Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Türkiye'de hala bir ulaşım aracı değil "hobi unsuru" olarak görüldüğü için lastiği de katmerli, yağmurluğu, eldiveni de. kadıköyde outlet mağazaları bile yaz kış güzel iş yapıyor. yeni kasa 600rr filan alıyor sahipleri. Kârlı iş. :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
Hasan, evet, Michelin'de orjinal ebat olmadığı için ön bir tık büyük oluyor; ön 110.80.17, arka 130.70.17 Pilot Ativ taktırdım. Gayet memnunum. Pirelli MT75 orijinal ebatlı kendi lastiği. Dönem dönem piyasada kalmıyor, bekletiyorlar. Garip bi durum.
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrı
http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
http://www.feyizoglu.com/110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-52s-on-lastik-michelin-pilot-sporty-105768652/detay
http://www.gungormotor.com/100-80-17-Pilot-Sporty,PR-2601.html
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrı
http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
http://www.feyizoglu.com/110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-52s-on-lastik-michelin-pilot-sporty-105768652/detay
http://www.gungormotor.com/100-80-17-Pilot-Sporty,PR-2601.html


Teşekkürler iyi oldu bu linkler eline sağlık.. İnşallah stok mevcuttur arayıp sormak lazım.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
orjinal ebat yok demişiniz ben var biliyodum.ama yine tereddüt ettim baktım şu sitelerde var:hatta feyizoglunda ıkısıde var ayrı ayrı
http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
http://www.feyizoglu.com/110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-52s-on-lastik-michelin-pilot-sporty-105768652/detay
http://www.gungormotor.com/100-80-17-Pilot-Sporty,PR-2601.html

"Michelin Pilot Activ" serisinde yok Varadero. Paylaştığın linkte de Pilot Activ "110" görünüyor. Ben aldığım dönemde Michelin'ın bölge kataloğunu detaylıca incelemiştim. Pilot Sporty'nin bu ebatı katalogda ne yazık ki yoktu. Umarım stoklarda vardır. Yalnız ürünlerde ufak bir fark var. Feyizoğlu ürün detay sayfasında açıklandığı gibi Michelin Pilot Activ önceki nesil touring motosikletleri hedeflemektedir deniyor. Önerilen modeller Suzuki GS500, Kawasaki ER-5-NINJA250, Honda CBF250-CB500 ve Yamaha YBR250. Bu üründe ortada bir kanal var, diğerinde yok. Diğerinin açıklamasında sportif karakterden bahsediliyor ve önerilen modeller YAMAHA YBR125, HONDA CBF150. İki ürünün yük-hız indeksi farklı, sayfalarda görebilirsiniz. Araç modeli önerileri bu indekse göre belirlenmiştir tahminimce.

.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
haklısınız.ben zaten motosikletlerin üzerinde pilot sporty hiç görmedim.gördüklerim hep activ di
pilot sporty sadece cbf150 ybr 125 te gördüm.ama ilana koyduklarına göre vardır muhtemelen
ayrıca michelin ve pirelliden başka
bridgestone duro ve sava nın da lastikleri var orjinal ebatlarında.sava yumuşak diye duymuştum hemde hesaplı.
sizin avantajınız zaten istanbuldasınız.internet sitelerinde stoklara bakarsınız.varsa magazada görme imkanınız var lastiğin üretim tarihinide kontrol edebilirsiniz.buda savanın linki:
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...lastik-lastik-sava-mc-50-racer-91719540/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

130 70 17 ve 100 80 17 ebatlarınında pilot sporty modeli varmış bu ilanda bi kişi almış satıyor:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-michelin-pilot-sporty-arka130-70-17-on100-80-17-104258819/detay/
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
akü sizlere ömür, yuasa harici alternatif arıyorum şu soğuklarda şak diye alsın motor marşı, önerisi olan?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Benim motoru üzerinde VLM var. Amperini voltajını pek anlamam ama tek marşta alıyor.. sıkıntı yok yani.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
akü sizlere ömür, yuasa harici alternatif arıyorum şu soğuklarda şak diye alsın motor marşı, önerisi olan?

Üzerindeki yuasa kaç senelik acaba? benimki orijinalmiş, bu sabah zor aldı korkuttu beni hakikaten. Gerçi ayazda 5 gün çalışmadan bekledi, sanki motor geç aldı. Bakalım önümüzdeki günlerde vurdururcaz gibi :p
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-honda-cbx-twister-fiyat-dustu-109708302/detay/
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------



http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onda-cbx-twister-fiyat-dustu-109708302/detay/

eğer bu motora 5000 lira verirsen, büyük kazık yersin. bu motorlarda en büyük sorun, egsantrik zincirinin çok çabuk eskimesidir ve fiyatı da 2008 yılında 400 tl gibi bişeydi. şimdi daha pahalı diyorlar, en ucuz lastiği 200 lira. frenleri bilmiyorum ama pahalıdır. zinciri ve dişlileri 2008 yılında 450 liraydı. bunu alacağına ybr250 al diyorum başka bişey demiyorum. zengin işi bu motor.
illa alacam diyorsan, motora binince motor kısmına eğilip motordan şıkır şıkır zincir sesi geliyormu diye dikkat et. ses varsa masraf en az 500. ve bu motor cbf değil cbx, ilanda da öyle demiş, ama her iki motor da brezilya üretimidir. ilanda yanlış bilgi vermiş. cbx de katalitik konvertör yok ve 2 bg fazla, yani en az 25 kr. yakar.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
eğer bu motora 5000 lira verirsen, büyük kazık yersin. bu motorlarda en büyük sorun, egsantrik zincirinin çok çabuk eskimesidir ve fiyatı da 2008 yılında 400 tl gibi bişeydi. şimdi daha pahalı diyorlar, en ucuz lastiği 200 lira. frenleri bilmiyorum ama pahalıdır. zinciri ve dişlileri 2008 yılında 450 liraydı. bunu alacağına ybr250 al diyorum başka bişey demiyorum. zengin işi bu motor.
illa alacam diyorsan, motora binince motor kısmına eğilip motordan şıkır şıkır zincir sesi geliyormu diye dikkat et. ses varsa masraf en az 500. ve bu motor cbf değil cbx, ilanda da öyle demiş, ama her iki motor da brezilya üretimidir. ilanda yanlış bilgi vermiş. cbx de katalitik konvertör yok ve 2 bg fazla, yani en az 25 kr. yakar.

1) 5.000 TL'lik bir bütçe ile kış döneminde 15-20 bin aralığında bundan çok daha temiz CBF veya CBX bulunabilir. Fikrimce pahalı.
2) İnsan gibi binmek ve eşşek gibi binmek bu motorda çok önemli fikrimce. 2006 model, 15 binde aldım. Egzantrik sesim yok, yağ yakmıyorum. İnsan gibi binilmiş, insan gibi biniyorum. Egzantriğe takılmayın.
3) Evet satıcı aldatıcı. Her iki motor da Brezilya üretimidir. Her iki motorda güzel yakar, çok çok az yakmaz :) Fabrika verisi 4lt / 100 km.
4) Şehir dışında yol boşken 120'den sonra daha fazla zorlayıp makinayı ve kendinizi üzmek istemezsiniz. Motorun tepkileri "limit tepkileri"ne dönüştüğünde konfor ve güven hissi net şekilde düşüyor.
5) YBR250'yi maslakta detaylı inceledim. O kadar da yakışıklı değil. Sübjektif gelebilir ama ruhu eksik bence. CBF250'nin hatları, göstergeleri, tepkileri gayet çekici. Düzgün binerseniz zengin olmanıza gerek yok :)

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Sene 2013 ve hala yollardayız :) Egzantirik zincirine de takılmayın bu kadar zaten şimdilerde DID marka ucuz birde iyi bir ustaya yaptırdın mı, öyle çok paralar çıkmaz cebinden. Yedek parça Fiyatlarına yetkili servisten bakmayın şu motorun yaa :santa:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar 1-2 gün içerisinde cbx 250 bakmaya gidiyorum. Bu motorları tanıdığımı söyleyemem ve bana yardım edebilecek kimsem de yok. Nelere dikkat etmeliyim? Çoook Acilm bilgi ihtiyacım var!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-honda-cbx-twister-fiyat-dustu-109708302/detay/

birkaç Balıkesir cbf 250 ilanı gördüm onları ikna edebilirsen gözüme güzel göründü..takas teklifinde bulundum ama olmadı tabi..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Üzerindeki yuasa kaç senelik acaba? benimki orijinalmiş, bu sabah zor aldı korkuttu beni hakikaten. Gerçi ayazda 5 gün çalışmadan bekledi, sanki motor geç aldı. Bakalım önümüzdeki günlerde vurdururcaz gibi :p

orjinal aküsü sanırım 7 yaşında :) sadece çok soğukta dışarda kalınca basmıyor, birkaç denemeden sonra alıyor biraz gına geliyor ama hala idare ediyor.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Akülerinizi yenileyin başka aksamlara zarar vermeden. Sonra adı çıkıyor CBF 250'nin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst