- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,602
Bir sataydın murat su motoru artık.. Z800 geliyor fuara ne kaldı 
.
s.a arkdslar
sattığım ninja dan kalan parcaları satmaktayım orjınal egsozu vardı sattım..kalanlarla ilgilenenlere ve MT uyesi arkdslara kargo benden :mrgreen: :rendeer:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-kawasaki-ninja-250r-kn-yag-filtresi-108386264/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-kawasaki-ninja-250r-orjinal-arka-stop-lambasi-108390207/detay/
.
iyi aksamlar kardeşlerim bugün itibariyle rodajımı bitirdim egzoz arıyorum. fakat sorularım var motorun arka frenıne hızlı basınca tak tak sesler geliyor bu normalmidir? bir de depoya taş gelmiş heralde boya kalkmış çok üzüldüm boya tamamen kalkmış oraya oje falan sürsem nasıl olur![]()
S.A eksozu ben aldım iyide yakıştı küçük bi sıyrık dışında gayet iyiydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
beyaz ninjam için mono kapak aldım aldım ama nasıl takılacağını anlamadım arkadaşlar tarif edebilecek bir delikanlı arıyorum![]()
Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.
Dostum fren işi önemli. Öncelikle elle fren kaliperini bir kontrol, tutan vidalarda gevşeme varsa zamanla kaliperin ya çıkar ya da aşınmaktan tutan yerlerinden kırılabilir. Kaliperi elinle manuel kontrolünü yap ileri geri gevşemeyi anlamak için. Ayrıca papuçlarada bir bak. Papuçların erimiş diske değiyor da olabilir. Ama sesi duymadan net bilgi vermemiz zor tabi, rodajın bittiyse 5000 bakıma sok motoru orda o seside sor, bakım zamanı değilse bilede fren işi çok mühimdir.Servise göster bence... Boya kalkma meselesine gelincede o da nazarı olun,hiiiç takma kafana. İlla gözüme batıyor diyorsanda minik bir sticker vs. ile de süsleyerek kapatabilirsin. Kazasız yolculuklar. Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.
Herkese merhaba , arkadaşımın ninja 250 si için plakalık iptal aparatı arıyoruz, Türkiyede bu parçadan bulamadık yurt dışından getirtmek gerek ozaman da çok pahalıya geliyor,bu konu hakkında bilgisi olan arkadaş varmıdır acaba ? ucuza bunu yapamazmıyız ?
antalya serikdeyim buyur gel birgün konuşur tanışırız beyaz kısrağımla tanıştırayım seniMerhabalar Arkadaşlar,
Burayı Motor sahibi olmadan öncede aralıklarla takip ettim ve buradaki görüşler ve yorumlar sonunda bende bir ninja sahibi oldum. Yaklaşık 5 aydır Ninja kullanıyorum. Artık yavaş yavaş yazı yazmayada başlamak istedim. Antalya'da olan arkadaşlar varsa haftasonları falan görüşmek isterim. Motor konusunda gerçekten çok doğru bir tercih oldu benim için. Buradaki herkese teşekkür ederim. Sezon başlamadan lastikleri değiştirmek istiyorum. Önerilerinizi beklerim.
Dostum fren işi önemli. Öncelikle elle fren kaliperini bir kontrol, tutan vidalarda gevşeme varsa zamanla kaliperin ya çıkar ya da aşınmaktan tutan yerlerinden kırılabilir. Kaliperi elinle manuel kontrolünü yap ileri geri gevşemeyi anlamak için. Ayrıca papuçlarada bir bak. Papuçların erimiş diske değiyor da olabilir. Ama sesi duymadan net bilgi vermemiz zor tabi, rodajın bittiyse 5000 bakıma sok motoru orda o seside sor, bakım zamanı değilse bilede fren işi çok mühimdir.Servise göster bence... Boya kalkma meselesine gelincede o da nazarı olun,hiiiç takma kafana. İlla gözüme batıyor diyorsanda minik bir sticker vs. ile de süsleyerek kapatabilirsin. Kazasız yolculuklar. Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.