Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
Herkese merhaba , arkadaşımın ninja 250 si için plakalık iptal aparatı arıyoruz, Türkiyede bu parçadan bulamadık yurt dışından getirtmek gerek ozaman da çok pahalıya geliyor,bu konu hakkında bilgisi olan arkadaş varmıdır acaba ? ucuza bunu yapamazmıyız ?
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
11
Evet ebay de en ucuzu o bende baktım diğerleri uçuk fiyat. Bende plakalık iptali yaptırmak istiyorum bunu düşünebilirim ...
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
ninjanın arka stop lambasının kenarlarına boşluk kalıyor eğer o ürünü takarsak,pahalı olanlar gibi olsa ama ucuz olsa :D türkiyede niye yok ki bu ürün
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
70
iyi aksamlar kardeşlerim bugün itibariyle rodajımı bitirdim egzoz arıyorum. fakat sorularım var motorun arka frenıne hızlı basınca tak tak sesler geliyor bu normalmidir? bir de depoya taş gelmiş heralde boya kalkmış çok üzüldüm boya tamamen kalkmış oraya oje falan sürsem nasıl olur :D
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169

S.A eksozu ben aldım iyide yakıştı küçük bi sıyrık dışında gayet iyiydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

beyaz ninjam için mono kapak aldım aldım ama nasıl takılacağını anlamadım arkadaşlar tarif edebilecek bir delikanlı arıyorum :D
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Dostum fren işi önemli. Öncelikle elle fren kaliperini bir kontrol, tutan vidalarda gevşeme varsa zamanla kaliperin ya çıkar ya da aşınmaktan tutan yerlerinden kırılabilir. Kaliperi elinle manuel kontrolünü yap ileri geri gevşemeyi anlamak için. Ayrıca papuçlarada bir bak. Papuçların erimiş diske değiyor da olabilir. Ama sesi duymadan net bilgi vermemiz zor tabi, rodajın bittiyse 5000 bakıma sok motoru orda o seside sor, bakım zamanı değilse bilede fren işi çok mühimdir.Servise göster bence... Boya kalkma meselesine gelincede o da nazarı olun,hiiiç takma kafana. İlla gözüme batıyor diyorsanda minik bir sticker vs. ile de süsleyerek kapatabilirsin. Kazasız yolculuklar. Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.

iyi aksamlar kardeşlerim bugün itibariyle rodajımı bitirdim egzoz arıyorum. fakat sorularım var motorun arka frenıne hızlı basınca tak tak sesler geliyor bu normalmidir? bir de depoya taş gelmiş heralde boya kalkmış çok üzüldüm boya tamamen kalkmış oraya oje falan sürsem nasıl olur :D
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
S.A eksozu ben aldım iyide yakıştı küçük bi sıyrık dışında gayet iyiydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

beyaz ninjam için mono kapak aldım aldım ama nasıl takılacağını anlamadım arkadaşlar tarif edebilecek bir delikanlı arıyorum :D

ya sahibinde de yorum yapmıssın neresi sıyrık tı yok sıyrık fln ...

bi ara foto cek bakkayım allah allah :mrgreen: :silent:

heh bi mono yu takamadın mı :mrgreen: :mrgreen:

.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Merhaba arkadaşlar :)
http://www.youtube.com/watch?v=l8nv69ESMwc





http://www.youtube.com/watch?v=5buiXfM9oug



69691_494678313909510_614214257_n.jpg


396013_490008297709845_1334920384_n.jpg


580453_489889901055018_2113174391_n.jpg



530843_489634667747208_1968928929_n.jpg


23399_489631307747544_403865987_n.jpg


484669_489623654414976_344204164_n.jpg


530809_489620491081959_1147061021_n.jpg


72541_488807594496582_430746824_n.jpg


217956_488807297829945_541382087_n.jpg


486340_488807187829956_2125026725_n.jpg


555184_488801487830526_1907252073_n.jpg


603330_488801354497206_1011618820_n.jpg
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
güzelmiş :) hah söyle kardeşim kaskınla görelim seni bir :)

Bu bumoto calibre yi görünce aklıma hep şu tekerleme geliyor "KÜÇÜCÜK FIÇICIK İÇİ DOLU TURŞUCUK" :) motor güzel ama performans tırt zannımca..????
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
Beyler resimler cok guzel.

Plaka iptali için gerekli aparatın burda yaptırılabilicegine inanıyorum o kadar da kastırmaya gerek yok bence.

Arka Far sinyal entegreli ve mono kapakla da goruntu toparlanabilir.

Sizce bular alınır mı?

http://www.ebay.com/itm/400344767967

http://www.ebay.com/itm/110954762233
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.

Bu geziyi de kaçırırsam yazıklar olsun bana, tek başına gez gez nereye kadar :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Dostum fren işi önemli. Öncelikle elle fren kaliperini bir kontrol, tutan vidalarda gevşeme varsa zamanla kaliperin ya çıkar ya da aşınmaktan tutan yerlerinden kırılabilir. Kaliperi elinle manuel kontrolünü yap ileri geri gevşemeyi anlamak için. Ayrıca papuçlarada bir bak. Papuçların erimiş diske değiyor da olabilir. Ama sesi duymadan net bilgi vermemiz zor tabi, rodajın bittiyse 5000 bakıma sok motoru orda o seside sor, bakım zamanı değilse bilede fren işi çok mühimdir.Servise göster bence... Boya kalkma meselesine gelincede o da nazarı olun,hiiiç takma kafana. İlla gözüme batıyor diyorsanda minik bir sticker vs. ile de süsleyerek kapatabilirsin. Kazasız yolculuklar. Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.

Murat abi nasip kısmet olursa bende gelmek isterim sizlerle. Ama motosikleti satma durumum var olurda satarsam nasıl yaparız :( Koştururum bende arkanızdan dimi :) Yeter ki gelmek istiyim her işe bir çağre bulunur, iyide kilo veririm ama hee :) Abi nasip kısmet olurda sizlerle gelebilirsem Babaanneme haber salarım biz geliyoruz abilerimle bize o nefis katmerlerinden yap diye sonra her fırsat bulduğunuzda gitmek istersiniz :)

Abi mümkünde özelden telefon numaranı msj olarak gönderebilirmisin? Seni arar durumdan haberdar olurum. Bu arada Kürşat abide gelecek dimi? :) Onsuz olmaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Herkese merhaba , arkadaşımın ninja 250 si için plakalık iptal aparatı arıyoruz, Türkiyede bu parçadan bulamadık yurt dışından getirtmek gerek ozaman da çok pahalıya geliyor,bu konu hakkında bilgisi olan arkadaş varmıdır acaba ? ucuza bunu yapamazmıyız ?

Şuna bir bak derim. Bence hiç Y.dışından getirtmeye gerek yok.

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ik-universal-alfamotomarketim-107744952/detay
 
Katılım
4 Şub 2013
Mesajlar
15
Merhabalar Arkadaşlar,

Burayı Motor sahibi olmadan öncede aralıklarla takip ettim ve buradaki görüşler ve yorumlar sonunda bende bir ninja sahibi oldum. Yaklaşık 5 aydır Ninja kullanıyorum. Artık yavaş yavaş yazı yazmayada başlamak istedim. Antalya'da olan arkadaşlar varsa haftasonları falan görüşmek isterim. Motor konusunda gerçekten çok doğru bir tercih oldu benim için. Buradaki herkese teşekkür ederim. Sezon başlamadan lastikleri değiştirmek istiyorum. Önerilerinizi beklerim.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
Merhabalar Arkadaşlar,

Burayı Motor sahibi olmadan öncede aralıklarla takip ettim ve buradaki görüşler ve yorumlar sonunda bende bir ninja sahibi oldum. Yaklaşık 5 aydır Ninja kullanıyorum. Artık yavaş yavaş yazı yazmayada başlamak istedim. Antalya'da olan arkadaşlar varsa haftasonları falan görüşmek isterim. Motor konusunda gerçekten çok doğru bir tercih oldu benim için. Buradaki herkese teşekkür ederim. Sezon başlamadan lastikleri değiştirmek istiyorum. Önerilerinizi beklerim.
antalya serikdeyim buyur gel birgün konuşur tanışırız beyaz kısrağımla tanıştırayım seni
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
70
Dostum fren işi önemli. Öncelikle elle fren kaliperini bir kontrol, tutan vidalarda gevşeme varsa zamanla kaliperin ya çıkar ya da aşınmaktan tutan yerlerinden kırılabilir. Kaliperi elinle manuel kontrolünü yap ileri geri gevşemeyi anlamak için. Ayrıca papuçlarada bir bak. Papuçların erimiş diske değiyor da olabilir. Ama sesi duymadan net bilgi vermemiz zor tabi, rodajın bittiyse 5000 bakıma sok motoru orda o seside sor, bakım zamanı değilse bilede fren işi çok mühimdir.Servise göster bence... Boya kalkma meselesine gelincede o da nazarı olun,hiiiç takma kafana. İlla gözüme batıyor diyorsanda minik bir sticker vs. ile de süsleyerek kapatabilirsin. Kazasız yolculuklar. Ayrıca nisan gibi bir kaç ninja toplanıp Çanakkaleye şehitliğe geceli çadır açarak kalma planımız var. istanbul - çanakkale yolculuğumuz esnasında istersen gelirsen arıza vs. sorularına daha da detaylı yardımcı olumaya çalışırız.

buyrunn gelin :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Merak etme Semih . Kısmet olurda organizasyonum plan olmaktan cıkıp etkinlik halini alır ise, hepinize burdan etkinliğime davet edeceğim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:09 ----------

Fevzikeleş arkadaş bizim içinde çınaraltı meydanında bir çay iç lütfen.

Can dostum Kürşatta gelicektir merak etme. Kandırırım ben onu...

Ve arkadaşlar beklenen haber.....
KAWASAKI web sayfasını yeniledi yeni fiyat ve model lansmanını web üzerinden yaptı. ilgilenen ve merak edenler için web sayfasından inceleme yapmalarını öneririm.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Şimdi 33.000 TL ye ZX636 mı? 27.000 TL ye Z800 mü? Hadi çık işin içinden şimdi? Yada 60.000 TL ye her ikisi birden mi :)

Valla Çanakkale olayını Mayıs ayı içinde Hatunla planlıyorduk.. Nisan zor ama Mayıs da olabilir..

Can bu arada gittim gene LS2 aldım ama bu sefer FF396 en üst seviye modeli.. İnanılmaz mutluyum.. Bir kaç kat pahalı kasklardaki kadar gürültü alıyor içeriye.. Hafif, rahat.. Pin Lock olması bir avantaji ilginç bir şekilde buğu problemi yok FF351 deki gibi.. Fiyat olarak biraz daha pahalı olmasına rağmen FF 351 den çok daha kaliteli hissiyatı uyandırdı bende.. Ayrıca Padlerin kullanım sonrası yumusamasına çare olarak air pump olayı yapmışlar.. Yani sün gerler zayıfladıgı zaman suratına tam oturması için hava ile şişirebiliyorsun aleti :) süper bir özellik henüz kullanmama gerek yok ama ielrde işime yarayabilir :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@dreamkiller iki motor da süper param olsa gider ikisini de alırım :)
Arkadaşlar Z250 duyurulmuş haberiniz var mı bilmiyorum. Z800'ün minyatür versiyonu yeni Ninja 250'nin çıplak versiyonu olarak yapmışlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst