olur tabi görüşelim...serhat kardeşim şuan memlektime geldim istanbula geldiğimde görüşelim..
benim aleti satamadım biri alıcaktı ama
olur tabi görüşelim...serhat kardeşim şuan memlektime geldim istanbula geldiğimde görüşelim..
benim aleti satamadım biri alıcaktı ama
o nası bişey?
Fotoğraf koyma imkanınız olursa çok seviniriz.Gidonun bağlandığı kısma aparat takılıyor gidonu yükseltiyor ve birazda sana yaklaştırıyor. Oturuş pozisyonun dik oluyor. aynalarda biraz havaya kalkmıs oluyor. Ben kullanıyorum aldığımda vardı motorda sökmek istemedim. YOL için ideal.. Ön camımda var tavsiye ederim.
1 Haftadır kedilerle mücadele ediyorum. brandanın alından tankın üzerine tünemeye çalışıyorlar. Tankın üzerindeki etiketi çizdiler tank'ta da çizikler oluştu. Aradan geçmelerini engellemek için ip ile gerdirdikçe, onlar daha çok zorlamaya başladılar. Çözüm nedir motorinli bez koydum ama nafile....
1 Haftadır kedilerle mücadele ediyorum. brandanın alından tankın üzerine tünemeye çalışıyorlar. Tankın üzerindeki etiketi çizdiler tank'ta da çizikler oluştu. Aradan geçmelerini engellemek için ip ile gerdirdikçe, onlar daha çok zorlamaya başladılar. Çözüm nedir motorinli bez koydum ama nafile....
Zararsız kedi kovucu spreyler var. Şaseye bir iki fıs sıkıyorsun artık orada tünemiyor minik dostlar. İnternette bir ara bulacaksın.
Aynı sorunu ben de yaşadım, sprey yoksa ortamı rahatlat, branda kullanmadığında pek zarar vermiyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
Arkadaşlar karbon görünümü veren sticker, etiket vs materyal nereden bulunur? Topcase'in bir iki noktasına uygulama yapasım var
Bir de "Motosikletlileri farkedelim" etiketi arıyorum, nereden bulunur?
.
kediler için denedim yararlı oldu naftalinli olanı tavsiye ederim. :cat:
http://i49.tinypic.com/lzay8.jpg
kediler için denedim yararlı oldu naftalinli olanı tavsiye ederim. :cat:
http://i49.tinypic.com/lzay8.jpg
Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Daha önceki motoruma bu kadar dadanmamışlardı. Ama daha önemli bir sorunum var.... ''Jikle Teli''..... Teli kargo ile aldım. Kendim değiştirmek istiyorum. Zaten bunun keyfi de burda. Bu Akşam bir deneme yapıp tankı söktüm. Göz muayenesi yapmaya çalıştım.... Telin karbüratör ucunu takmak daha zor gibi görünüyor, bu bölümde yardıma ihtiyaç duyabilirim... Acaba daha önce tecrübe eden var mı?
Bu şaka en son 1988'de yapılmıştı :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
Birşeyleri kendin yapınca keyif alıyor insan. Ben arabamada aynı mantıkla yaklaşıyorum motosikletime de.. Ama jikle telini etüt etmedim daha :mrgreen:
Debriyaj ayarı yaptırdım maşallah şıkır şıkır oldu..Bir tek arka tamburun balatasını değiştirecem başkada eksiğimiz kalmıyor.
iki tane sorum var;
1. Depo musluğu Reservedeyken 20 TL benzin aldım tekrar 105 km sonra reserveye geçtim. Bu değer normal mi? (Benzin litre 4,85'ten alındı 20/2,85 = 4,1 lt)
2. Depo üstü mıklatıslı çantalardan istiyorum CBF250'ye uygulayan var mı arkadaşlar?
yakıt değerlerin normal bende 100km civarı yol yapıyorum, hor kullanımda biraz daha çıkıyor.baharda ve yazın dahada düşecektir soğuklarda daha çok yakıyor.
Teşekkür ederim. Benim birde golf marka arabam var LPG'de hemen hemen aynı yakıyor twister ilemoral bozucu
haklısınaslında maksimum 4000/5.500dd.aralığında kullanılırsa gayet az yakıyor.
Hafta sonunda herhangi engel çıkmazsa teli değiştirme niyetindeyim.Tecrübelerinizi paylaşmanız için vakit var...![]()