kardeş nereden aldın maşaallah çok yakışmış ,internet üzerinden satışı varsa link atarmısınEvet birazda mecburiyetten öyle montajladımÖnce manetlere aksladım, benim amacım rüzgarı kesmesiydi, tam olmadı. Ayrıca dediğin gibi epey taşıyordu gidondan aralardan geçerken sıkıntı yaratıyordu, hatta cesaret kırıyordu, yemiyordu çoğu zaman :mrgreen:
Sonra zemine paralel bağladım, birazda koruma metalinin açılarıyla oynayıp bi şekilde uyarladım, hem rüzgar büyük ölçüde kesildi, hem gidondan taşma yok hiçAma senin şuanki bağladığın gibiyken çok daha güzel görünüyordu o da var
Gördüğün üzere alttan alttan başını çıkarıyor manet topuzları :mrgreen:
[url]http://a1302.hizliresim.com/16/j/k5qku.jpg[/url]
Selam arkadaşlar. Bugün Murat arkadaşımla buluştuk. CB' yi ben aldım, Wolf' ü Murat, ki şöyle güzel bi test edeyim :cat: Bodrumdan turgutreis istikametine doğru yola çıktık.
CB 1,2,3 kalkış iyi, 5 e salladınmı bayılmalar başlıyor. Düzde max hız 85 dip gaz :sunny: hafif rampa aşa benim Wolfle rahat 120, bi kaç kerede 130 a çıktığım yolda CB ile zorlamama rağmen 100 ü göremedimr: :sunny: :santa: 95-98 arasında kaldı.
Murat benim Wolf le rahat bi şekilde yanımdan uzayıp geçti. Benim tabirimle tokatladıWolfe göre CB de titreşım var. Hızlanma kötü. Uzun yol motoru değil kesinlikle. Şehir içi kullanım için iyi. 100cc cup bunu kim ne derse desin geçer.
Sele Murat arkadaşımın biraz kilolu olmasından yumuşamış ama genede son dakikalara doğru totom uyuşmaya başlamıştı ki Wolfte bu yok. Ayrıca orjinal siperlik vites atarken sol dizime değip duruyorki beni gerçekten rahatsız etti.
Veda zamanı geldi, motorları değiştik, yolları ayırmamıza 1 km falan kaldı, oda ne? Murat arkadaşım kenara çekmiş korna basıyor. Gittım yanına, arka teker patlamış. :sunny: Devreye girdim hemen.
Gittim eve anahtar takımları, bi sağlam iç lastik, çakmaklıkla çalışan pompa vs kapıp geldim. Çektik sokak lambasının altına. Önce çiviyi bulup çektik. Sonra lastiği söktüm, dış lastiği söküp şamriyeli çıkardım. Getirdiğim samriyeli taktım.
Biraz zahmetle karanlıkta taktım yerine lastiği. Ve Murat arkadaşımı yolda bırakmadan yolcu ettim. Kendisine sevgiler. Biraz foto çektik fotoları buraya veya gezi bölümüne atar herhalde.
siperlik, koruma demiri varya, geriye doğru geliyor kenarları. Orası. Hala dizimde hissediyorum o demiriboyum 1.75 ama ayaklarım uzundur benim. Ondan olsa gerek. Murat arkadaşım daha uzun benden. Bakalım o ne diyecek?
kardeş nereden aldın maşaallah çok yakışmış ,internet üzerinden satışı varsa link atarmısın
siperlik, koruma demiri varya, geriye doğru geliyor kenarları. Orası. Hala dizimde hissediyorum o demiriboyum 1.75 ama ayaklarım uzundur benim. Ondan olsa gerek. Murat arkadaşım daha uzun benden. Bakalım o ne diyecek?
Adem abi gerçekten çok babayiğit bir insan.Gurbette çok kazık yediğim için artık insanlara güvenimi kaybetmiştim ama gerçekten Adem Abi'yi öz abim kadar sevdim.Eminim daha sık görüşeceğiz.Allah bin kere razı olsun beni yolda bırakmadı, talihsizlik çivi girdi lastiğe.Adem Abi elletmedi ustalıkla meseleyi çözdü.Ayrıca o çakmaklı pompayı bende bulup alıcam garanti.
Adem Abi motorla ilgili çok yara deşmeden güzel bir yorum yapmış.Koruma demirleri benimde dizime değiyor hatta aldığımda bunu açamazmıyız demiştim.Tabi bu bölgede var, Honda'da demirciye yaptırıyor İstanbul2daki motorların hep düz.Motorla 105 i görmüşlüğüm var emme bugün Adem Abi'yi fena tokatladım :queen: .Gerçekten şahane bir motoru var.Titreşim yok ve her devirde ivmelenmesi çok güzel.6000 den sonra motor canavar zaten.Tam aradığım komfor mevcut.Çok beğendim gerçekten yazın fiyatını sormuştum ama deneme şansım olmamıştı.Düşünenler daha fazla düşünmesin derim.Çok güzel 4 saat geçirdim ve çok hızlı bitti.Adem Abi'ye sonsuz sevgiler saygılar
Adem abi gerçekten çok babayiğit bir insan.Gurbette çok kazık yediğim için artık insanlara güvenimi kaybetmiştim ama gerçekten Adem Abi'yi öz abim kadar sevdim.Eminim daha sık görüşeceğiz.Allah bin kere razı olsun beni yolda bırakmadı, talihsizlik çivi girdi lastiğe.Adem Abi elletmedi ustalıkla meseleyi çözdü.Ayrıca o çakmaklı pompayı bende bulup alıcam garanti.
Adem Abi motorla ilgili çok yara deşmeden güzel bir yorum yapmış.Koruma demirleri benimde dizime değiyor hatta aldığımda bunu açamazmıyız demiştim.Tabi bu bölgede var, Honda'da demirciye yaptırıyor İstanbul2daki motorların hep düz.Motorla 105 i görmüşlüğüm var emme bugün Adem Abi'yi fena tokatladım :queen: .Gerçekten şahane bir motoru var.Titreşim yok ve her devirde ivmelenmesi çok güzel.6000 den sonra motor canavar zaten.Tam aradığım komfor mevcut.Çok beğendim gerçekten yazın fiyatını sormuştum ama deneme şansım olmamıştı.Düşünenler daha fazla düşünmesin derim.Çok güzel 4 saat geçirdim ve çok hızlı bitti.Adem Abi'ye sonsuz sevgiler saygılar
Acaba Murat motoru hep kendi deyimiyle ''Hacı Dede'' gibi kullandığından motor açılmamış olabilir mi?
Çünkü daha 20 dakika önce eve girdim ve bugün çevreyollarında 2 kişi+topcase ile düzde 90-100 ve hafif rampa aşağı yollarda rahatça 100km hızlara ulaştık. Önüme araç denk gelmeseydi daha da hızlanacak gibiydi.
CB125 e ile E/5 te 125 yapıyor arasıra hafif yokuş aşağı olsun yeter. bide çok yokuş aşağı olursa 130 gördük
CB125 e ile E/5 te 125 yapıyor arasıra hafif yokuş aşağı olsun yeter. bide çok yokuş aşağı olursa 130 gördük
bugün kaç yaptığını gördüm arkadaşım. Hadi 10 km de benden olsun. Oynanmamış orjinal cb için 130 hayal.başka varmı 130 gören? İnan yakın olsaydık sırf o 130 u görmek için gelirdim yanına :cat:
İstanbulda avcılar beylikdüzü civarlarında E5'te anormal dik inişler var orda görmüş olabilir 130'u, benim 100'lük cub 115 yapmıştı orda.bugün kaç yaptığını gördüm arkadaşım. Hadi 10 km de benden olsun. Oynanmamış orjinal cb için 130 hayal.başka varmı 130 gören? İnan yakın olsaydık sırf o 130 u görmek için gelirdim yanına :cat: