299 ile giderken sollanmak

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
http://www.liveleak.com/view?i=9d9_1358963331

Cidden şaşırtıcı. 1000'lik bir ss un nefesi kesilirken station wagon bir araba devam ediyor..

Emin olmamakla beraber buda aynı arabaya ait olduğunu düşündüğüm bir video

http://www.youtube.com/watch?v=VKFo8eVu5yw
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
motorcu güzel kullanıyo ama bir kaç yerde dikkatimi çekti aynalara bakmıyo birde öndeki cam'a gözüm takıldı ben olsam oynamasından yola dikka timi veremem :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Araba ağzına kadar dolu motor stock,dolu bir hayabusa ile başa çıkabileceğini sanmıyorum :) Herşeye rağmen aracın ivmelenmesi ve top speed i mükemmel.

Buradan videonun tamamını hd olarak izleyebilirsiniz.

 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Araç tabiki modifiyeli, benzer videolarda şöyle bir bilgi var: Abt Audi RS6 700bhp 327km/h
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kawa 8. saniyeden sonra hala neyin mücadelesini veriyo anlamadım...:)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
araç sanırım Audi RS Serisi ,
RS6, 4.0 ve 5.0 TFSI twin-turbo V8 tipi motorlara sahip, standart 580 beygir güç ile 700 Nm tork üretebilir.
Ağırlığıda azaltılmış RS6 3.9 saniyede 0′dan 100 km’ye çıkabilmekte.Quattro olmasından dolayı virajlarda hız bile kesmesine gerek yok.

TR de pek yok, yakıt tüketimi 15 lt/ 100 km. ayarında :)

Ancak, TR'de pek yaygın olan S line 2.0 A4 ler bile 260 km/h kadar elinden geleni ardına koymuyor.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
şimdi size şöyle bişi diyecegim ..
barkın abimiz kawasakinin bir ss de hız ölçümü yapmıştı
ibre 290 gösteriyor dedi
gps le baktıgımızda 247 dedi..
299 diyoruz ama ne kadar dogru?

burda alıntısı
http://www.motosiklet.net/forum/mot...nic-200-mu-sifir-yamaha-ybr-125-esd-mi-3.html
O kadar iddialıysanız bir de gösterge yanına Gps bağlayıp ölçün bakalım ne çıkacak?

(Yalnız benim zx7r'da göstergede 290 olduğunda Gps 243km/s verdi, sonra delirme olmasın uyarayım,)

Slmlr
Brkn
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
şimdi size şöyle bişi diyecegim ..
barkın abimiz kawasakinin bir ss de hız ölçümü yapmıştı
ibre 290 gösteriyor dedi
gps le baktıgımızda 247 dedi..
299 diyoruz ama ne kadar dogru?
Dostum Onu Sadece Kawasaki için söylemedi Sadece onla test ettiğinde söylemişti Mt de felan bazen max hızı 110 olanla 150 gittim diyenlerede sen bi GPS ile ölçsene diyo
Yani Sadece Kawasaki adına Konuşmamak lazım:king:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bu Motorda Kawa olunca Ve Yorumunda Kawasaki ile Testi belirtince bu sonuç çıkıyor (Aşşağıya dikkat )
Bizde zeki insan çok olduğundan biriside çıkıp Kawasakiler zaten hep böyle yanlış gösteriyor diyen zekiler çıkar ya hani olay anlaşılsın diye yazdım :mrgreen:
Daha önceden oldu çünkü Cbf 150 Yağ yakıyor diye adamlar zaten tüm Hondalar böyle arabasıda motoruda hepsi yağ yakıyor dendi
BMW S1000RR Abs Devre dışıyken kaza yapıyor adamın biri, Biriside yazmıştı BMW Gitsin araba üretmeye devam etsin Motor yapamıyor yazmıştı :queen:
Kawasanında başı Belaya girmesin diye yazdım :cherry:
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
şimdi size şöyle bişi diyecegim ..
barkın abimiz kawasakinin bir ss de hız ölçümü yapmıştı
ibre 290 gösteriyor dedi
gps le baktıgımızda 247 dedi..
299 diyoruz ama ne kadar dogru?


burda alıntısı
http://www.motosiklet.net/forum/mot...nic-200-mu-sifir-yamaha-ybr-125-esd-mi-3.html

Kendi motorum ne kadar doğru gösteriyor merak ettim şimdi. Iphone ile kontrol edemez miyiz bunu? Gps ile hız gösteren programlar görmüştüm arkadaşlarda çıkılan en yüksek hızı kaydedeni de vardır herhalde.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Kendi motorum ne kadar doğru gösteriyor merak ettim şimdi. Iphone ile kontrol edemez miyiz bunu? Gps ile hız gösteren programlar görmüştüm arkadaşlarda çıkılan en yüksek hızı kaydedeni de vardır herhalde.
bende bir kaç program gördüm telefon için gps hız ile alakalı, ölçülebilir
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Araç modifiyeli Audi RS6 Avant.Kendisi dünyanın en hızlı stationwagon u olarak biliniyor.Youtube de video nun altındaki açıklamayı okursanız araç 700 BG.Ama yine de stationwagon bir arabanın 1000 ss i sollaması çok rezil bir tablo.:)
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
527
Bu video motosikletlerin ne kadar güçlü olduğunu göstermiş.Dolu bir araba ve standart bir motor / Belki geçer belki geçemez ihtimali var

DOLU ARABA 1500 HP LAMBORGİNİ / DOLU HAYABUSA

SONUÇ :))

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst