- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Haftaiçi izin daha iyi oluyor, işlerini görebiliyorsun.Diğer türlü öğle yemeğinden oluyorsun bir iş halledebilmek için.Reserve pazar hava güzel görünüyor, yap bir kaçamakta gözümüz şenlensin.:king:
İstanbul'lu alışmış istanbul'un güzelliğini görmeye paylaşmıyor kimse manzara oralardan.
İstanbul'lu alışmış istanbul'un güzelliğini görmeye paylaşmıyor kimse manzara oralardan.


