geçmişti cok kücük diye, ona özel böyle bi kaç resim daha vardı arşivimde...