299 ile giderken sollanmak

Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
sen ne diyorsun değişik, hayrola ::yanliss:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------



Üslubum kötüydü, özür dilerim onun için :rendeer:




Rica ederm ne demek. Ama bende biraz internette araştırdım. Gerçekten 700 beygir yazıyorlar. Ama 5 litreilr motor için. Ama burada ki TÜV firmasının yazıları da da gerçek ölçümler 670 beygir civarı çıkıyormuş. İnyernette bilgi kirliliği çok olunca böyle yanlış anlaşılmalar oluyor. Sende kusura bakma :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
insanın psikolojisi bozulur yahu :D madem o arabanın top speed iyi ozaman ducati 1199 panigale s ile kapıştırsınlar onunda top speed 358 stock halde

http://www.youtube.com/watch?v=CEjNTIVI5fg

O motor yolda o hıza çıkamaz, dyno da aerodinamiye ihtiyaç yok, yani karşında motoru yavaşlatacak bir hava akımı olmadığı gibi lastikte doğru dürüst sürtünme de yok, dolayısıyla o motorun dyno da gördüğü en yüksek hızı normal hayatta yapması mümkün değil hocam. Motora bok attığım yok yanlış anlaşılmasın sakın, sadece o hızı yapamaz demek istedim.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
ee benden kim ozur dilicek simdi, ben ikiniziin de tarafindaydim.
Rica ederm ne demek. Ama bende biraz internette araştırdım. Gerçekten 700 beygir yazıyorlar. Ama 5 litreilr motor için. Ama burada ki TÜV firmasının yazıları da da gerçek ölçümler 670 beygir civarı çıkıyormuş. İnyernette bilgi kirliliği çok olunca böyle yanlış anlaşılmalar oluyor. Sende kusura bakma :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

Motora bok attin , olayi icinden cikilmaz bir hale getirdin.
O motor yolda o hıza çıkamaz, dyno da aerodinamiye ihtiyaç yok, yani karşında motoru yavaşlatacak bir hava akımı olmadığı gibi lastikte doğru dürüst sürtünme de yok, dolayısıyla o motorun dyno da gördüğü en yüksek hızı normal hayatta yapması mümkün değil hocam. Motora bok attığım yok yanlış anlaşılmasın sakın, sadece o hızı yapamaz demek istedim.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Cepten linkleri goremiyorum ama 299u sollayabilecek station anca RS olabilir
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
125
O motor yolda o hıza çıkamaz, dyno da aerodinamiye ihtiyaç yok, yani karşında motoru yavaşlatacak bir hava akımı olmadığı gibi lastikte doğru dürüst sürtünme de yok, dolayısıyla o motorun dyno da gördüğü en yüksek hızı normal hayatta yapması mümkün değil hocam. Motora bok attığım yok yanlış anlaşılmasın sakın, sadece o hızı yapamaz demek istedim.

Doğrudur siz daha iyi bilirsiniz ben sadece gördüm paylaşmak istedim ama ducati diğer 1000 liklere göre biraz daha hızlı sanırım normal yolda da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst