- Katılım
- 23 Ara 2012
- Mesajlar
- 419
Arkadaşlar ben mühendis değilim ancak hepimizin yaptığı çok büyük bir yanlış var,marka takıntısı olan insanlar biliyormusunuz o motorunuzdaki herşeyin belkide motorda dahil o bindiginizin motorun fabrikasına kolilerle geldiğini ve belkide hiçbir parçasının o firma tarafından üretilmediğini,avrupa,japonya ve güney kore dışındaki motorların genel kalitesi düşük buna paralel fiyatlarıda baya düşük ancak adını bilmediğiniz bir markanın bir modeli gayet güzel bir şekilde üretilmiş ve sorunsuz çalışıyor olabilir ve bu ürün mutlaka fiyatıyla,şekliyle ve ihtiyaca mahsus birilerini memnun edebilir.Lütfen birinin açtığı başlıga onun söylediği motorun fiyatının veya kalite denkliginin fiyatı 5 10 misli fazla olan motorlarla kıyasını yapmayalım o kişi zaten biliyor,durumu ve şartı ona yetiyorki ihtiyacından soruyor.Ben daha motor alma aşamasındayım diyebilirsiniz sen kimsin diye ancak bu iş böyle marka girdiği zaman fiyat gereksiz pahalı ve çinlide olsa babalar gibi çok uzun süre kullanılan on numara şeylerde var(sadece motoru kastetmiyorum.).Başlık sahibi arkadaş laf karıştı ancak gözün hangisini begeniyorsa onu al temiz bir motor temiz kullanılırsa cıkarıcagı sorunlarda çok büyük olmaz ancak cıkarsada bu her markada cıkabiliyor kimsede diyemez büyük markada böyle şeyler olmaz diye herkese sevgiler saygılar.
