Herkese tekrardan merhaba
Uzun bir aradan sonra ilk defa yazıyorum, tam da konusuna düştüm. Şu an Sarıkamış'tayım,geceleri -33 ü gördük şu ana kadar. Gündüzleri -8 civarlarında ve motosiklet sevdası dürtüyor beni.
Sizce bu havalarda kullanmak ne kadar mantıklı diyemeyeceğim, acaba ne kadar güvenli?
Yani hiç buz üzerinde motor kullanmadım. Daha önce kullanan arkadaşlardan tecrübelerini alabilir miyim?