Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
126

Gidonun bağlandığı kısma aparat takılıyor gidonu yükseltiyor ve birazda sana yaklaştırıyor. Oturuş pozisyonun dik oluyor. aynalarda biraz havaya kalkmıs oluyor. Ben kullanıyorum aldığımda vardı motorda sökmek istemedim. YOL için ideal.. Ön camımda var tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Gidonun bağlandığı kısma aparat takılıyor gidonu yükseltiyor ve birazda sana yaklaştırıyor. Oturuş pozisyonun dik oluyor. aynalarda biraz havaya kalkmıs oluyor. Ben kullanıyorum aldığımda vardı motorda sökmek istemedim. YOL için ideal.. Ön camımda var tavsiye ederim.
Fotoğraf koyma imkanınız olursa çok seviniriz.
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
25
arkadaşlar cbf 250 motorumiçin uygun fiyatlı ön çamurluk arıyorum yardımcı olabileck arkadaşlar bana ulaşabilirlerse sevinirim
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
uygun fiyatlı böyle oluyo :)

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbf-250-camurluk-twister-camurluk-dokme-sifir-113757284/detay
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Debriyaj ayarı yaptırdım maşallah şıkır şıkır oldu..Bir tek arka tamburun balatasını değiştirecem başkada eksiğimiz kalmıyor.
iki tane sorum var;

1. Depo musluğu Reservedeyken 20 TL benzin aldım tekrar 105 km sonra reserveye geçtim. Bu değer normal mi? (Benzin litre 4,85'ten alındı 20/2,85 = 4,1 lt)
2. Depo üstü mıklatıslı çantalardan istiyorum CBF250'ye uygulayan var mı arkadaşlar?
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
1 Haftadır kedilerle mücadele ediyorum. brandanın alından tankın üzerine tünemeye çalışıyorlar. Tankın üzerindeki etiketi çizdiler tank'ta da çizikler oluştu. Aradan geçmelerini engellemek için ip ile gerdirdikçe, onlar daha çok zorlamaya başladılar. Çözüm nedir motorinli bez koydum ama nafile....
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
1 Haftadır kedilerle mücadele ediyorum. brandanın alından tankın üzerine tünemeye çalışıyorlar. Tankın üzerindeki etiketi çizdiler tank'ta da çizikler oluştu. Aradan geçmelerini engellemek için ip ile gerdirdikçe, onlar daha çok zorlamaya başladılar. Çözüm nedir motorinli bez koydum ama nafile....

Zararsız kedi kovucu spreyler var. Şaseye bir iki fıs sıkıyorsun artık orada tünemiyor minik dostlar. İnternette bir ara bulacaksın.
Aynı sorunu ben de yaşadım, sprey yoksa ortamı rahatlat, branda kullanmadığında pek zarar vermiyorlar. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Arkadaşlar karbon görünümü veren sticker, etiket vs materyal nereden bulunur? Topcase'in bir iki noktasına uygulama yapasım var :)
Bir de "Motosikletlileri farkedelim" etiketi arıyorum, nereden bulunur?

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
1 Haftadır kedilerle mücadele ediyorum. brandanın alından tankın üzerine tünemeye çalışıyorlar. Tankın üzerindeki etiketi çizdiler tank'ta da çizikler oluştu. Aradan geçmelerini engellemek için ip ile gerdirdikçe, onlar daha çok zorlamaya başladılar. Çözüm nedir motorinli bez koydum ama nafile....


Böyle bir makale buldum hoşuma gitti :)


.http://www.haberturk.com/yazarlar/k...4859-kedilerin-iflah-olmaz-motosiklet-sevgisi

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

[/COLOR]
Zararsız kedi kovucu spreyler var. Şaseye bir iki fıs sıkıyorsun artık orada tünemiyor minik dostlar. İnternette bir ara bulacaksın.
Aynı sorunu ben de yaşadım, sprey yoksa ortamı rahatlat, branda kullanmadığında pek zarar vermiyorlar. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Arkadaşlar karbon görünümü veren sticker, etiket vs materyal nereden bulunur? Topcase'in bir iki noktasına uygulama yapasım var :)
Bir de "Motosikletlileri farkedelim" etiketi arıyorum, nereden bulunur?

.


Buda sana olsun Gökhan :)

.http://www.hepsiburada.com/liste/mo...aspx?productId=otm842081a&categoryId=20024968
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kediler için denedim yararlı oldu naftalinli olanı tavsiye ederim. :cat:

lzay8.jpg
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185

Wuhuuu, adamsın! :queen: Çok kaliteli duruyor sahiden teşekkürler.
Makale de iyiymiş, sprey kesin çözüm dediğim gibi! :)

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

kediler için denedim yararlı oldu naftalinli olanı tavsiye ederim. :cat:
http://i49.tinypic.com/lzay8.jpg

Ama bildiğin Ernet bu! :) Bunu motora asanı Umut Sarıkaya köşesinde çizer söyliyim :mrgreen:

.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Daha önceki motoruma bu kadar dadanmamışlardı. Ama daha önemli bir sorunum var.... ''Jikle Teli''..... Teli kargo ile aldım. Kendim değiştirmek istiyorum. Zaten bunun keyfi de burda. Bu Akşam bir deneme yapıp tankı söktüm. Göz muayenesi yapmaya çalıştım.... Telin karbüratör ucunu takmak daha zor gibi görünüyor, bu bölümde yardıma ihtiyaç duyabilirim... Acaba daha önce tecrübe eden var mı?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
kediler için denedim yararlı oldu naftalinli olanı tavsiye ederim. :cat:

http://i49.tinypic.com/lzay8.jpg

Bu şaka en son 1988'de yapılmıştı :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Daha önceki motoruma bu kadar dadanmamışlardı. Ama daha önemli bir sorunum var.... ''Jikle Teli''..... Teli kargo ile aldım. Kendim değiştirmek istiyorum. Zaten bunun keyfi de burda. Bu Akşam bir deneme yapıp tankı söktüm. Göz muayenesi yapmaya çalıştım.... Telin karbüratör ucunu takmak daha zor gibi görünüyor, bu bölümde yardıma ihtiyaç duyabilirim... Acaba daha önce tecrübe eden var mı?

Birşeyleri kendin yapınca keyif alıyor insan. Ben arabamada aynı mantıkla yaklaşıyorum motosikletime de.. Ama jikle telini etüt etmedim daha :mrgreen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Bu şaka en son 1988'de yapılmıştı :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------



Birşeyleri kendin yapınca keyif alıyor insan. Ben arabamada aynı mantıkla yaklaşıyorum motosikletime de.. Ama jikle telini etüt etmedim daha :mrgreen:

ben şaka yapmadım.bulduğum çözümü paylaştım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Debriyaj ayarı yaptırdım maşallah şıkır şıkır oldu..Bir tek arka tamburun balatasını değiştirecem başkada eksiğimiz kalmıyor.
iki tane sorum var;

1. Depo musluğu Reservedeyken 20 TL benzin aldım tekrar 105 km sonra reserveye geçtim. Bu değer normal mi? (Benzin litre 4,85'ten alındı 20/2,85 = 4,1 lt)
2. Depo üstü mıklatıslı çantalardan istiyorum CBF250'ye uygulayan var mı arkadaşlar?

yakıt değerlerin normal bende 100km civarı yol yapıyorum, hor kullanımda biraz daha çıkıyor.baharda ve yazın dahada düşecektir soğuklarda daha çok yakıyor.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
yakıt değerlerin normal bende 100km civarı yol yapıyorum, hor kullanımda biraz daha çıkıyor.baharda ve yazın dahada düşecektir soğuklarda daha çok yakıyor.

Teşekkür ederim. Benim birde golf marka arabam var LPG'de hemen hemen aynı yakıyor twister ile :) moral bozucu
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Hafta sonunda herhangi engel çıkmazsa teli değiştirme niyetindeyim.Tecrübelerinizi paylaşmanız için vakit var...:)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Hafta sonunda herhangi engel çıkmazsa teli değiştirme niyetindeyim.Tecrübelerinizi paylaşmanız için vakit var...:)

Motosikletin kullanıcı kılavuzu dışında bir de tamir kılavuzu var. Yetkili servislerde bakımlar için bu dokümanı baz alıyorlar diye biliyorum. Bu dokümanı sanırım İnternetten PDF olarak bulabilirsin, naçizane...

.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst