- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
Ybr de flaşöre iki tane soket girmiş..Bunların birinden kablo çekerken kesmeden nasıl alacağız..!
eline asaglık kardeş nedemişler bilsende emyeb saglım başka calışmala l rını bneklerim
debrecen, bana düşmez ama sence bu sorunun yeri burası mı?![]()
Olcay Bey Elinize sağlık. Sağolun.
DX.com'dan bu düğmeyi almıştım
http://img.dxcdn.com/productimages/sku_127200_1.jpg