Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı olsun hacı kazasız belasız kullan inşallah.. bakalım bu motorla kaç bin km yapabilceksin..ben deyim 20 sende 30 fazla dayanamazsın :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hayırlı olsun hacı kazasız belasız kullan inşallah.. bakalım bu motorla kaç bin km yapabilceksin..ben deyim 20 sende 30 fazla dayanamazsın :p

kanka artık üst sınıf motor aramıyorum... 250 cc ne öldürür nede güldürür.. yakıt performans olarak beni E-5 te rahat rahat taşır.. inşallah kanka kaza bela olmadıkça süreriz

hayırlı olsun koray.............

sağol ramo.. teşekkürler
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kanka artık üst sınıf motor aramıyorum... 250 cc ne öldürür nede güldürür.. yakıt performans olarak beni E-5 te rahat rahat taşır.. inşallah kanka kaza bela olmadıkça süreriz



sağol ramo.. teşekkürler
İnsan topik açar ya bune böyle herkes seni tanıyor forumda herkes merak ediyor hacı her topikte başka motordan bahsettiğinden herkes merakta bence bi başlık açıpp herkesi bilgilendirmelisin...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İnsan topik açar ya bune böyle herkes seni tanıyor forumda herkes merak ediyor hacı her topikte başka motordan bahsettiğinden herkes merakta bence bi başlık açıpp herkesi bilgilendirmelisin...

kanka topik açıcam tabiki.. heyecanımı arkadaşlarla paylaşacağım ama 1000 km rodaj dönemine kadar bi süreyim.. artı eksilerini ayrıntılı bi şekilde test edip millete en doğru bilgiyi vererek yazıcam..fotolarını koyup şenlendirecem yahu ortalığı
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Şimdilik 50 km yaptım.. bugün plaka bitti... amortisörleri sert... virajlara iyi giriyor.. titreşim yok.. vites geçişleri mükemmel.. fan açtıramadım.. araştırdım seramik oluşundan dolayı kolay kolay ısınmıyormuş.. ayrıca seramik silindir hakkında harika yabancı kaynaklarda bilgiler var.. 1000 km ye kadar kullanıp test hakkında iyi kötü konu açacağım.. şimdilik bunlar..
55w germany philips marka farı üst düzey aydınlatma sağlıyor
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Hayırlı olsun Koray !
Sağ gösterdin sol kroşe gönderdin. Motorun ne olursa olsun sağlıklı ve mutlu mesut binesin.
Beni de bugün aradılar Motor geldi sandıktan çıkarıyoruz diye.Malum bu aralar hergün İstanbul-Yalova-Bursa mekik dokuyorum yarım gün vaktim olsa da gidip alabilsem.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Hayırlı olsun Koray !
Sağ gösterdin sol kroşe gönderdin. Motorun ne olursa olsun sağlıklı ve mutlu mesut binesin.
Beni de bugün aradılar Motor geldi sandıktan çıkarıyoruz diye.Malum bu aralar hergün İstanbul-Yalova-Bursa mekik dokuyorum yarım gün vaktim olsa da gidip alabilsem.

hayırlı olsun sanada ınazuman abey....
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
8000 olsada bizde alsak :salut:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Hayırlı olsun Koray !
Sağ gösterdin sol kroşe gönderdin. Motorun ne olursa olsun sağlıklı ve mutlu mesut binesin.
Beni de bugün aradılar Motor geldi sandıktan çıkarıyoruz diye.Malum bu aralar hergün İstanbul-Yalova-Bursa mekik dokuyorum yarım gün vaktim olsa da gidip alabilsem.

paramla rezil olduktan sonra ,bu denli hareket etmem belki yanlış belki doğru ... ama doğru karar verdiğime inanıyorum...
tamam suzuki ,kawa, yamaha, honda tartışılmaz ama sym nin de kalır yanı olmadığına inanıyorum.. şöyle ki, bu 4 büyük japon firmasına motor yapan ve geçmişte suzuki ile
ortaklığı olan bir markaya bende şans vermek istedim.. pişman değilim.. güzel bi naked motor havası var... biraz km yaptıktan sonra test yazısı hazırlamayı düşünüyorum..
seramik silindir oluşu beni kendisine çeken en önemli özelliği oldu.. hayırlara vesile olsun.. senin motor gelince kapışırık artık :) :p

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------

8000 olsada bizde alsak :salut:

inazumadan sonra fiyatının düşeceği gibi söylemlere aldırmamak lazım.. Motor kendi kalitesine göre fiyat bu...
eğer düşüş yapacaklarsa emin ol 2011-12 modellere nazaran kalitesini düşürüp dediğin fiyattan satarlar.. zaten inazuma 11,000 TL
yaptı, böylelikle 10,250 TL iyi bir alternatif olarak devam edecektir
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
koray hocam hayırlı olsun tekrardan bence cok dogru karar verdin az yakar cok kacar servise bakım haricinde ugramazsın saglam dayanıklı makinadir..
fan acma olayına gelince bu havalarda kolay kolay fan acmaz yazın anca actırırsın
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
hayırlı olsun sanada ınazuman abey....

Sağolasın ramazan ,yüksek cc geçmişte kaldı artık 250 cc ile fıtı fıtı devam

paramla rezil olduktan sonra ,bu denli hareket etmem belki yanlış belki doğru ... ama doğru karar verdiğime inanıyorum...
tamam suzuki ,kawa, yamaha, honda tartışılmaz ama sym nin de kalır yanı olmadığına inanıyorum.. şöyle ki, bu 4 büyük japon firmasına motor yapan ve geçmişte suzuki ile
ortaklığı olan bir markaya bende şans vermek istedim.. pişman değilim.. güzel bi naked motor havası var... biraz km yaptıktan sonra test yazısı hazırlamayı düşünüyorum..
seramik silindir oluşu beni kendisine çeken en önemli özelliği oldu.. hayırlara vesile olsun.. senin motor gelince kapışırık artık :) :p

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------




SYM kötü bir tercih değil ,sen titiz adamsın uzun yıllar birlikte mutlu mesut yaşarsınız
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Bugün itibari ile bende sym wolf 250 sahibi oldum.. Herkesin tekeri düz bassın :)

Hayırlı uğurlu olsun :)

Arkadaşlar dün 60km kadar cbr 250 kullandım, kendi motosikletimden sonra kullandığım ilk motosiklet. Sürüş pozisyonu ve motor sesinden dolayı iyiki cbr almamışım dedim ancak biraz kullandıkça cbr'ın alt devirlerdeki çekişi hoşuma gitti. Vitesi 2'den 1'e atma ihtiyacı pek hissetmedim gazı verince gidiyor alet, wolfta 15 16 kmlere düşünce hız 2 kurtarmıyor sanki 1 istiyor motor. Daha hala acemi olduğum için kendi çıkarımlarımada çok güvenemiyorum sizce de alt devirlerde biraz torksuz mu bizim motorlar?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
koray hocam hayırlı olsun tekrardan bence cok dogru karar verdin az yakar cok kacar servise bakım haricinde ugramazsın saglam dayanıklı makinadir..
fan acma olayına gelince bu havalarda kolay kolay fan acmaz yazın anca actırırsın

eyvallah engin abi.. seninde wolf hakkındaki yorumların almamda etkili oldu.. taakii yasin in motoru geçen akşam deneyene kadar aklımda sadece vardı... denedikten sonra garajıma geldi... evet yabancı kaynaklardan motorun ömürlük olduğunu yazıyor.. seramik silindir olayını iyi yaptığını falan bilgilendirmelr var..

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

Sağolasın ramazan ,yüksek cc geçmişte kaldı artık 250 cc ile fıtı fıtı devam

paramla rezil olduktan sonra ,bu denli hareket etmem belki yanlış belki doğru ... ama doğru karar verdiğime inanıyorum...
tamam suzuki ,kawa, yamaha, honda tartışılmaz ama sym nin de kalır yanı olmadığına inanıyorum.. şöyle ki, bu 4 büyük japon firmasına motor yapan ve geçmişte suzuki ile
ortaklığı olan bir markaya bende şans vermek istedim.. pişman değilim.. güzel bi naked motor havası var... biraz km yaptıktan sonra test yazısı hazırlamayı düşünüyorum..
seramik silindir oluşu beni kendisine çeken en önemli özelliği oldu.. hayırlara vesile olsun.. senin motor gelince kapışırık artık :) :p

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------




SYM kötü bir tercih değil ,sen titiz adamsın uzun yıllar birlikte mutlu mesut yaşarsınız


motoru sen alınca havaların güzel olduğu bir gün yanına çay içmeye geleceğim.. artık belki fuara da gitmeyebilirm...

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

Hayırlı uğurlu olsun :)

Arkadaşlar dün 60km kadar cbr 250 kullandım, kendi motosikletimden sonra kullandığım ilk motosiklet. Sürüş pozisyonu ve motor sesinden dolayı iyiki cbr almamışım dedim ancak biraz kullandıkça cbr'ın alt devirlerdeki çekişi hoşuma gitti. Vitesi 2'den 1'e atma ihtiyacı pek hissetmedim gazı verince gidiyor alet, wolfta 15 16 kmlere düşünce hız 2 kurtarmıyor sanki 1 istiyor motor. Daha hala acemi olduğum için kendi çıkarımlarımada çok güvenemiyorum sizce de alt devirlerde biraz torksuz mu bizim motorlar?



teşekkürler...
sym alt devirlerde fena değil... şuan rodaj yapıyorum ve motoru sürekli kompresöre bırakıyorum... 6. viteste 3,000 rpm de çok çabuk toparlayıp gidiyor... torku bana göre haddinden fazla.. :) ama en sevdiğim yanı 5,000 rpm de 90 km hızla sessiz sakin gidişi... :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
eyvallah engin abi.. seninde wolf hakkındaki yorumların almamda etkili oldu.. taakii yasin in motoru geçen akşam deneyene kadar aklımda sadece vardı... denedikten sonra garajıma geldi... evet yabancı kaynaklardan motorun ömürlük olduğunu yazıyor.. seramik silindir olayını iyi yaptığını falan bilgilendirmelr var..

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

Sağolasın ramazan ,yüksek cc geçmişte kaldı artık 250 cc ile fıtı fıtı devam




motoru sen alınca havaların güzel olduğu bir gün yanına çay içmeye geleceğim.. artık belki fuara da gitmeyebilirm...

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------





teşekkürler...
sym alt devirlerde fena değil... şuan rodaj yapıyorum ve motoru sürekli kompresöre bırakıyorum... 6. viteste 3,000 rpm de çok çabuk toparlayıp gidiyor... torku bana göre haddinden fazla.. :) ama en sevdiğim yanı 5,000 rpm de 90 km hızla sessiz sakin gidişi... :)



hocam rodaj hakkında nasıl yapacagın ile ilgili bilgi lazım olursa tavsiyelerim olabilir
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
eyvallah engin abi.. seninde wolf hakkındaki yorumların almamda etkili oldu.. taakii yasin in motoru geçen akşam deneyene kadar aklımda sadece vardı... denedikten sonra garajıma geldi... evet yabancı kaynaklardan motorun ömürlük olduğunu yazıyor.. seramik silindir olayını iyi yaptığını falan bilgilendirmelr var..

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------





hocam rodaj hakkında nasıl yapacagın ile ilgili bilgi lazım olursa tavsiyelerim olabilir

tavsiyelere her zaman açığım.. şuan rodaj dönemindeyim motor 200 km de...
önerin olursa alabilirim abi :)
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
Arkadaşlar 1600 km'yi devirdim hatta gezmekten bakımını bile yaptıramadım :farao: izlenimlerim çok iyi ilk başta çok şüpheliydim iyimi olur kötümü olur diye ama seçimin doğru olmuş :cat:

ayrıca motor sesini biraz daha tok bir şekilde tutmak için ne yapmalıyım(ekzos dışında), bide ekzos öneriniz ne olur ucuz yollu çok ses çıkarıp milleti rahatsız etmeyen ama tok ses verip kulağa hoş gelen cinsten:silent:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Arkadaşlar 1600 km'yi devirdim hatta gezmekten bakımını bile yaptıramadım :farao: izlenimlerim çok iyi ilk başta çok şüpheliydim iyimi olur kötümü olur diye ama seçimin doğru olmuş :cat:

ayrıca motor sesini biraz daha tok bir şekilde tutmak için ne yapmalıyım(ekzos dışında), bide ekzos öneriniz ne olur ucuz yollu çok ses çıkarıp milleti rahatsız etmeyen ama tok ses verip kulağa hoş gelen cinsten:silent:

bende komple headers ve egsozu var motoruma takmıstım ama çok gaza geldiğimden söktüm el yapımı komple motordan arkaya kadar düz boru ve egsozu 600 tl ye yaptırdım 400 e vermeyi düşünüyorum istersen görüşelim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

tavsiyelere her zaman açığım.. şuan rodaj dönemindeyim motor 200 km de...
önerin olursa alabilirim abi :)


rodaj döneminde motoru fazla sıkıştırma ani gazlamalar ani hızlanmalar yapma yavaşca gaz yedikce gazını aç devirde 6-7 bini fazla gecmesin yani olabildiğince sakın kullan motoru rodajın bittiğinde de de yanı 1000 bakımından sonra yağı değiştikten sonra gönül rahatlıgıyla gazını acıp gazlaya bilirsin ;)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
Şimdilik 50 km yaptım.. bugün plaka bitti... amortisörleri sert... virajlara iyi giriyor.. titreşim yok.. vites geçişleri mükemmel.. fan açtıramadım.. araştırdım seramik oluşundan dolayı kolay kolay ısınmıyormuş.. ayrıca seramik silindir hakkında harika yabancı kaynaklarda bilgiler var.. 1000 km ye kadar kullanıp test hakkında iyi kötü konu açacağım.. şimdilik bunlar..
55w germany philips marka farı üst düzey aydınlatma sağlıyor
Hayırlı uğurlu olsun gözüm,kazasız belasız binmek nasib olsun,güzel tercih yaptın....birlikte gezebilmek ümidiyle,tekerin düz bassın.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bende komple headers ve egsozu var motoruma takmıstım ama çok gaza geldiğimden söktüm el yapımı komple motordan arkaya kadar düz boru ve egsozu 600 tl ye yaptırdım 400 e vermeyi düşünüyorum istersen görüşelim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

rodaj döneminde motoru fazla sıkıştırma ani gazlamalar ani hızlanmalar yapma yavaşca gaz yedikce gazını aç devirde 6-7 bini fazla gecmesin yani olabildiğince sakın kullan motoru rodajın bittiğinde de de yanı 1000 bakımından sonra yağı değiştikten sonra gönül rahatlıgıyla gazını acıp gazlaya bilirsin ;)

eyvallah abi.. 300 km ye kadar 5000 rpm i geçmiyorum.. dediğin gibi çok sakin ivmeleniyorum.. ani gaz açmak yok.. 300 km den sonra 6000-7000 rpm arasında dolaşacağım.. tekrar ani gaz açmak yok ,yedire yedire ivmelencek.. :)

---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:26 ----------

Hayırlı uğurlu olsun gözüm,kazasız belasız binmek nasib olsun,güzel tercih yaptın....birlikte gezebilmek ümidiyle,tekerin düz bassın.

Teşekkür ederim ilyas abi...
bırak nazı al bitane de sen..
yasin sen ben tam törtıl oluruz.. gel donatellonu dinle sen :queen:

4250 ye en kötü senin motoru satsan, üstüne maksimum 5,500 lira çıkaracaksın
çok büyük araba alınmayacak bi para değil.. bi kaç ayda o ekiği tamamlarsın.. gel al şu motordan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst