modlar ayıp oluyor ama =@

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Forumda öyle kişiler var ve akla mantığa sığmayan yorumlar: yapıyorlar ki bence bu kişiler mod ların foruma neşe artsın diye yaptıkları ve bizimle dalga geçtikleri sahte hesaplar
Hacı ağalar ayıp oluyor ama :p
Şakaysa hiç komik değil ciddiyse çok komik =E
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Forumda öyle kişiler var ve akla mantığa sığmayan yorumlar: yapıyorlar ki bence bu kişiler mod ların foruma neşe artsın diye yaptıkları ve bizimle dalga geçtikleri sahte hesaplar
Hacı ağalar ayıp oluyor ama :p
Şakaysa hiç komik değil ciddiyse çok komik =E
Harbiden bende böyle düşünmeye başladım Forumun ölü zamanlarında renk gelsin diyemi yapıyorlar acaba :silent:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
o malum kişiyi diyorsun. evet şaka gibi ve yönetim kılını kıpırdatmıyor? hani derler ya çocuk parkına döndü burası diye, ağır ama gidişat onu gösteriyor.

forumda yeni konu açma belli kurallara tabi olmalı...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hı hııı aynen.

Hatta bu durumu görüp ahlakım bozuluyor, ayaküstü 15-20 cin konu açmak geçiyor aklımdan.:cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
zamanında konuştuk bunlarıi sanırı şu "like" butonu geldiğinde konuşmuştuk bi başlıkta. yeni üye olan biri 1 hafta başlık açamasın diyorum. oylama yapılsın.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bu mesajı şikayet et butonuda bir işe yaramıyor sanırsam bir faydasını görmedim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Modların böyle birşeyle uzaktan yakından alakası yok.
Zaten öyle konu açmak hüner ister , ben istesem de açamam.

Herkesin konu açma hakkı var. Hoşunuza gitmeyen konulara cevap vermeyebilirsiniz.
Üyeleri engelleyebilir , bir daha yazdığı mesajları görmeyebilirsiniz.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Modların böyle birşeyle uzaktan yakından alakası yok.
Zaten öyle konu açmak hüner ister , ben istesem de açamam.

Herkesin konu açma hakkı var. Hoşunuza gitmeyen konulara cevap vermeyebilirsiniz.
Üyeleri engelleyebilir , bir daha yazdığı mesajları görmeyebilirsiniz.
like butonu var
dislike butonu da koyulabilir..
bir nebze çare olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görkem isimli modun malum kişiyi ciddi anlamda kanatları altına aldığını anladım.Özgürlük adı altında saçmalık bedava.Kaliteniz hızla düşmeye devam ediyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet kendisi amcamın oğlu olur. Siteden de maaş bağladık arada gelip reytinglerimizi yükseltiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş banlıydık , uzun süre forumdan uzaktık , ne hale gelmiş forum.Foruma giriyorum , sanki çin malı motorları tamir eden servisteyim gibi hisse kapılıyorum.Hani çin servisine girince kafan allak bullak olur , çeşit çeşit markalar , çeşit çeşit parçalar , darmadağınık ortam , hiçbir düzen yok.Bu forum da git gide o hale geliyor.Hala daha 150 cc mondialimi nasıl 200 cc yaparım diye kpnu açanlar var.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
UNdocab, eğer bunu gerçekten bizim yaptığımızı düşünüyorsan çok komik,şaka yapıyorsan hiç komik değil =E

----------

Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
UNdocab, eğer bunu gerçekten bizim yaptığımızı düşünüyorsan çok komik,şaka yapıyorsan hiç komik değil =E

----------

Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.
tuncer abi sende güzel diyorsun da bazen o kadar salakça şeyler yazılıyor ki cevap vermezsem kendi kendimi yer bitiririm
o herife mutlaka hakettiği cevabı vermek gerekiyor mesela bu durumda ne yapalım asıl onu söyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayın modlar; size de bundan sonra yorum yapmamamız gerektiğine dikkat çekiyorsunuz.

Verdiğiniz akla herkes sahip sadece dikkat çekilen nokta şu; özellikle son aylarda bu forumda bu vb. konular açıldığında çok daha seviyeli konulara modlar müdahale ederken bu tür konuların rahatlıkla açılabilmesi ve modlar tarafından nedense kendini ifade etme hakkı olarak savunulması.Bunu sağlıklı bulmadığımızı yazdık sizler de beğenmiyorsak cevap yazmamamızı belirtmişsiniz.Kendinizi ifade etmeniz iyi olmuş.

Bundan sonraki günlerinizde iyi eğlenceler.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
bir çocuk türedi bir suredir forumda. insanın sinirini zıplatıyor onun açtığı konular. konu o.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst