Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
abi o bilinçsiz kullanıcılar arasına girmek istiyorum :D

str 250 alsam bi de,

aha da bun gibi dişleri olan bi lastik ile

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/463233_451075694949921_338524659_o.jpg

hard eundro yapmamak şartıyla dağ tepe gezsem, işe gelip giderkenkene asfaltta felan sıkıntı olur mu ?

böyle kullanan var mı ? tavsiye ederler mi ?

Dostum bu fotodaki motor gt 250 sanırsam. lastik de enduro tipi. Sen benim motora binmiştin bi kere, araziye her türlü gider sıkıntı olmaz ama asfaltta bildiğin gibi 90-100 ü geçmiyor. Bu benim için sorun değil dersen lastikleri biraz daha enduroya çevirerek kullanabilirsin bir sıkıntı olmaz. Ama şu an senin rks ye de dişli lastik taksak, dişli oranlarını ayarlasak, bahsettiğin dağ tepe soft arazi sürüşlerinde rahatlıkla gidebilirsin bunun için ayrıca str almana gerek yok yani. Yine aklına takılan bişey olursa sezon başında benim motorla dolaş, içine sinerse alırsın olmadı.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum bu fotodaki motor gt 250 sanırsam. lastik de enduro tipi. Sen benim motora binmiştin bi kere, araziye her türlü gider sıkıntı olmaz ama asfaltta bildiğin gibi 90-100 ü geçmiyor. Bu benim için sorun değil dersen lastikleri biraz daha enduroya çevirerek kullanabilirsin bir sıkıntı olmaz. Ama şu an senin rks ye de dişli lastik taksak, dişli oranlarını ayarlasak, bahsettiğin dağ tepe soft arazi sürüşlerinde rahatlıkla gidebilirsin bunun için ayrıca str almana gerek yok yani. Yine aklına takılan bişey olursa sezon başında benim motorla dolaş, içine sinerse alırsın olmadı.

teşekkür ederim Özgür abi.

evet senin moturla dolaştım.

Arazi de ilk defa bi motor kullandığımdan neyin ne olduğunu anlamamıştım :)

tamam, sezon başına kadar rahat durabilirsem :) bi deneyeyim tekrar senin motoru.
 
Katılım
25 Haz 2012
Mesajlar
21
Merhabalar Arkadaşlar...

Sahibinden de bir ilan var 2300 Tl ye 800 km de bu motosiklette bir problem olduğunumu gösterir yoksa sahibinin bu motosikletten lanet edip ne olursa olsun satayım gitsin tavrınamı girmiş anlayamadım..Başlangıç için bi zamandan beri araştırdığım STR 250 ler arasında bu motosikleti görünce aklıma takıldı sizlerle paylaşmak istedim...
 
Katılım
25 Haz 2012
Mesajlar
21
Ya ben bu ilanı yaklaşık 6 aydan beri fln biliyorum 2. ellere çok baktığım için daha öncesi 3 kusur flandı bu motosiklet aradımda fakat ulaşamadım sahibine bi soracağım bakalım neymiş bu fiyata neden veriyormuş..
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
teşekkür ederim Özgür abi.

evet senin moturla dolaştım.

Arazi de ilk defa bi motor kullandığımdan neyin ne olduğunu anlamamıştım :)

tamam, sezon başına kadar rahat durabilirsem :) bi deneyeyim tekrar senin motoru.

Aslında al şimdi kullan diyecem ama kapının önünde aküsüz falan yatıyor, bi de su almış sanırım şase var bi yerlerde.. Ayağa kaldırınca ilk toplanmaya gelirim orada kullanırsın. Arazi iyidir, keyiflidir :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
abi o bilinçsiz kullanıcılar arasına girmek istiyorum :D

str 250 alsam bi de,

aha da bun gibi dişleri olan bi lastik ile

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/463233_451075694949921_338524659_o.jpg

hard eundro yapmamak şartıyla dağ tepe gezsem, işe gelip giderkenkene asfaltta felan sıkıntı olur mu ?

böyle kullanan var mı ? tavsiye ederler mi ?
Abi o lastikle arazide bol bol patinaj çekersin, normal commuter motor lastiği bile daha iyidir arazide ondan. Arazide gitmek için bol dişli lastik gerekli.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi o lastikle arazide bol bol patinaj çekersin, normal commuter motor lastiği bile daha iyidir arazide ondan. Arazide gitmek için bol dişli lastik gerekli.

Arazi derken öyle hard cross yapmayacam.

tam cross dişlisi değil asfalt lastiği de değil.

bu ikisinin arasında önerin var mı ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arazi derken öyle hard cross yapmayacam.

tam cross dişlisi değil asfalt lastiği de değil.

bu ikisinin arasında önerin var mı ?
Valla hard cross nasıl bişey bilmem ama 50 derece yokuş falan çıktım 3.00-18 commuter lastiğiyle. 90 derece tam dik olan hesaba göre 50 derece. Öbür türlü kamyon hesabı 110 derece falan çıkmış oluyorum.
Senin gösterdiğin lastik scooter lastiği gibi bişey, ortalarda diş yok sadece yanakları dişli o tarz lastikle arazide çok sıkıntı çekersin.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hard cross nasıl bişey bilmem ama 50 derece yokuş falan çıktım 3.00-18 commuter lastiğiyle. 90 derece tam dik olan hesaba göre 50 derece. Öbür türlü kamyon hesabı 110 derece falan çıkmış oluyorum.
Senin gösterdiğin lastik scooter lastiği gibi bişey, ortalarda diş yok sadece yanakları dişli o tarz lastikle arazide çok sıkıntı çekersin.

sen ne tür önerirsin ?

hem asfalt hemde soft arazi (diyelim) de kullanılacak bi lastik ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sen ne tür önerirsin ?

hem asfalt hemde soft arazi (diyelim) de kullanılacak bi lastik ?
productimage-picture-90-90-18-un-7301-tubeless-dis-lastik68299_t_w300_h200.jpg

Unilli'nin şu tarz bir lastiği var 90/90-18 arka tekerimde bundan var, her türlü yolda mükemmel yol tutuyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Heee, senin motor su içiyordu dimi, doğru. 4-5 litre, 100 km'de :queen: ..... :bounce:



Şase demişsin... Aliminyum şaseydi demi senin motor :queen: ...... ::151:: ..... :bounce:

::meleeek:

Adamı niye eziyon la tek buldun deyu??
Ayıp deelmi senin bu yaptığın??

Arazi derken öyle hard cross yapmayacam.

tam cross dişlisi değil asfalt lastiği de değil.

bu ikisinin arasında önerin var mı ?

Yukarıdaki resmini koyduğun lastik tam olarak Metzeller tourance EXP modeli galiba,
bunlar %70 asfalt %30 arazi için tasarlanmıştır yamulmuyorsam..

Aklınızda olsun sizinde,
Geçen sene lastik arayışına girdiğimde
en uygun fiyatlı lastikleri

http://www.lastik.tv/?kategori-845-OFF-ROAD.html

şu sitede bulmuştum bir incelemekte fayda var..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman

% 50 arazi % 50 asfalt istediğime göre @mengu vatandaşın dediği gibi lastik olmalı

o fotodaki ve bu fotodaki gibim yani

3810_buyuk.jpg



raacı deed
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
abi o bilinçsiz kullanıcılar arasına girmek istiyorum :D

str 250 alsam bi de,

aha da bun gibi dişleri olan bi lastik ile

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/463233_451075694949921_338524659_o.jpg

hard eundro yapmamak şartıyla dağ tepe gezsem, işe gelip giderkenkene asfaltta felan sıkıntı olur mu ?

böyle kullanan var mı ? tavsiye ederler mi ?

Ahanda benim motor ünlü olmuş :D motor bilmemde bu lastigin dedigin herseye cevap verir tavsiye ederim ama senin işine yarayan olcüleri varmıdır bilmiyorum bu Lastik 150-70-17 Matzeler Turing 2 modeli ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) teşekkürler.


aha da benim düşündüğüm

i-wNTLLjC-X2.jpg


gaynak bura http://advrider.com/forums/showthread.php?t=34180&page=572
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Adamı niye eziyon la tek buldun deyu??
Ayıp deelmi senin bu yaptığın??



Yukarıdaki resmini koyduğun lastik tam olarak Metzeller tourance EXP modeli galiba,
bunlar %70 asfalt %30 arazi için tasarlanmıştır yamulmuyorsam..

Aklınızda olsun sizinde,
Geçen sene lastik arayışına girdiğimde
en uygun fiyatlı lastikleri

http://www.lastik.tv/?kategori-845-OFF-ROAD.html

şu sitede bulmuştum bir incelemekte fayda var..


yaz gelince yola gitmez kış gelince çenesi düşer ne biçim adam la bu uçan sm ci... :)

bu arada lastik muhabbeti aldı yörüdü bırakın bu işleri gençler limitleri zorlamadığınız sürece her lastik her yola gider yeter ki soğukta motora binmeyi kıçınız yesin ya da bir an önce yaz gelsin :)
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107

Sis farlarını nerden temin ettin? bende ön ve arkaya birer çift almayı düşünüyorum da.. bi de akü ömrünü kısaltıyor diyorlar, fikriniz nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst