Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
İstanbul'a kar yağdığında ben de motoru çıkartacaktım ama o ara motorun tekerleri jantların boyasını temizlemek için sökmüştük. Kim bilir bir daha ne zaman yağar :mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar bende STR 250 sahibiyim.Yaban hayat fotoğrafçılığıyla ilgileniyorum. O yüzden de sık sık araziye çıkıyorum.

Arazide yolda bırakmayacak; şehir içinde de okula gidip gelirken kullanabileceğim bir motosiklet arıyordum. Bi tesadüf eseri bu motosikleti buldum.Gerisi uzun hikaye…Kısa keseyim.

Ben motorun ikinci sahibiyim.Yaklaşık 2500 km yaptım.(toplamda 6500)Şimdilik gayet memnunum.Oldukça gösterişli bir motor.Egzos sesi ve motorun görüntüsü on numara.Yüksek olması arazide size çok avantaj sağlıyor.Bunlara ek olarak şunları söyleyebilirim:

Arka fren bozuldu.(orjinalini bulamadık) Yerine yeni bir fren merkezi taktık.

Arka fren hidrolik kablosu biraz hırpalanmıştı.İlk arazim de patladı.Sonrasında orjinalini aradık-bulamadık.En sonunda frencinin birinde 25 TL karşılığında oldukça sağlam bir fren kablosu yaptırdım.



Selenin yerinden çıkmasını sağlayan mekanizma çok zor çalışıyor.Şimdilik bir çözüm aramadım.

Motosikleti aldığımda pembe-beyazdı.Boyadım.Şimdi Siyah-beyaz oldu:)

Benzin musluğuyla ilgili kronik sorun bu motorda da var.Şimdilik bir şey yapmadım.Benzinin bitmesine fırsat vermiyorum.

Sele denildiği gibi sert.Selenin pembeleşen kısmını döşemecide siyah bir deriyle değiştirdim.

Elcik koruma taktırmak istedim.Tabi ki gidon deliği küçük geldi.Usta pratik zekasıyla bu olayı çözdü.(Fotoğraf elcik korumalar yokken çekildi.Yakın zamanda korumalarla çekip koyarım)

Ön amortisör keçelerinde yağ kaçırma problemi vardı.Keçeleri istedik kimbilir ne zaman gelecek:)

Lastiklerim Duro.Şehir içi kullanımda ve arazide oldukça rahat.Şu ana kadar ki en yüksek hızım 100 km.

Şimdilik bu kadar yazayım.Sözün özü motosikletimden çok çok memnunum.Allah nazarlardan korusun:)

 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Hayırlı uğurlu olsun dostum.Kazasız belasız kullan.Siyah beyaz renk'te baya farklı göstermiş motoru...
 
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun dostum.Kazasız belasız kullan.Siyah beyaz renk'te baya farklı göstermiş motoru...

Teşekkür ederim. İnşallah hep beraber kazasız belasız kullanalım.Renk konusuna gelirsek ben bu halini daha çok beğendim.Bu arada motosikletin rengini ruhsata kırmızı yazmışlar.Ama faturada kırmızı beyaz yazıyor;) Siz de de öyle mi?Kısa zaman içinde bu boya olayını ruhsata işleteceğim. Selamlar...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Teşekkür ederim. İnşallah hep beraber kazasız belasız kullanalım.Renk konusuna gelirsek ben bu halini daha çok beğendim.Bu arada motosikletin rengini ruhsata kırmızı yazmışlar.Ama faturada kırmızı beyaz yazıyor;) Siz de de öyle mi?Kısa zaman içinde bu boya olayını ruhsata işleteceğim. Selamlar...

Hiç tavsiye etmem zira ruhsat kağıdı değişecek tekrardan muayneye girecek gerek yok,
muayneye giderken kırmızı folyo ile deponu kapla muayneden sonra folyoyu sök aynen siyah beyaz devam..

edit: Siyah beyaz orjinalinden daha güzel olmuş

Hatta turuncu beyaz bile güzel olablirdi..
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Hiç tavsiye etmem zira ruhsat kağıdı değişecek tekrardan muayneye girecek gerek yok,
muayneye giderken kırmızı folyo ile deponu kapla muayneden sonra folyoyu sök aynen siyah beyaz devam..

edit: Siyah beyaz orjinalinden daha güzel olmuş

Hatta turuncu beyaz bile güzel olablirdi..
turuncu beyaz bencede daha güzel olurdu, hem KTM rengi hemde görünürlük açısından.
2sene önce arkadaşım renk değişimi yaptı. öyle çok fazla uğraştıran bir iş değil, sakin bir istasyona giderseniz 15dk da işiniz biter. rengine ve şaşi numarasına bakıyorlar, en uzun beklediğiniz şey ruhsatın yeni nüshası; yazılınca alıp gidiyorsunuz, çok ta cüzzi bir arakamdı, şimdi ne oldu bilemem.
ama Gaccalın dediği gibi uğraşmak istemiyorsan yan grenajları kırmızı kaplaman yeterli olacaktır. fatura önemli değil yeterki ruhsatta tek renk yazsın. tek renk yazması daha iyi, bu şekilde motorunun rengiyle oynayabilirsin, yeterki depo grenajları ruhsatta yazan renk olsun.
 
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
turuncu beyaz bencede daha güzel olurdu, hem KTM rengi hemde görünürlük açısından.
2sene önce arkadaşım renk değişimi yaptı. öyle çok fazla uğraştıran bir iş değil, sakin bir istasyona giderseniz 15dk da işiniz biter. rengine ve şaşi numarasına bakıyorlar, en uzun beklediğiniz şey ruhsatın yeni nüshası; yazılınca alıp gidiyorsunuz, çok ta cüzzi bir arakamdı, şimdi ne oldu bilemem.
ama Gaccalın dediği gibi uğraşmak istemiyorsan yan grenajları kırmızı kaplaman yeterli olacaktır. fatura önemli değil yeterki ruhsatta tek renk yazsın. tek renk yazması daha iyi, bu şekilde motorunun rengiyle oynayabilirsin, yeterki depo grenajları ruhsatta yazan renk olsun.

KTM gibi turuncu beyaz yapmayı hiç düşünmedim.Ben olabildiğine sade bir motosiklet olsun istedim(TABİ BANA GÖRE)

Ruhsata işletme olayına gelirsek haklısınız.Şu an için o işi rafa kaldırıyorum:)Teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

Bir kaç tane daha fotoğraf yükleyeyim...







---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

Son bir fotoğraf daha...


 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
bu forumda STR si olup KANUNİ CROSS 250 kullanan arkadas var mı, Dağ bayır için hangisi daha elverişli karar veremedim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Burası çok boş kaldı ne yazan var ne bir fotoğraf paylaşan. Neyse konuya gelelim. Abimle motorun jantlarının boyasını söktük. Bazı yerlerin boyası kalkmış ve paslanmaya başlamıştı. Şimdi ya bir yolunu bulup bu şekilde parlak bırakacağız yada 2012 modellerin jant rengine boyayacağız. Daha önce bu şekilde uygulama yapan birisi varsa paylaşımda bulunursa sevinirim. Herkese iyi forumlar.

 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Engin bey kızmayın ama boyle pek iyi olmamış, basit çinli crosslara donmus motor, havasi bozulmus bence eski rengi daha iyiydi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Rica ederim neden kızayım. Zevkler ve renklerin farklı olması çok doğal. Ben buraya herkes beğensin diye değil, fikir almak için fotoğraf ekledim. Yorumunuz için teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bence renk seçimi daha farklı olabilirdi. Ama seçtiğiniz renklerin tonları çok hoş. Hem dikkat çekici hem de farklı bir hava katmış. Farklı renk seçmek zevk meselesi tabi ama renk tonu hoşuma gitti :cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bence renk seçimi daha farklı olabilirdi. Ama seçtiğiniz renklerin tonları çok hoş. Hem dikkat çekici hem de farklı bir hava katmış. Farklı renk seçmek zevk meselesi tabi ama renk tonu hoşuma gitti :cat:

Hangi renklerden bahsettiğinizi anlamadım. Motorun plastik aksamlarının hepsi kendi renginde. Güneşten dolayı kırmızı parçalarda biraz renk solması var o yüzden fotoğrafta daha değişik çıkmış. Biz sadece siyah olan jantların boyasını söktük ve yine siyah olan gidonu yamulduğu için yeni modelin sarı gidonuyla değiştirdik. :) Yorumunuz için teşekkürler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hangi renklerden bahsettiğinizi anlamadım. Motorun plastik aksamlarının hepsi kendi renginde. Güneşten dolayı kırmızı parçalarda biraz renk solması var o yüzden fotoğrafta daha değişik çıkmış. Biz sadece siyah olan jantların boyasını söktük ve yine siyah olan gidonu yamulduğu için yeni modelin sarı gidonuyla değiştirdik. :) Yorumunuz için teşekkürler.

Olur mu yav, boyamışsın sen motoru, haberin yok ! :) Valla ben boyadın sanmıştım, yani stickerları çıkartıp renkleri birazdaha koyulaştırmışsın sandım. Resimden öyle çıkmış demek :)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Burası çok boş kaldı ne yazan var ne bir fotoğraf paylaşan. Neyse konuya gelelim. Abimle motorun jantlarının boyasını söktük. Bazı yerlerin boyası kalkmış ve paslanmaya başlamıştı. Şimdi ya bir yolunu bulup bu şekilde parlak bırakacağız yada 2012 modellerin jant rengine boyayacağız. Daha önce bu şekilde uygulama yapan birisi varsa paylaşımda bulunursa sevinirim. Herkese iyi forumlar.

bence gayet güzel olmuş, jantları söküp nikelajcıya verirseniz hem kalıcı olacak, hem boyadan daha ucuza gelecek, hemde bakımı temizliği rahat olacaktır. araziye, çamura vs. gireceği için tüm cross ve enduro motorların jantları nikelajlıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst