299 ile giderken sollanmak

Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Station Wagon olarak adlandirdiginiz AUDI RS6 , Cok guzel bir lakabi bile var Top Gear vb hiz tutkunlarinin programlarindada baya bir yer verilir . Lakabi : Porsche Fucker :p
Yani station wagon bir arac porsche bir cok modelini nasil gecebilir demeyin . Motoru 300 km den sonra gecmesine sasmamali .
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
genelde F.. kelimesini degilde, ingilizcede "eater" , yiyen, kahvaltida yiyen anlaminda olani kullaniyorlar,

Porsche earter, ornek :
749-000000-c-M_P_D-SI%20EATER.png
ricetr.jpg


Station Wagon olarak adlandirdiginiz AUDI RS6 , Cok guzel bir lakabi bile var Top Gear vb hiz tutkunlarinin programlarindada baya bir yer verilir . Lakabi : Porsche Fucker :p
Yani station wagon bir arac porsche bir cok modelini nasil gecebilir demeyin . Motoru 300 km den sonra gecmesine sasmamali .
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
şu videoda yakıt tüketimine bakınız. 40lt/100km
oha anasını satiyim:D

http://www.youtube.com/watch?v=VKFo8eVu5yw
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Rs6 kücümsenicek bir araba değil arabanın genişligi ve uzunulugu ininılmaz bir dinamizm kazandırıyor arabaya ve o çılgın motorla beklenmeyecek işler başarıyor o motor çok basit kalır yanında :D
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
rs6 ile stock bir motorun baş etmesi çok zor. Hızlanmada motor alacaktır ama top speed'i 351'i bile goruyor makina
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Biz motosikleti top speed i için değil o top speed e çabucak çıktığı için seviyoruz.

Birakın 100000+ liralık, dolarlık, euroluk otomobilleri... ucuza var mı motosiklet gibi ivmelenen? :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2009-rs-6-5.0-turbo-fsi-quattro-700hp-dogus-ss-motors-112584591/detay

her eve lazım
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Dünyanın en baba yolu ALAMAN otobanıdır.. Hız limiti 200Km/h dir. Eğim ve virajların bu hıza ayarlı olmasının yanı sıra 1 cm den fazla tümsek yoktur... Buna rağmen 200 le giden araba durmak için 800 metreye gerek duyar. 299 Km/h ile giderken ise yola dürbünle bakmak lazım...
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Video da ki araç standart Chreysler Voyager. Eğer ağzına kadar dolu olsa bile motora öyle fark atamaz. Alaman otobanlarında hız sınırı yoktur. İstersen 300 git yasak değil. 700 beygir gücünde hiçbir zaman RS6 olmadı aynı şekilde 1500 beygirlik Lambo da olmadı. Ya arkadaşlar atarken biraz yavaş atın. Bilmeden konuşmak komik olmak demektir.:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Video da ki araç standart Chreysler Voyager. Eğer ağzına kadar dolu olsa bile motora öyle fark atamaz. Alaman otobanlarında hız sınırı yoktur. İstersen 300 git yasak değil. 700 beygir gücünde hiçbir zaman RS6 olmadı aynı şekilde 1500 beygirlik Lambo da olmadı. Ya arkadaşlar atarken biraz yavaş atın. Bilmeden konuşmak komik olmak demektir.:pr:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2009-rs-6-5.0-turbo-fsi-quattro-700hp-dogus-ss-motors-112584591/detay
Adam ilan bilem vermiş....
Vay sahtekalar vayyyy :p
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Video da ki araç standart Chreysler Voyager. Eğer ağzına kadar dolu olsa bile motora öyle fark atamaz. Alaman otobanlarında hız sınırı yoktur. İstersen 300 git yasak değil. 700 beygir gücünde hiçbir zaman RS6 olmadı aynı şekilde 1500 beygirlik Lambo da olmadı. Ya arkadaşlar atarken biraz yavaş atın. Bilmeden konuşmak komik olmak demektir.:pr:

Niye olmasın hocam. Dünyadaki tüm rs6 lara sahip misin? Zaten orjinali 450+ beygir. 700 neden olamıyor?
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Niye olmasın hocam. Dünyadaki tüm rs6 lara sahip misin? Zaten orjinali 450+ beygir. 700 neden olamıyor?

Arabanın yapısına aykırı. Şu anda ki model 560 beygir. Ama 2009 modeli 450 idi. Yapılan tüm modifiyeler ile 640 a kadar çıkıyor ama yeni model. Audileri tuning yapan ABT firmasının sayfasına bak. RS 6 karın hepsinin benim olmasına gerek yok. Ama o arabaların anavatanındayım ve ne dediğimi bilecek kadar arabalar ile ilgiliyim. Kulaktan dolma değil söylediklerim. MTM adında bir firma var onların sayfasında 700 beygire çıkar diye yazıyor ama buradaki saygın araba ile ilgili magazinler gerçek ölçümlerinin 650 beygir civarında olduğunu söylüyor. www.auto-motor-sport.de bir bak istersen

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------


O araba eğer 4.2 ise 579 beygir 3.8 ise 460 beygir. Yanılmıyorsam.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
:) sen ne hakla alamanya gormus adama bu soruyu sorarsin,

arabanin uretim yapildi yerde yasiyor, o daha iyi bilir.

sen ne diyorsun değişik, hayrola ::yanliss:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Arabanın yapısına aykırı. Şu anda ki model 560 beygir. Ama 2009 modeli 450 idi. Yapılan tüm modifiyeler ile 640 a kadar çıkıyor ama yeni model. Audileri tuning yapan ABT firmasının sayfasına bak. RS 6 karın hepsinin benim olmasına gerek yok. Ama o arabaların anavatanındayım ve ne dediğimi bilecek kadar arabalar ile ilgiliyim. Kulaktan dolma değil söylediklerim. MTM adında bir firma var onların sayfasında 700 beygire çıkar diye yazıyor ama buradaki saygın araba ile ilgili magazinler gerçek ölçümlerinin 650 beygir civarında olduğunu söylüyor. www.auto-motor-sport.de bir bak istersen


Üslubum kötüydü, özür dilerim onun için :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst