- Katılım
- 19 Eyl 2010
- Mesajlar
- 264
abi o bilinçsiz kullanıcılar arasına girmek istiyorum
str 250 alsam bi de,
aha da bun gibi dişleri olan bi lastik ile
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/463233_451075694949921_338524659_o.jpg
hard eundro yapmamak şartıyla dağ tepe gezsem, işe gelip giderkenkene asfaltta felan sıkıntı olur mu ?
böyle kullanan var mı ? tavsiye ederler mi ?
Dostum bu fotodaki motor gt 250 sanırsam. lastik de enduro tipi. Sen benim motora binmiştin bi kere, araziye her türlü gider sıkıntı olmaz ama asfaltta bildiğin gibi 90-100 ü geçmiyor. Bu benim için sorun değil dersen lastikleri biraz daha enduroya çevirerek kullanabilirsin bir sıkıntı olmaz. Ama şu an senin rks ye de dişli lastik taksak, dişli oranlarını ayarlasak, bahsettiğin dağ tepe soft arazi sürüşlerinde rahatlıkla gidebilirsin bunun için ayrıca str almana gerek yok yani. Yine aklına takılan bişey olursa sezon başında benim motorla dolaş, içine sinerse alırsın olmadı.
