Baş Harfi beypazarı06 :wiinkk:Çocuk kim yav??
Allahına kurban Daha geçen hafta bak 10 larca değil 100lerce değil 1000 lerce tekrar tekrar açılmış Konuyu forumdaki Eski üyeler açıncada İnsanı Kalbinden vuruyorlarMod arkadaşlar bu konu kesinlikle eğlence amaçlı olup ciddi değildir lütfen alınmayın.
Sizin işiniz çok zor zaten (bu laf olmazsa olmaz)
bu konuyu şuan ismi tahmin edilen kişi için değil aynı konu ve başlıkları yüzlerce defa açan saçma sapan yorumlar yapan arkadaşlara ithaf ediyorum
Bizler sizin sayenizde varız. Sinirlerimizi öyle zıplatıyorsunuz ki bu bize yaşama ve şu denyoya cevap vermeden ölenin... İsteği olarak dönüyor
Bu sayede 145 yaşına kadar yaşama ihtimali olan forum üyeleri var![]()
UNdocab, eğer bunu gerçekten bizim yaptığımızı düşünüyorsan çok komik,şaka yapıyorsan hiç komik değil =E
----------
Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.
Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.
Görkemim siteyle eskisi kadar alakalı olmadığınız belkide bıktığınız için bu tarz angarya tipleri farketmiyorsunuz bile...insanın aklına böyle şizofren düşünceler geebiliyor...aga kurallar mı mt nin kalitesimi hangisi daha öncelilkli...bazen görevini yaptığını sandığın an mt ye zarar verdiğinin farkına bile varmıyorsunuz...tamamen sizlerin artık bu modlukdan soğumanız söz konusu...taze kan lazım...tamam sen sonsuza kadar mod kal ama yeni birileri gelsin..erhan skulunda umrunda olduğunu sanmıyorum ya neyse...

ölenin arkasından konuşmak günahtır beyler etmeyin eylemeyin
bu forum artık çin malı motorların arızalarının paylaşıldığı, çözüm önerilerinin sorulduğu çöplüğe döndü. forum değil çin malı motosiklet servisi sanki.Arkadaş banlıydık , uzun süre forumdan uzaktık , ne hale gelmiş forum.Foruma giriyorum , sanki çin malı motorları tamir eden servisteyim gibi hisse kapılıyorum.Hani çin servisine girince kafan allak bullak olur , çeşit çeşit markalar , çeşit çeşit parçalar , darmadağınık ortam , hiçbir düzen yok.Bu forum da git gide o hale geliyor.Hala daha 150 cc mondialimi nasıl 200 cc yaparım diye kpnu açanlar var.