- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
İstanbulda avcılar beylikdüzü civarlarında E5'te anormal dik inişler var orda görmüş olabilir 130'u, benim 100'lük cub 115 yapmıştı orda.
mengü, bugün 50 km kadar bindim cb ye. Yukarıda yazdım. Bana göre cb ile 130 hayal. Yani hiç yoksa bugün bindiğim orjinal cb ile hayal.
Beter böcek, istersen kamyon tekeri şişir, ama motor çalışır vaziyette olacak. Yoksa aküyü yer. Ama motor tekeri şişirirken çalıştırmaya bile gerek yok motoru. 1 dk da şişiriyo zaten.
Hatta adama tak, onu bile 1 dk da şişirip patlatır. :queen:

