2. El Rks Titanic 200 Mü Sıfır Yamaha Ybr 125 Esd mi

Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Arkadaşlar ben mühendis değilim ancak hepimizin yaptığı çok büyük bir yanlış var,marka takıntısı olan insanlar biliyormusunuz o motorunuzdaki herşeyin belkide motorda dahil o bindiginizin motorun fabrikasına kolilerle geldiğini ve belkide hiçbir parçasının o firma tarafından üretilmediğini,avrupa,japonya ve güney kore dışındaki motorların genel kalitesi düşük buna paralel fiyatlarıda baya düşük ancak adını bilmediğiniz bir markanın bir modeli gayet güzel bir şekilde üretilmiş ve sorunsuz çalışıyor olabilir ve bu ürün mutlaka fiyatıyla,şekliyle ve ihtiyaca mahsus birilerini memnun edebilir.Lütfen birinin açtığı başlıga onun söylediği motorun fiyatının veya kalite denkliginin fiyatı 5 10 misli fazla olan motorlarla kıyasını yapmayalım o kişi zaten biliyor,durumu ve şartı ona yetiyorki ihtiyacından soruyor.Ben daha motor alma aşamasındayım diyebilirsiniz sen kimsin diye ancak bu iş böyle marka girdiği zaman fiyat gereksiz pahalı ve çinlide olsa babalar gibi çok uzun süre kullanılan on numara şeylerde var(sadece motoru kastetmiyorum.).Başlık sahibi arkadaş laf karıştı ancak gözün hangisini begeniyorsa onu al temiz bir motor temiz kullanılırsa cıkarıcagı sorunlarda çok büyük olmaz ancak cıkarsada bu her markada cıkabiliyor kimsede diyemez büyük markada böyle şeyler olmaz diye herkese sevgiler saygılar.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw yazmayım diyom ama :) durmuyo işte. ( bu msj da muhataplık sayılmasın :D )

fuat domaniç in videosu " burada olmak istemezsin " de bahsedilen kişilerin aynı nerdeyse ya :)

kralı gelse, 20 yıllık motorculuk felan :D


[YT]UWgOqomY_z0[/YT]
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
makseli burda değil motorunla yollarda konuş. Bakalım çenen gibi motorculuğunda işe yarıyomu?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
RKS 200 ü ne sürdüm nede yakından gördüm ama öle yorumlar yapılıyorki isimde veriyim adem abi :D yok kalkışı hantal yok titriyor yok paso istop ediyiyor 5yıldır motor kullanıyorum ama sürmediğim motora bu kadar mok atmıyorum hayu :D adem abi sen bu motoru sürdünmü eğer sürmediysen yarı kulaktan dolma bilgilerle konuşmak sence doğrumu :) + olarak motor 13 değil 16 bg miş :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ibresi fazla gösteriyor olmasın? ybr sahibiyim, soğuk bir günde benden wolf'ü olan biri motorunu çalıştırmamı istedi ve o gün biraz inceleme fırsatı buldum. vtc supaplı cg motorlu çinlilerden iyidir ama asla bir ybr olamaz, malzeme ve işçilik yanına yaklaşamaz.

HACI YBR ESD YBR WOLF BORA KADIRGA AYNI MOTORLAR
YBR ESD YENİ GELİŞTİRİLEN MOTOR AKSAMI
BORA WOLF KADIRGA YBR NİN KULLANDIGI 2007 - 2009 MOTOR AKSAMI..
aralarında hiç bir fark yok ...
ybr bora wolf kadırga jianshe tarafından hepsi üretiliyor sadece motor aksamı değil...
anlatmaktan dilimizde tüy bitti.. bari sen yapma
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kendi sitesinde 13 hp yazıyor. Rks 200 titanik kullanıcıları sayfasını oku, orda herşey yazıyor. Okadar beğendiyseniz alın kendiniz test edip görün. Ben daha bişey yazmıyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kendi sitesinde 13 hp yazıyor. Rks 200 titanik kullanıcıları sayfasını oku, orda herşey yazıyor. Okadar beğendiyseniz alın kendiniz test edip görün. Ben daha bişey yazmıyorum.

ne kullandım ne bindim bu motora rks ne haltsa
motosiklette balansor yoksa
vibrasyon varsa istiyorsa 250 yapsın binmem abi..
maltepe de bir vatandaş var bretonları alıp dişli küçültüyo bişiler yapıyor 140 yapıyor
cok mu iyi bişi oluyormuş hızlı gidince ?
50 den sonra bretonda azer bülbül gibi başlıyorsun halay cekmeye..
ybr cbf neden tuttu?
1 konfor 2 titreşim yok 3 saglam
amaca uygun motorlar..
hala çinli muhabeti yapıp tartışıyorlar.. honda da çin yamahada çin küçük cc lerde
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tamam beyler herkesin yolu açık olsun.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
arkadaşlar bnm kafamda sadece 2 motor var ya ybr 125 esd olacak yada rks 200 tabi çok kararsızım ve rks hakkında pek bilgim yok + rks nin ne malı olduğunu dahi bilmiyorum fakat işte komşumuzun teklifi kafamı karıştırdı normalde 125 ybr alıcaktım rks görünüşü oturaklı fakat yolda nasıl hiç bir fikrim yok komşumuzun söyledigine göre 130 falan görüyormuş fakat bana mantıksız geliyor bugünün ybrsi bile 140 görüyor onda 200lük motor olmasına ramen 130 çok düşük bi rakam bence .s
belkide komşumuzunki daha tam açılmamıştır o yüzden tam bir bilgim yok
Anladığım kadarı ile ybr kullanmışsın, e RKS yi sana teklif edende komşunmuş madem sana tavsiyem komşunun RKS sine de bir bin dene sonrada YBR ile kıyasla kafana hangisi yatıyorsa onu al geç :cat: burada bilgi edinme amaçlı konu açmışsın doğal olarak ama inan tavsiye ettiğim yöntemle buradan edineceğin bilgi ve izlenimden daha fazlasına ulaşırsın.:bounce:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tsubasa, bu Bora dediğin Kanuni Bora mı?

evet..
jianshe üretimi motosikletler
bir daha yazıyorum
KANUNİ BORA
SALCANO WOLF S
KADIRGA 125
VE YAMAHA YBR

çinli minli diyorlar ya okuyunca görünce belki inanırlar
yamaha ybr 2007 modeli salcano wolf ve kadırga jianshe tarafından üretilip ithal ediliyor..
kanuni bora ybr custom olarak bir iki sene satışı yapıldı ve 2-3 ülkede satışa girdi yamaha sonra sadece ybr olarak üretti satıştan kaldırdı..
kısacası yamaha ybryi japonyada üretildi diyen arkadaşlar kuruntu yapmasınlar..
yok öyle birşey =)
seri üretimini her zaman jianshe yaptı... yamaha nın yüzde 55 oranında ortaklıgı bulundugunu okudum bir sitede.. küçük cc motosikletleri çinde jianshe tarafından yapılıyor...

bu siteden bulabilirsiniz modellerde var orada wolf de var borada var
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp

bu da ybrnin tarihçesini ve nerede hangi firma tarafından yapıldıgını acıklıyor
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125

umarım yeterlidir..
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Tsubasa üstteki yazımdada bunu anlatmak istedim bende ama işte anlayanlar anlıyo diger tayfa gene aynı sanıyolarki üstünde honda yazınca tamam bu iyidir digerleri kötüdür.Mühim olan markası değil nerede üretildiğide degil önemli olna ne kalitede üretildiği ve kişinin o üründen beklediği nedir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
evet..
jianshe üretimi motosikletler
bir daha yazıyorum
KANUNİ BORA
SALCANO WOLF S
KADIRGA 125
VE YAMAHA YBR

çinli minli diyorlar ya okuyunca görünce belki inanırlar
yamaha ybr 2007 modeli salcano wolf ve kadırga jianshe tarafından üretilip ithal ediliyor..
kanuni bora ybr custom olarak bir iki sene satışı yapıldı ve 2-3 ülkede satışa girdi yamaha sonra sadece ybr olarak üretti satıştan kaldırdı..
kısacası yamaha ybryi japonyada üretildi diyen arkadaşlar kuruntu yapmasınlar..
yok öyle birşey =)
seri üretimini her zaman jianshe yaptı... yamaha nın yüzde 55 oranında ortaklıgı bulundugunu okudum bir sitede.. küçük cc motosikletleri çinde jianshe tarafından yapılıyor...

bu siteden bulabilirsiniz modellerde var orada wolf de var borada var
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp

bu da ybrnin tarihçesini ve nerede hangi firma tarafından yapıldıgını acıklıyor
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125

umarım yeterlidir..

Elbette öyle.

Hatta Ninja 250 de Malezya'da yapılıyordu galiba.

Fakat unutmayalım ki, Japon firması üzerine adı yazılacak motorda ne tür kalite kontrol yapıyor ve bu kalite kontrol acaba Kadırga'nın kalite kontrolüyle bir olabilir mi?

Ebay'de, alibaba'da parça ararken, bakıyoruz, aynı parça, aynı motorlara uyuyor, fakat bir çok farklı kalitede ve fiyatta mevcut.

Fren balatası arıyorum, orijinali Honda'da 225 TL "Oha" diyip yan sanayi alıyorum (Xukax marka 130TL).

1750km'de bitiyor.

Bu kez 225'i bayılıp orijinalden satın alıyorum; 5600km gidiyor.

Dış görünüşleri aynı.

Adam üzerine adını yazıyorsa elbette bir kalite farkı var.

Yamaha 1887'den beri var olan şirket.

Kadırga'yı bilmem.

Rks nedir anlamam.

Fakat Ybr 125'e hastayım.

Çok sağlam, çok ekonomik, çok kolay kullanılıyor.

Bu motorlarla son sürat kovalayanı hiç anlayamıyorum.

Bu ekonomik temel motosikletlerle son sürat kovalamak şunun gibi biraz:

S1000rr alıp, motokros parkurunda denemek.

O aletin üretim, tasarım amacı yüksek sürat yapmak değil ki?

Amaç, ekonomik, sağlam, az yakan, ayağını yerden kesecek bir alet üretmek.

Titanic isteyen Titanic sürsün, Ybr isteyen, Ybr sürsün elbet.

Fakat bu aletlerle "140 görüyorum"lar çok sakat işler derim.

O kadar iddialıysanız bir de gösterge yanına Gps bağlayıp ölçün bakalım ne çıkacak?

(Yalnız benim zx7r'da göstergede 290 olduğunda Gps 243km/s verdi, sonra delirme olmasın uyarayım, gösterge bir kağıt parçası üzerinde giden bir ibre ve hatası çok olur)

Slmlr
Brkn
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Elbette öyle.

Hatta Ninja 250 de Malezya'da yapılıyordu galiba.

Fakat unutmayalım ki, Japon firması üzerine adı yazılacak motorda ne tür kalite kontrol yapıyor ve bu kalite kontrol acaba Kadırga'nın kalite kontrolüyle bir olabilir mi?

Ebay'de, alibaba'da parça ararken, bakıyoruz, aynı parça, aynı motorlara uyuyor, fakat bir çok farklı kalitede ve fiyatta mevcut.

Fren balatası arıyorum, orijinali Honda'da 225 TL "Oha" diyip yan sanayi alıyorum (Xukax marka 130TL).

1750km'de bitiyor.

Bu kez 225'i bayılıp orijinalden satın alıyorum; 5600km gidiyor.

Dış görünüşleri aynı.

Adam üzerine adını yazıyorsa elbette bir kalite farkı var.

Yamaha 1887'den beri var olan şirket.

Kadırga'yı bilmem.

Rks nedir anlamam.

Fakat Ybr 125'e hastayım.

Çok sağlam, çok ekonomik, çok kolay kullanılıyor.

Bu motorlarla son sürat kovalayanı hiç anlayamıyorum.

Bu ekonomik temel motosikletlerle son sürat kovalamak şunun gibi biraz:

S1000rr alıp, motokros parkurunda denemek.

O aletin üretim, tasarım amacı yüksek sürat yapmak değil ki?

Amaç, ekonomik, sağlam, az yakan, ayağını yerden kesecek bir alet üretmek.

Titanic isteyen Titanic sürsün, Ybr isteyen, Ybr sürsün elbet.

Fakat bu aletlerle "140 görüyorum"lar çok sakat işler derim.

O kadar iddialıysanız bir de gösterge yanına Gps bağlayıp ölçün bakalım ne çıkacak?

(Yalnız benim zx7r'da göstergede 290 olduğunda Gps 243km/s verdi, sonra delirme olmasın uyarayım, gösterge bir kağıt parçası üzerinde giden bir ibre ve hatası çok olur)

Slmlr
Brkn

abi kalite kontrol olayında haklısın başıma gelen bir şeyi anlatayım
benzin muslugunu kntrol edilmemişti bana geldiğinde kenardan sızdırıyordu..
sıfır motosiklette bu eksik.. yamahda olur mu olmaz mı bunu bilemem =)
ama jianshe olan herşeyi satın alırım adı olsa yeterli..
kadırga olayında da sadece o firmaya ithalat yapılıyormuş..
cok sordum soruşturdum abi bu işi . fabrika çalışanlarına kadar sordum
salcano wolf , kanuni bora , kadırga kd 125
tamamıyle ithalat jianshe den
türkiyede hiç bir parcası monte yada birleştirilmesi yapılmıyor..
umrumda değil kaç km hız yapmış..
benim motosikletim tek kişi 117 yapıyor.. orada kalıyor.. ibreyi de dogru şaşma yok..
iki kişi 110 115 arası yapıyor..
ben hız mız bişi istemiyorum..
bir kere yolda bırakmadı.. lastigi bile patlamadı...
pistonunda bile jianshe yazıyor...
yani ... bu 3 - 4 motosiklet aynı b.kun laciverti...
çinliymiş minliymiş diyenler için..
evet çinli ama en kral çinli jianshe firması
 

mmk

Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
2
bu konuda bi deneme yapmıştık iki arkadaş birinde mondial 125agu olması lazım model ismi bu şekildeydi diğer arkadaşda ybr var ve iki si yan yana giderken ybr 70 mondial 120 gösteriyordu sıfır alınan mondial biraz fazla gösterdiği ortada e aslında normal biz fazla hız yapmayı seven bi milletiz adamlar anlamış bunu motorla değil ama km saatiyle yapmışlar istediğimizi.... :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bu konuda bi deneme yapmıştık iki arkadaş birinde mondial 125agu olması lazım model ismi bu şekildeydi diğer arkadaşda ybr var ve iki si yan yana giderken ybr 70 mondial 120 gösteriyordu sıfır alınan mondial biraz fazla gösterdiği ortada e aslında normal biz fazla hız yapmayı seven bi milletiz adamlar anlamış bunu motorla değil ama km saatiyle yapmışlar istediğimizi.... :)
benim ibre 60 ken
adamın motoru haojin 120 ye yakın gösteriyordu..
ibre olayına niye takılıyorsunuz anlamadım...
ben ibrenin içindeki kagıdı söker içine 100 200 300 400 500 yazarım
500 yapıyor mu oluyor böle olunca :D
100 200 cc motosikletlerde son hız olayı nedir anlamadım ?
apaçi misiniz arkadaş ya :D
evine git işine git gel. 2.5 litre benzin yakar
akbile para vermezsin
trafikte beklemezsin
Allah Bereket versin ..
daha ne istersin?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Bu aynı fabrikadan çıkıyorlar sonuçta muhabbeti biraz fakir avuntusu gibi misal arora'nın yebere modeli yakından bakmazsanız hiçbir farkı yok motorundan farına kadar 2004 model ybr 100.000 km yaptığını farzedin motoru açılmadan rektefiye görmeden diğer aksamları değişmeden aynı şartlarda 10 yıllık arorara yebere 100.000 km göreceğine cidden inanıyormusunuz ? Ya da ne şekilde görebilir 100.000 km km olayınıda geçtim 10 yıl sonraki aroranın durumunu canlandırın isterim :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bu aynı fabrikadan çıkıyorlar sonuçta muhabbeti biraz fakir avuntusu gibi misal arora'nın yebere modeli yakından bakmazsanız hiçbir farkı yok motorundan farına kadar 2004 model ybr 100.000 km yaptığını farzedin motoru açılmadan rektefiye görmeden diğer aksamları değişmeden aynı şartlarda 10 yıllık arorara yebere 100.000 km göreceğine cidden inanıyormusunuz ? Ya da ne şekilde görebilir 100.000 km km olayınıda geçtim 10 yıl sonraki aroranın durumunu canlandırın isterim :)
yukarıdaki yorumları iyice bir oku derim önce...
fakir avuntusu diye birşey yok
dediğim modeller jianshe de üretiliyor..
arora benim gözümde motosiklet değil bisiklet..
arora yebere diye modelini fuarda gördüm gözlerimizden yaş geldi
çalıntının kralı..
şimdi böyle bir çalıntıyla (arora mıdır ne boksa) , yamahanın ürettiği (jianshe) motosikletleri kıyaslamıyorsun değil mi?
bak ben ezbere konuşmuyorum yukarıda verdiğim linkler dökümanlar var ..
yada bu söylentiyi ben uydurmuyorum..
@ Carl Gustav ın da yorumu var
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361


200cc bilmem ama 150 cc ye bindim. Titreşim yok. tasarım çok güzel. Zamanında Rks ile takas için xtreme aldım. Ancak xtreme cross sarınca vazgeçemedim :p
Ben bu son sürat yapmaya çalışanları da anlamıyorum. Sürat yapacaksanız. 250 yada 600 cc alın. Onla yapın süratlerinizi. ne gerenk var ekonomi motoru ile çoşmaya :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst