Sen ikisinemi (ön-arka) 500 tl verdin gökhan?
Evet. Piyasası nasıl şimdi araştırmaya başladın mı?![]()
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrıHasan, evet, Michelin'de orjinal ebat olmadığı için ön bir tık büyük oluyor; ön 110.80.17, arka 130.70.17 Pilot Ativ taktırdım. Gayet memnunum. Pirelli MT75 orijinal ebatlı kendi lastiği. Dönem dönem piyasada kalmıyor, bekletiyorlar. Garip bi durum.
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrı
http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
http://www.feyizoglu.com/110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-52s-on-lastik-michelin-pilot-sporty-105768652/detay
http://www.gungormotor.com/100-80-17-Pilot-Sporty,PR-2601.html
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrı
http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
http://www.feyizoglu.com/110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-52s-on-lastik-michelin-pilot-sporty-105768652/detay
http://www.gungormotor.com/100-80-17-Pilot-Sporty,PR-2601.html
akü sizlere ömür, yuasa harici alternatif arıyorum şu soğuklarda şak diye alsın motor marşı, önerisi olan?
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onda-cbx-twister-fiyat-dustu-109708302/detay/
eğer bu motora 5000 lira verirsen, büyük kazık yersin. bu motorlarda en büyük sorun, egsantrik zincirinin çok çabuk eskimesidir ve fiyatı da 2008 yılında 400 tl gibi bişeydi. şimdi daha pahalı diyorlar, en ucuz lastiği 200 lira. frenleri bilmiyorum ama pahalıdır. zinciri ve dişlileri 2008 yılında 450 liraydı. bunu alacağına ybr250 al diyorum başka bişey demiyorum. zengin işi bu motor.
illa alacam diyorsan, motora binince motor kısmına eğilip motordan şıkır şıkır zincir sesi geliyormu diye dikkat et. ses varsa masraf en az 500. ve bu motor cbf değil cbx, ilanda da öyle demiş, ama her iki motor da brezilya üretimidir. ilanda yanlış bilgi vermiş. cbx de katalitik konvertör yok ve 2 bg fazla, yani en az 25 kr. yakar.
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-honda-cbx-twister-fiyat-dustu-109708302/detay/
Üzerindeki yuasa kaç senelik acaba? benimki orijinalmiş, bu sabah zor aldı korkuttu beni hakikaten. Gerçi ayazda 5 gün çalışmadan bekledi, sanki motor geç aldı. Bakalım önümüzdeki günlerde vurdururcaz gibi![]()
Selamlar dostum,ne güzel seni buralarda görmek,hadi bi gayret ediver de seni cbf 250 nin üstündede görelim yaw...birkaç Balıkesir cbf 250 ilanı gördüm onları ikna edebilirsen gözüme güzel göründü..takas teklifinde bulundum ama olmadı tabi..