UNdocab, eğer bunu gerçekten bizim yaptığımızı düşünüyorsan çok komik,şaka yapıyorsan hiç komik değil =E
----------
Arkadaşlar,kimse bu tarz başlıkların yorum yapılması sayesinde ilerlediğini,anasayfada kaldığını düşünmüyor mu peki?
Ortada mantıklı olmayan bir içerik söz konusu ise bunu yorum yaparak ciddiye almak,konunun güncel kalmasını sağlamak yerine kayıtsız kalıp görmezden gelmenin hem o konunun ilerlemesini engelleyeceği hemde o üyenin başlık açma şevkinin kırılacağı gerçeğini neden anlatamıyoruz bir türlü bende bunu anlamıyorum.
O konuları açanda hata var da,o konulara defalarca üst üste mesaj yazıp güncel kalmasını ana sayfadan düşmemesini ve o üyede tekrar başlık açma isteğinin oluşmasını sağlayanda hiç mi hata yok?
Kurallar belli,biz bu kurallar çerçevesinde bir hata söz konusu olunca zaten yaptırım uyguluyoruz.Sizde yazılarından hoşlanmadığınız üyenin mesajını engelleyerek onun mesajlarını görmeyebilir,cevap atmayarak konularının ilerlememesini sağlayabilir bize yardımcı olabilirsiniz.