Geçen sene -22 derecede kullanmıştım. 60-70km ile bir süre gittikten sonra yanımdaki dereceler -90 gösterdi. Motoru garajdan çıkardığımda ilk 5dk herşey normal çalıştı ancak sonrasında ön maşa ve arka süspansiyonlar 1cm bile yaylanmadı. Kasislerden geçerken tekerler yerden kesiliyordu o derece. Fren performansı-yol tutuşu sıfıra yakın, vites geçişleri betona tekme atmaktan farksızdı. Performanstan eser kalmamış ve motor ara ara stop ediyordu. Normalde 1lt ile 25-30km giderim ancak o hava şartlarında 15km gidebilmiştim. Soğuğun yakıt tüketimine etkisi göz ardı edilemez. Reflekslerin zayıfladığıda dikkate alındığında soğuk havada sürüş için güvensiz demek yanlış olmaz.