modlar ayıp oluyor ama =@

Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
yok yani bi iyilik damarımız var duramıyoruz sorduğu sorulara cevap veremeden duramıyoruz. sinirleniyoruz sonrada neden yaptıkdiye. insanı şizofreniye itiyor bu çocuklar. yeni nesil işte...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Mod arkadaşlar bu konu kesinlikle eğlence amaçlı olup ciddi değildir lütfen alınmayın.
Sizin işiniz çok zor zaten (bu laf olmazsa olmaz :p)

bu konuyu şuan ismi tahmin edilen kişi için değil aynı konu ve başlıkları yüzlerce defa açan saçma sapan yorumlar yapan arkadaşlara ithaf ediyorum
Bizler sizin sayenizde varız. Sinirlerimizi öyle zıplatıyorsunuz ki bu bize yaşama ve şu denyoya cevap vermeden ölenin... İsteği olarak dönüyor
Bu sayede 145 yaşına kadar yaşama ihtimali olan forum üyeleri var :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ya tamamda arasıra gülmek lazım her girdiğimde ciddi olarak bakıp bilgi alma ve verme olaylarının dışında gülmekte lazım 45 gündür manevi sebeplerden moral sıfırın altında beypazarlının konuları okudukça gülmekten gözümden yaş geliyor keyfim yerine geldi
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Mod arkadaşlar bu konu kesinlikle eğlence amaçlı olup ciddi değildir lütfen alınmayın.
Sizin işiniz çok zor zaten (bu laf olmazsa olmaz :p)

bu konuyu şuan ismi tahmin edilen kişi için değil aynı konu ve başlıkları yüzlerce defa açan saçma sapan yorumlar yapan arkadaşlara ithaf ediyorum
Bizler sizin sayenizde varız. Sinirlerimizi öyle zıplatıyorsunuz ki bu bize yaşama ve şu denyoya cevap vermeden ölenin... İsteği olarak dönüyor
Bu sayede 145 yaşına kadar yaşama ihtimali olan forum üyeleri var :)
Allahına kurban Daha geçen hafta bak 10 larca değil 100lerce değil 1000 lerce tekrar tekrar açılmış Konuyu forumdaki Eski üyeler açıncada İnsanı Kalbinden vuruyorlar
Geçen günden de 1 yıllık Üyenin biri Cbf150 ile 110 Km geçemiyorum değince (Sanki Cbf ile 300le Gidecek ) Oradada senin bu yazdığın cevabın aynısını yazdım zaten kendisine
Hadi Tamam Diyelim O fazla foruma girmiyor Yada araştırmamış :pr:
Ya 3,4 senelik Üyeler bile Yapıyor bu hataları :farao:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Çok kafaya takmayın dostlar...
Yazılan konu veya sorulan sual ciddi anlam içeriyorsa, edeble cevap verilir veya konu görmezden gelinir...
Benim bakış açımı açıklamam gerekirse; biliyorsunuz ülkemiz motosiklet konusunda özelliklede düşük cc ' de kısır. Durum ve vaziyet böyle olunca
konuşulan konular, açılan başlıklar ve verilen arızalar aynı oluyor. En önemliside zaten millet olarak tembel olduğumuz için araştırmak bize zor geliyor.
Aynı başlıkların açılması bu durumda kaçınılmaz oluyor. Şimdi empati yapıyor ve modların yerine kendimi koyuyorum, acaba ne yapabilirim ?
Yada biz ne yapabilirz ? Bunu tartışsak daha iyi olur.. Ör; cevap vermeme hakkımı kullanabilirim. Bazen ''en iyi cevap susmaktır'' deyimini bu açılan başlıklar
altında uygulayabiliriz.. Saygılar..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Moto Sohbet bölümüne bir kaç başlık sabitlenebilir.
Konu içerikleri oldukça kısa, açıklayıcı ve kesin dille yazılmalı

0-) Başlangıç motoru nedir yazısı yazılabilir içinde en başa yada sona AEA'ın başlangıç motoru videosu koyulabilir.
1-) 18 yaşından küçüksen bu konuyu oku diye bir başlık açılıp; "7 şayındayım( daha yeni okuma yazma öğrendim yazamıyorum bile) 1000cc olmaz ama 600cc hangi motoru alsam" başlıklarını açmaması istenebilir.
2-) çok üşengeç kişiler için forumdaki kıyaslama öneri linkleri biryere toplanabilir.

50cc 150cc arası comuter motorlar.
scooterlar.
linkler
linkler
linkler
linkler

başlangıç supersport racing motor kıyaslamaları
linkler
linkler
linkler
linkler

Şu yukarıdaki başlıklardan bi kurtulsak kesin marsa insanlı insansız maymunlu hatta konulu uydu bile göndeririz :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
UNdocab, eğer bunu gerçekten bizim yaptığımızı düşünüyorsan çok komik,şaka yapıyorsan hiç komik değil =E

----------

Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.

moderatör arkadaşa % 100 katılıyorum
hem şikayet edip hemde yorum yaparak ilgi göstererek yüceltiyorsunuz o kişi(ler)i madem uyuz oluyorsunuz yol verin gitsin kimse cvp yazmasın ana sayfadan düşmesi 1 gün bile sürmez

bunun yanında paylaşılan bazı gezi topiklerine ve çalışmalara veya citti sorulmuş sorulara da hiçbirinizin yazdığı ettiği yok.

örn benim paylaştığım hemen her gezi yazısına 300 kişi bakıyor ama beyenen veya yorum yapan kişi bir elin parmaklarını geçmiyor:pale:.beyenmek,yorum yapmak o kişiyi onure etmektir ve şevkini arttırır ben bu yüzden sitede paylaşılan hemen her topiğe tecrübemin yettiğince ,elimden geldiğince ilgili olduğumu belli ediyorum.özellikle gezi yazılarında

ama bakıyorum alakasız konu açanların topikleri sayenizde patlama yapıyor.hem buna sebep olup hemde şikayet etmek saçma geliyor doğrusu:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ölenin arkasından konuşmak günahtır beyler etmeyin eylemeyin
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
speed_dream ; Gezi konusunda söylediklerine sonuna kadar katılıyorum. Dost bir forumda, (enduro kluplerinden biri diyelim) açılan gezi raporuna 50 kişi bakmış ise yorum sayısı 100 den fazla oluyor.. Herkesin bu kadar aktif olduğu bir forumda, insan her açtığı başlığı zevkle ve devamı gelecek şekilde açıyor... Emeğe saygı göstermekte gercekten yetersiziz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Görkemim siteyle eskisi kadar alakalı olmadığınız belkide bıktığınız için bu tarz angarya tipleri farketmiyorsunuz bile...insanın aklına böyle şizofren düşünceler geebiliyor...aga kurallar mı mt nin kalitesimi hangisi daha öncelilkli...bazen görevini yaptığını sandığın an mt ye zarar verdiğinin farkına bile varmıyorsunuz...tamamen sizlerin artık bu modlukdan soğumanız söz konusu...taze kan lazım...tamam sen sonsuza kadar mod kal ama yeni birileri gelsin..erhan skulunda umrunda olduğunu sanmıyorum ya neyse...
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.

ben bu yazıdan moderatörlerin herşeyin kendilerine bırakılmaması ve kullanıcıların biraz da otokontrole önem vermeleri gerektiğini düşündüğünü anladım. Diğer iki moderatör de benzer şeyler yazdığına göre ben de şöyle bir soru sorabilir miyim? Sizinle aynı düşünceyi paylaşmakla birlikte bir çok "gerekli", "konusundan sapan", "geyik" vs başlığın da kapatılmak yerine kendi haline bırakılması sağlanamaz mı?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Görkemim siteyle eskisi kadar alakalı olmadığınız belkide bıktığınız için bu tarz angarya tipleri farketmiyorsunuz bile...insanın aklına böyle şizofren düşünceler geebiliyor...aga kurallar mı mt nin kalitesimi hangisi daha öncelilkli...bazen görevini yaptığını sandığın an mt ye zarar verdiğinin farkına bile varmıyorsunuz...tamamen sizlerin artık bu modlukdan soğumanız söz konusu...taze kan lazım...tamam sen sonsuza kadar mod kal ama yeni birileri gelsin..erhan skulunda umrunda olduğunu sanmıyorum ya neyse...



artık senin mod olma zamanın gelmiştir panterim :) :cherry:

 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
yaşını kültürünü almış adamlarsınız, forum kültürü her yerde böyledir, düzelmez bu işler, öğrenin artık. 10 senedir çeşitli forumlarda yazıyorum, çok haksızlığıa uğradım, hakkımı aradım, bağırdım çağırdım. hiçbir faydasını göremeyince olayları akışına bıraktım düzeldi. artık hiçbir şeyi kafama takmıyorum, böylece çok rahatım. size de tavsiye ederim.

tecrübeli biri olarak nasihat vereyim; moderasyonla uğraşmayın, sonuç alamazsınız. hatta başkasını şikayet bile etmeyin. bütün olay psikolojik ve kafada bitiyor.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
şimdi o eleman çıktı aptal saptal şeyler yazdı rahatsız oldu herkes dalga geçti ama gün geliyor bilmedigi icin adam gibi adamlar güzel güzel soru yazıyor ona da gidip sen motora binme, sen şunu yap aha maha diye dalga geçiliyor. Hani elitligin, kalitenin tepesindeymişiz de bir bu beypazarı düşürdü yani.
Gorkem'e katıldıgım nokta yorum yapmayın, cevap vermeyin boylece azalırlar ama ote yandan da konu açmanın bir sınırı olmalı misal kendini tanıtma başlıgı açma hakkı olsun anca o konuya açabilsin daha sonra belki 1 hafta sonra açmaya başlasın. Eger ki acil sorusu varsa da mod.lara başvurabilir onlar zaten yardım eder, ya da özel mesaj atar gerekli kişiye.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Arkadaş banlıydık , uzun süre forumdan uzaktık , ne hale gelmiş forum.Foruma giriyorum , sanki çin malı motorları tamir eden servisteyim gibi hisse kapılıyorum.Hani çin servisine girince kafan allak bullak olur , çeşit çeşit markalar , çeşit çeşit parçalar , darmadağınık ortam , hiçbir düzen yok.Bu forum da git gide o hale geliyor.Hala daha 150 cc mondialimi nasıl 200 cc yaparım diye kpnu açanlar var.
bu forum artık çin malı motorların arızalarının paylaşıldığı, çözüm önerilerinin sorulduğu çöplüğe döndü. forum değil çin malı motosiklet servisi sanki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst