Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Tamam hocam, marş basıyor ise şunu yapmanı isteyeceğim, pipoları sök ve bujileri pipoya bağla, daha sonra da akü başını şasiye değdir.
Marşa bastığında kıvılcım çıkıyor ise, sorun pickup coil de (statöre takılı küçük bir parça). bunun değişmesi gerekir.

Eğer kıvılcım çıkmıyor ise, marş rölesinin iki kalın kablosunu tornavida ile akım yaptır, çalışırsa marş rölesinde problem.

Ancak ilki başıma geldiğinden biliyorum, daha yakın geldi bana..
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Hocam;
Bujilere akım gelmiyor, marş rolesinin iki kalın kablosunu bilmiyorum, onu da deneyim hocam, inşallah sadece marş rolesindedir, beyinde olabilir mi bilmiyorum, ilgine teşekkür ederim. Sağolasınız...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Marş düğmesindeki kabloları takip et hocam, bir kutu bulacaksın, o kutunun kapağını açınca kabloları görürsün. Birde Tekirdağ da iyi tamirci bulunabilir mi bilmiyorum, Çorlu da yakışıklı motor var, işinde iyi ama çok pahalı, uğur vardı bir ara ama dükkanını kapattı oda..

Birde ayaklıkta ki müşir takılı kalmış ta olabilir, yıkamalarda su kalırsa da olabiliyor, buysa en basit problem :)
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Hocam Merhaba;
Artık yarın kamyonete yükleyip Tekirdağ'a götüürüyorum, buradaki ustalar başa çıkamadı, orada 2 ustanın iyi olduğunu öğrendim, inşallah sorunu hallederler, ayaklıktaki müşir de vitesi boşa alınca devre dışı kalıyor, müşirin olmadığını da biliyorum. Hayırlısı hocam. İlgin için teşekkürler... Yarın sonucu yazarım...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
selam merhaba benim dragstara marş verdiğimde cıgırtılı bir ses cıkarıyor,marş rublesi sanırsam değiştirmem lazım ama servislere ve kasaplara yaptırmak istemiyorum karar verdim kendim yapacağım:)
öncelikle rublesi temini ve statör kapagı için sızdırmaz contası lazım bunları nasıl gerçek fiyatına bulurum
ayrıca ruble değişimi daha önce yapan yada gören oldumu? yani ayar yapılması gereken bi durumu var mı ki ben sanmıyorum sök değiştir şeklinde yapılıyor kanımca.

yardımcı olabilirseniz sevinirim..
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Arkadaşlar Merhaba;
Bu gün motosikleti kamyonete yükleyerek Tekirdağ'da tamirciye götürdüm, akü değiştirince beyni karışmış, beyni tekrar yüklenmesi için, söküp İstanbul'a gönderilecek. Herkese selamlar saygılar...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
beyin mi karışmış o nasıl oluyormuş:S bende değiştirdim akü hatta kontagı açık unutup değiştirdim hiç bi sorun olmadı bence senın baglantılarda bir sorun var elektrik tesisatını kontrol ettir derim. bana biraz garip geldi
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Ustanın söylediğine göre, immobilizerli motosikletlerde sık oluyormuş, uzun süreceğini söyleyince ben bırakıp döndüm, yarın tekrar arayacağım...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ustanın söylediğine göre, immobilizerli motosikletlerde sık oluyormuş, uzun süreceğini söyleyince ben bırakıp döndüm, yarın tekrar arayacağım...

Bana da biraz garip geldi abi.. Hiç duymadım böyle bir sorunu, bütün kış yattığı için motorum sürekli aküyü çıkartıp şarj ettiriyorum, her taktığımda da çalışıyor bana pek mantıklı gelmedi..

selam merhaba benim dragstara marş verdiğimde cıgırtılı bir ses cıkarıyor,marş rublesi sanırsam değiştirmem lazım ama servislere ve kasaplara yaptırmak istemiyorum karar verdim kendim yapacağım:)
öncelikle rublesi temini ve statör kapagı için sızdırmaz contası lazım bunları nasıl gerçek fiyatına bulurum
ayrıca ruble değişimi daha önce yapan yada gören oldumu? yani ayar yapılması gereken bi durumu var mı ki ben sanmıyorum sök değiştir şeklinde yapılıyor kanımca.

yardımcı olabilirseniz sevinirim..

Selam dostum hatırlamışsındır beni :) Marş rublesi ebaydan yada boats.netten, contayı da servisten bul hocam ama sakın conta bulamayınca sıvı conta ya da kesme conta kullanma..

Marş basarken aşağıdaki sesi veriyorsa bizim marş rublesi, gavurların starter clutch dedikleri parça ömrünü tamamlamış oluyor.

[yt]KOQcVkfVr40[/yt]

Görüntü olarak viragonunki var ama benzer, 5 parça videolar, fikir verir:

[yt]qsmCj5fwMvM[/yt]
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
hatırlamam mı:) aynen böyle ses malesef eyvallah video ve tavsiyelerin için :)

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:08 ----------

ruble 100 dolar e bay da burda 210 tl hemen hemen aynı fiyat bu nasıl iştir anlamadım:S

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

Ustanın söylediğine göre, immobilizerli motosikletlerde sık oluyormuş, uzun süreceğini söyleyince ben bırakıp döndüm, yarın tekrar arayacağım...

immobilizer kitlemişse motor hiç bir şekilde çalışmaz dogru olabilir,sökülüp sürüm güncellemesi yapılması gerekiyor olabilir dediği mantıklı.umarım sorunun çözülür
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
anca fırsatım oldu işten güçten bilmiyorum ki çokta bi fiyat değil aslında kumar mı yapsam ne:)

---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

benim iş yaptıgım bir firma var adamlar hertürlü makina parçasının kopyasını yapabiliyorlar ama şu rulmanımsı parçayı yapacaklarını sanmıyorum :S kolay temin edilen bir parça olsa iyi olurdu

bu arada yamaha manüellerini kurcaladım burda marşla çalıştırma hakkında bilgi vermiş diyor ki;
soguk havalarda marş verin jikle çekmeyin ve kesinlikle gaz vermeyin diyor marş rublesine yük bindirir zarar verirsiniz diyor kabaca
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Demişler ama jiklesiz çalıştırmaya çalışıp, 5-6 kere deneyip yine marşa zarar veririz, kısır döngü :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
abi yanlış oldu tercüme dogru olanı şu; soğuk havalarda marş vermeden jigle çekiniz sonra çalışana kadar marş verin ve sonrasında kesinlikle gaz vermeyiniz,sıcak havalarda ise gaz vermeden motor çalışana kadar marş verin.. yani hiç bir şekilde gaz vermeyiniz diyor.. kusura bakmayın özür dilerim yanlış tercüme için:S
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Selamlar herkese.

Volkan ben İstanbul'dan.

Haziran aylarında bir Cruiser alma hayaliyle yanıp tutuşurken birsürü forumda gezip kafamdaki motorlarla ilgili karşıma gelen çoğu forumu/konuyu talan ederim dedim; arama motoru sonuçlarında en tepede bu konuyu buldum (Google işini biliyor :) ) ve daha da başka bir foruma bakmış değilim. Bu nasıl bir konudur ki Dragstar'ın son 5 senelik şeceresini tek bir konuda bulabildim. İnanın roman gibi oturup 26 sayfayı birden okudum :)

Herkesin bilgisi, tecrübesi konuşmuş, soran merak eden arkadaşlarımız da hızır gibi cevap aradığım soruları sorup vesile olmuş ama asıl iki adama bu konuda imrendimki onlar da Draggy ve Kaldera üstadlardır :)

Elinize kolunuza sağlık. Sayfalarda ilerledikçe bir yandan da ölü konuyu okuyorum diye kızıp durdum kendime. Ama Draggy üstadımdan - ki her soruda bir fikri, bir teşhisi var helal olsun evlat gibi benimsemiş vakit ve çaba harcamış motorunda, ruh-tutku diye buna derim ben - son yorumu sadece 5 gün öncesine ait gördüğümde bunca sayfayı boşuna aşmadığımı anladım. Nitekim öneriler ve cevaplardan bir çoğunu arşivledim bile :)

Üstadlarım tabii ki sorularım var, sizi bulmuşken de soru sormadan yakanızdan düşecek değilim :)

Şimdi; aylardır bakınıyorum; tabii ki teknik konular hakkında çok fazla fikrim yok, nitekim henüz ehliyetim de yok. Haziran aylarında maddi durumları ayarlayarak güçlü bir motora girişmek ve tek atışta evladiyelik bir motor tutturarak onunla bütünleşmek istiyorum. Bu nedenle de çok geniş bir skaladan çok zor bir ikilende kaldım. Kawasaki'leri, Çinlileri eledim eledim... Derken geldim Suzuki Intruder/Marauder ve Dragstar ayrımına.

Dediğim gibi teknik ayrıntılara hakim olmadığım için yalnızca yüzeysel olarak yorum getirebilirim ve daha çok zevklerime göre hareket edebilirim. Dragstar neredeyse her konuda üstün geliyor; öyle ki Dragstar güzelliğinin sesini Marauder ile karşılatırdığımda Dragstar Müzeyyen Senar'ken Marauder Emel Sayın gibi kalıyor :D yani Dragstar söylerken insanın içine işliyor, tüyleri diken diken ediyor; Marauder'de ise daha bir filtrelenmiş, yumuşatılmış hatta elektronik geliyor ses. Düşünüldüğünde diğer arkadaşlardan birinden de geldiği gibi bir yorumda; ne kadar basit o kadar iyi gibi duruyor. Su soğutmalı olmayışı vesaire tam bir "old school" havası katıyor Dragstar'a ve daha bir "Cruiser'ın kilometre taşı" ünvanını hak eder duruyor.

Ama Marauder'in az da olsa hala kafamı kurcalamasının bir sebebi varsa - Dragstar'dan iyi olmasın - o şahane tasarımı. Tarif edilemez arzular hissediyorum o motoru da gördükçe :( Aşk ikilemine düştüm ağalar!

Mübalayı bir kenara bırakayım; aslında kararım %90 Dragstar'dan yana, gönlümü kaptırdım diyebilirim. Sadece size sormak istediğim şu; yatırım veya çıtayı yükseltme - nasıl adlandırırsak adlandıralım, nitekim çok da bir motor hacmi farkı yok Dragstar 650, Marauder 800 cc - olarak düşünürsek; bu ikilemde Marauder'i tercih eder miydiniz?

Yani Dragstar'dan çok çok olmamakla beraber fiyat farkları ve tabii yine motor hacmi, teknik konular ve tasarım olarak farkları var. Bu bağlamda sizin tercihiniz ne olurdu ne neden?

Açıkçası her ne kadar tasarımı güzel olsa da özelleştirilebilirlik konusunda Marauder'in çok verimli olacağını da düşünmüyorum...

Ayrıca Haziran ayı yani yaz başlangıcı motor almak için çok kazık yiyeceğim bir dönem mi olur, fiyat farkını ne kadar görürüm? Bütçem 10.000 olarak planlıyorum ama duruma göre 11.000 e kadar çıkabilirim. Bu fiyatlara da bulabileceğim Dragstar malesef en genç 10 yaşında oluyor.

Kısacası - bu kadar safsatayı yazdıktan sonra neyin kısacasıysa :) - tercihimi yaparken yaşı dikkat edeceklerim arasında ne kadar öncelikli olmalı? Bu konuda sözü edilmeyen yada üstünde yeterince durulmadığını düşündüğümüz bir husus var mıdır dikkat edilmesi gereken?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Selamlar herkese.

Volkan ben İstanbul'dan.

Haziran aylarında bir Cruiser alma hayaliyle yanıp tutuşurken birsürü forumda gezip kafamdaki motorlarla ilgili karşıma gelen çoğu forumu/konuyu talan ederim dedim; arama motoru sonuçlarında en tepede bu konuyu buldum (Google işini biliyor :) ) ve daha da başka bir foruma bakmış değilim. Bu nasıl bir konudur ki Dragstar'ın son 5 senelik şeceresini tek bir konuda bulabildim. İnanın roman gibi oturup 26 sayfayı birden okudum :)

Herkesin bilgisi, tecrübesi konuşmuş, soran merak eden arkadaşlarımız da hızır gibi cevap aradığım soruları sorup vesile olmuş ama asıl iki adama bu konuda imrendimki onlar da Draggy ve Kaldera üstadlardır :)

Elinize kolunuza sağlık. Sayfalarda ilerledikçe bir yandan da ölü konuyu okuyorum diye kızıp durdum kendime. Ama Draggy üstadımdan - ki her soruda bir fikri, bir teşhisi var helal olsun evlat gibi benimsemiş vakit ve çaba harcamış motorunda, ruh-tutku diye buna derim ben - son yorumu sadece 5 gün öncesine ait gördüğümde bunca sayfayı boşuna aşmadığımı anladım. Nitekim öneriler ve cevaplardan bir çoğunu arşivledim bile :)

Üstadlarım tabii ki sorularım var, sizi bulmuşken de soru sormadan yakanızdan düşecek değilim :)

Şimdi; aylardır bakınıyorum; tabii ki teknik konular hakkında çok fazla fikrim yok, nitekim henüz ehliyetim de yok. Haziran aylarında maddi durumları ayarlayarak güçlü bir motora girişmek ve tek atışta evladiyelik bir motor tutturarak onunla bütünleşmek istiyorum. Bu nedenle de çok geniş bir skaladan çok zor bir ikilende kaldım. Kawasaki'leri, Çinlileri eledim eledim... Derken geldim Suzuki Intruder/Marauder ve Dragstar ayrımına.

Dediğim gibi teknik ayrıntılara hakim olmadığım için yalnızca yüzeysel olarak yorum getirebilirim ve daha çok zevklerime göre hareket edebilirim. Dragstar neredeyse her konuda üstün geliyor; öyle ki Dragstar güzelliğinin sesini Marauder ile karşılatırdığımda Dragstar Müzeyyen Senar'ken Marauder Emel Sayın gibi kalıyor :D yani Dragstar söylerken insanın içine işliyor, tüyleri diken diken ediyor; Marauder'de ise daha bir filtrelenmiş, yumuşatılmış hatta elektronik geliyor ses. Düşünüldüğünde diğer arkadaşlardan birinden de geldiği gibi bir yorumda; ne kadar basit o kadar iyi gibi duruyor. Su soğutmalı olmayışı vesaire tam bir "old school" havası katıyor Dragstar'a ve daha bir "Cruiser'ın kilometre taşı" ünvanını hak eder duruyor.

Ama Marauder'in az da olsa hala kafamı kurcalamasının bir sebebi varsa - Dragstar'dan iyi olmasın - o şahane tasarımı. Tarif edilemez arzular hissediyorum o motoru da gördükçe :( Aşk ikilemine düştüm ağalar!

Mübalayı bir kenara bırakayım; aslında kararım %90 Dragstar'dan yana, gönlümü kaptırdım diyebilirim. Sadece size sormak istediğim şu; yatırım veya çıtayı yükseltme - nasıl adlandırırsak adlandıralım, nitekim çok da bir motor hacmi farkı yok Dragstar 650, Marauder 800 cc - olarak düşünürsek; bu ikilemde Marauder'i tercih eder miydiniz?

Yani Dragstar'dan çok çok olmamakla beraber fiyat farkları ve tabii yine motor hacmi, teknik konular ve tasarım olarak farkları var. Bu bağlamda sizin tercihiniz ne olurdu ne neden?

Açıkçası her ne kadar tasarımı güzel olsa da özelleştirilebilirlik konusunda Marauder'in çok verimli olacağını da düşünmüyorum...

Ayrıca Haziran ayı yani yaz başlangıcı motor almak için çok kazık yiyeceğim bir dönem mi olur, fiyat farkını ne kadar görürüm? Bütçem 10.000 olarak planlıyorum ama duruma göre 11.000 e kadar çıkabilirim. Bu fiyatlara da bulabileceğim Dragstar malesef en genç 10 yaşında oluyor.

Kısacası - bu kadar safsatayı yazdıktan sonra neyin kısacasıysa :) - tercihimi yaparken yaşı dikkat edeceklerim arasında ne kadar öncelikli olmalı? Bu konuda sözü edilmeyen yada üstünde yeterince durulmadığını düşündüğümüz bir husus var mıdır dikkat edilmesi gereken?

dostum öncelikle hayırlısı umarım istediğin makinayı bulursun.
merak ettim,ehliyetim yok diyorsun daha önce vitesli motor kullandın mı? kullanmadıysan bence alıp ögrenip hurdasını cıkarıcan bir çinli motor ile başlamanı tavsiye ederim:)
kullandığını farz edersek dragstar yada maruder diyorsun bence suzikinin c800 modeline bir göz at benim arkadaşımda var arada kullanırım ki motor ruhsat bende arada kaçırıyorum harika makina :) maruderi boşver eski makina parça vs vs sıkıntı yaşarsın gibi geliyor bilmiyorum emin olamıyorum o motordan.
dragstar a gelince bu makinanın yaşı onemli değil temiz olsunda,10 11 bın tl ye 2005 2006 bulursun tabi ne olursa olsun o makinayı tanıyan kullanan birileri ile bakmanda fayda var.

dragstar full mekaniktir elin anahtar takım tutuyorsa bi çok problemi kendin yapabilirsin,yol tutuşu sürüş dengelemesi benim en begendiğim özellikleridir.tek begenmediğim kısmı 650 cc lik motoru aynı segment rakiplerine oranla bariz güçsüzdür ( suziki c 800 m 800 maruder 800,honda shadow 750,kawaski vn 800,harley davidson 883 ) cruser bu o kadarda hıza ivmelenmeye gerek yok tabi relax motorlar sonuçta ama otobanda bazen lazım oluyor ( 120 km hızdan bi anda 160 180 km lere ) işte elimin altında güç bulunsunda ben kullanmayayım.

sonuc olarak alıcaksan şu sıralarda bakmanı tavsiye ederim sonucta yazın fiyat fark ediyor adam gibi temiz bişi alırsan korkma taş gibi makina değil sana torununa kalır

umarım seni tatmin etmiştir yazdıklarım sormak istediğin bişi olursa yazarsın:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Selamlar herkese.

Volkan ben İstanbul'dan.

Haziran aylarında bir Cruiser alma hayaliyle yanıp tutuşurken birsürü forumda gezip kafamdaki motorlarla ilgili karşıma gelen çoğu forumu/konuyu talan ederim dedim; arama motoru sonuçlarında en tepede bu konuyu buldum (Google işini biliyor :) ) ve daha da başka bir foruma bakmış değilim. Bu nasıl bir konudur ki Dragstar'ın son 5 senelik şeceresini tek bir konuda bulabildim. İnanın roman gibi oturup 26 sayfayı birden okudum :)

Herkesin bilgisi, tecrübesi konuşmuş, soran merak eden arkadaşlarımız da hızır gibi cevap aradığım soruları sorup vesile olmuş ama asıl iki adama bu konuda imrendimki onlar da Draggy ve Kaldera üstadlardır :)

Elinize kolunuza sağlık. Sayfalarda ilerledikçe bir yandan da ölü konuyu okuyorum diye kızıp durdum kendime. Ama Draggy üstadımdan - ki her soruda bir fikri, bir teşhisi var helal olsun evlat gibi benimsemiş vakit ve çaba harcamış motorunda, ruh-tutku diye buna derim ben - son yorumu sadece 5 gün öncesine ait gördüğümde bunca sayfayı boşuna aşmadığımı anladım. Nitekim öneriler ve cevaplardan bir çoğunu arşivledim bile :)

Üstadlarım tabii ki sorularım var, sizi bulmuşken de soru sormadan yakanızdan düşecek değilim :)

Şimdi; aylardır bakınıyorum; tabii ki teknik konular hakkında çok fazla fikrim yok, nitekim henüz ehliyetim de yok. Haziran aylarında maddi durumları ayarlayarak güçlü bir motora girişmek ve tek atışta evladiyelik bir motor tutturarak onunla bütünleşmek istiyorum. Bu nedenle de çok geniş bir skaladan çok zor bir ikilende kaldım. Kawasaki'leri, Çinlileri eledim eledim... Derken geldim Suzuki Intruder/Marauder ve Dragstar ayrımına.

Dediğim gibi teknik ayrıntılara hakim olmadığım için yalnızca yüzeysel olarak yorum getirebilirim ve daha çok zevklerime göre hareket edebilirim. Dragstar neredeyse her konuda üstün geliyor; öyle ki Dragstar güzelliğinin sesini Marauder ile karşılatırdığımda Dragstar Müzeyyen Senar'ken Marauder Emel Sayın gibi kalıyor :D yani Dragstar söylerken insanın içine işliyor, tüyleri diken diken ediyor; Marauder'de ise daha bir filtrelenmiş, yumuşatılmış hatta elektronik geliyor ses. Düşünüldüğünde diğer arkadaşlardan birinden de geldiği gibi bir yorumda; ne kadar basit o kadar iyi gibi duruyor. Su soğutmalı olmayışı vesaire tam bir "old school" havası katıyor Dragstar'a ve daha bir "Cruiser'ın kilometre taşı" ünvanını hak eder duruyor.

Ama Marauder'in az da olsa hala kafamı kurcalamasının bir sebebi varsa - Dragstar'dan iyi olmasın - o şahane tasarımı. Tarif edilemez arzular hissediyorum o motoru da gördükçe :( Aşk ikilemine düştüm ağalar!

Mübalayı bir kenara bırakayım; aslında kararım %90 Dragstar'dan yana, gönlümü kaptırdım diyebilirim. Sadece size sormak istediğim şu; yatırım veya çıtayı yükseltme - nasıl adlandırırsak adlandıralım, nitekim çok da bir motor hacmi farkı yok Dragstar 650, Marauder 800 cc - olarak düşünürsek; bu ikilemde Marauder'i tercih eder miydiniz?

Yani Dragstar'dan çok çok olmamakla beraber fiyat farkları ve tabii yine motor hacmi, teknik konular ve tasarım olarak farkları var. Bu bağlamda sizin tercihiniz ne olurdu ne neden?

Açıkçası her ne kadar tasarımı güzel olsa da özelleştirilebilirlik konusunda Marauder'in çok verimli olacağını da düşünmüyorum...

Ayrıca Haziran ayı yani yaz başlangıcı motor almak için çok kazık yiyeceğim bir dönem mi olur, fiyat farkını ne kadar görürüm? Bütçem 10.000 olarak planlıyorum ama duruma göre 11.000 e kadar çıkabilirim. Bu fiyatlara da bulabileceğim Dragstar malesef en genç 10 yaşında oluyor.

Kısacası - bu kadar safsatayı yazdıktan sonra neyin kısacasıysa :) - tercihimi yaparken yaşı dikkat edeceklerim arasında ne kadar öncelikli olmalı? Bu konuda sözü edilmeyen yada üstünde yeterince durulmadığını düşündüğümüz bir husus var mıdır dikkat edilmesi gereken?

Hocam özelden yazışmıştık, burayı görmemiştim :) Bahsettiğim gibi tüm japon cruiserlar iyidir ama Dragstar başka bir aşk, sadece sahipleri anlayabilir :) Ben bir kullanıcıyım, ustalığım falan yok, 1997 de ilk dragstarı gördüm ve ileride bundan bir tane alacağım dedim kısmet 2008 e denk geldi.

Birde deneyimsiz isen ilk motor olarak Dragstarı önermem, yavaş makinada olsa torku ve ağırlığı çok yorabilir, başka bir motorla başlangıç yapmanı öneririm. Bir zamnlkar tüm cruiserlar hemen hemen dragstardı ama TR ye ithalatı durduğundan beri piyasa ağırlığını kaybetti, ben evladiyelik gözü ile bakıyorum, Kısmet olursa emeklilikte de kullanma gibi bir hayalim var:)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
8
dostum öncelikle hayırlısı umarım istediğin makinayı bulursun.
merak ettim,ehliyetim yok diyorsun daha önce vitesli motor kullandın mı? kullanmadıysan bence alıp ögrenip hurdasını cıkarıcan bir çinli motor ile başlamanı tavsiye ederim:)
kullandığını farz edersek dragstar yada maruder diyorsun bence suzikinin c800 modeline bir göz at benim arkadaşımda var arada kullanırım ki motor ruhsat bende arada kaçırıyorum harika makina :) maruderi boşver eski makina parça vs vs sıkıntı yaşarsın gibi geliyor bilmiyorum emin olamıyorum o motordan.
dragstar a gelince bu makinanın yaşı onemli değil temiz olsunda,10 11 bın tl ye 2005 2006 bulursun tabi ne olursa olsun o makinayı tanıyan kullanan birileri ile bakmanda fayda var.

dragstar full mekaniktir elin anahtar takım tutuyorsa bi çok problemi kendin yapabilirsin,yol tutuşu sürüş dengelemesi benim en begendiğim özellikleridir.tek begenmediğim kısmı 650 cc lik motoru aynı segment rakiplerine oranla bariz güçsüzdür ( suziki c 800 m 800 maruder 800,honda shadow 750,kawaski vn 800,harley davidson 883 ) cruser bu o kadarda hıza ivmelenmeye gerek yok tabi relax motorlar sonuçta ama otobanda bazen lazım oluyor ( 120 km hızdan bi anda 160 180 km lere ) işte elimin altında güç bulunsunda ben kullanmayayım.

sonuc olarak alıcaksan şu sıralarda bakmanı tavsiye ederim sonucta yazın fiyat fark ediyor adam gibi temiz bişi alırsan korkma taş gibi makina değil sana torununa kalır

umarım seni tatmin etmiştir yazdıklarım sormak istediğin bişi olursa yazarsın:)

Hocam guzel diyorsunda o fiyatlara temiz bir motor 6 aydir ariyorum bulamadim. 13-14 istiyorlar gram indirim yapmiyorlar. Bir yildir sahibinden de bekleyen motorlar var, ne onlar satabiliyor, ne biz alabiliyoruz. Alicilar ve saticilar oylece bakiyoruz birbirimize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst