- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
9000/rpm de 16.1hp diyor ama :silent:
biyerde öyle diyor, başka yerde başka diyor, hangisine inanak? :silent:
9000/rpm de 16.1hp diyor ama :silent:
10bg ybr125 açılınca dosdoru 140km yapabiliyosa çift silinidir 250cc 29bg hyosungum 240km nie yapmasın rodajını iyi yapamadım açamadım aleti heraldekardeş yanlışın var snn ybr ya tam açdırtamamışsındır normalde motoru harbiden iyi açtırdın mı 130 140 civarı yapıo bugün beğenmediğimiz mondial 125lik bile 120 yapıo ybrnin ondan kalırı ne
Mutlu son :mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
Şaka bir yana siz olsanız hangisini alırdınız ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
bir şey daha soruyorum Honda CBR 125 hakkında ne düşünüyorsunuz ?
ybr kullandıysan tvs deki titreşim insanı rahatsız ederTabiki Titanic 200 :queen:
RKS yi 200 Lük daha hızlı gider diye bi amaçla alıyorsan Tvs Yönele bilirsin Az yakar Çok kaçar bi makina şeklide 10 Numara hani
Onun dışında Makselinin stop etme sorunu vardı Ondanmı kaynaklı motordan mı onu bilemem sana kalmış bişey Rks Kötü görünmüyor hani
hacı kim diyo 140 yapıyor diye ben olayı kaçırdım sanki?10bg ybr125 açılınca dosdoru 140km yapabiliyosa çift silinidir 250cc 29bg hyosungum 240km nie yapmasın rodajını iyi yapamadım açamadım aleti heralde
Senin komşu titanic'i sana iteleyip kendi ybr alacak galibaArkadaşlar Merhaba Sıfır Ybr 125 Eds Almayı düşünüyorum fakat komşumuzda RKS Titanic 200 lük motor var 2012 model 1500km de daha motoru bana 4500 tl ye brakıcagını söyledi benm kafama takılan ise RKS Titanic 200 lükmü Yamaha YBR 125 esd mi sizlerin görüşlerinizi de almak isterim..
ybr esd yerine salcano wolfu tavsiye ederim. forumdaki başlıkta sonhızı ybr ye göre 10 km civarı daha fazla ve fiyatı daha uygun diye yazıyor. parca kısmına girmiyorum bile![]()
ibresi fazla gösteriyor olmasın? ybr sahibiyim, soğuk bir günde benden wolf'ü olan biri motorunu çalıştırmamı istedi ve o gün biraz inceleme fırsatı buldum. vtc supaplı cg motorlu çinlilerden iyidir ama asla bir ybr olamaz, malzeme ve işçilik yanına yaklaşamaz.
estağf.. benim ricamda kasıt yok ama sizin sorunuzda kasıt var! tabiki öyle birşey kast etmedim!
eğer sizde rks almadan önce böyle bir konu açmış olsaydınız, size de tabiki git ybr al derdim.. ama artık almışsınız güle güle kullanın demek düşer. yarın yine sorsanız bu soruyu yine ybr derim..
rks kötü yada başka manada algılamayın, benim görüşüm bu.
hacı ybr boşta gitse 140 yapmaz..beyler ybr ye orjinal hali ile 140 yaptıracak biri olsaydı o kişi ben olurdum
ama yapmaz 140 yapan ybr nin üzerinde 30kg adam vardır yada boş gidiyordur:santa:
soruya gelince ben rks diyorum ybr yi geçiyor aga eğer ybr mi breton mu desen gene breton derim 140 yapıyor boru mul:
( ayrıca marka takıntısı yapan birinin salcano kullanması çok ilgincime gitti) bir kaç abzürt mesaj gelecektir şimdi. onlara laf atıp içimi boşalttıktan sonra daha da bişey yazmam bu başlığa, sizlen mi uğraşacamla
![]()