250-500 cc.arası motosiklet tavsiyesi :))

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bir gün benimde böyle bir tavsiye isteyeceğim,hiç aklıma gelmemişti :cyclopsan

Yarın sevgili BMW R 1150 GS mi satıyorum.Motosikletsiz kalacağım için iki gecedir gözüme uyku girmiyor.Sanki sevgilimden ayrılıyor muşum gibi me geliyor.

Artık yaş kemale erdiği için ve çeşitli rahatsızlıklarım dan dolayı BMW bana ağır gelmeye başlamıştı.

Şimdi her ne kadar BMW nin boşluğunu doldurmayacak ta olsa,yeni ve daha hafif bir motosiklet arayışına girdim.

Sizlerden ricam,bana 250-500 cc. arası,yakıt sarfiyatı fazla olmayan ve cüssesi irice olan(boyum 1.90 ) motosiklet tavsiyeleriniz.Artık yaşlı beynim bazı şeyleri atlıyor.Siz genç beyinlerden,benim aklıma gelmeyen modelleri sıralamanızı bekliyorum:wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Ben size maxi scooter öneririm. Konforu ile size kendisini sevdirecektir. Yamaha X-Max, X-City, Kymco Downtown 300, Burgman 400 v.s. Çok fazlada seçenek mevcut. 500cc den aşağısına razı olursanız yakıt tüketimi de hoşunuza gidecektir.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Er-5, gs500 ve cbf 500 aklıma ilk gelenler. 1150gs den sonra 250 lik makine ile çok sıkılacağınızı düşünüyorum. En azından 40-50 bg bişeyler alın derim.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
abi maxi scooter sana 10 numara 5 yıldız gider olmadı chooper da olabilir scooter da konfor rahatlık fazlası ile seni memnun ve tatmin eder diye düşünüyorum
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben size maxi scooter öneririm. Konforu ile size kendisini sevdirecektir. Yamaha X-Max, X-City, Kymco Downtown 300, Burgman 400 v.s. Çok fazlada seçenek mevcut. 500cc den aşağısına razı olursanız yakıt tüketimi de hoşunuza gidecektir.

Şimdilik maxi scooter düşünmüyorum.Daha o kadar ölmedik yahu:salut:
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
Necati amca (yaşım 18) sizi foça gezisinde görmüştüm. Size bence şöyle güzel bir maxi scooter gider. Mesela majesty 400 ,kymco 500,piaggio 500,burgman 400.Bence bunlar sağladığı konfor ile sizi fazla yormuyacaktır.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Er-5, gs500 ve cbf 500 aklıma ilk gelenler. 1150gs den sonra 250 lik makine ile çok sıkılacağınızı düşünüyorum. En azından 40-50 bg bişeyler alın derim.

Ancak birazda yakıttan yana ekonomik olmalı.1150 ile pompada arabalar gibi yakıt parası ödemek bana çok koyuyordu:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Bence de artık uzun yollara çıkmayacaksanız maxi scooter en ideali.

Ah Arda cığım,yaz gelipte arkadaşlar bir uzun yol planı yaparlarsa,nasıl gitmem:queen:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
500'lük nakedlar sizin için uygun olur diye düşünüyorum, er-5, gs500, cbf 500 . Temiz gs bulmak zor , er-5'ler güzeldir tavsiye ederim yakıtı da çok üzmez performansı da yeter de artar bile, cbf biraz daha pahalı ve yakıtı fazla diye biliyorum ama biraz daha kalıplı gibi diğerlerine göre.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-1998-535-virago-gicir-gicir-calismasi-saat-gibi-110399746/detay

böyle bişeye ne dersin abi :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necati amca (yaşım 18) sizi foça gezisinde görmüştüm. Size bence şöyle güzel bir maxi scooter gider. Mesela majesty 400 ,kymco 500,piaggio 500,burgman 400.Bence bunlar sağladığı konfor ile sizi fazla yormuyacaktır.

Yaaa Emircan,ölmeden tabuta koydun beni:cherry:

Honda silverwing 400 ler nasıl acaba? Hiç kullanan veya bilgisi olan varmı:silent:
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
189
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fiyati-indirdim-bedavaya-yakin-full-dragstar-104924146/detay
bu işini görürmü abi ne diyosun :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
KLE500 en ideali hocam...
Mademki endurocusun ,,,
Boyu boyuna huyu huyuna :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Ancak birazda yakıttan yana ekonomik olmalı.1150 ile pompada arabalar gibi yakıt parası ödemek bana çok koyuyordu:jocolor:


En kalıplı 250 lik naked GT250. Onunla sakin bir sürüşte 3,5 - 4 lt arası yakarsınız. 500 lük 2 silindirli diğer makinelerde 4,5-5 arası oynar sanırım. Aradaki farka değer. Tabi 250 lik gt250 basarsanız max 5 yakıyor, 500 lükleri bilemiyorum ancak 6 - 6,5 lt yi zorlar sanırım.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fiyati-indirdim-bedavaya-yakin-full-dragstar-104924146/detay
bu işini görürmü abi ne diyosun :D

Choper cılara saygım ve sevgim sonsuz,ancak choper lara tam tersi:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

KLE500 en ideali hocam...
Mademki endurocusun ,,,
Boyu boyuna huyu huyuna :)

Aslında olabilir:cat:
12-13 sene önce kullanmıştım KLE500,ancak yakışı nasıldı hatırlayamıyorum:silent:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
En kalıplı 250 lik naked GT250. Onunla sakin bir sürüşte 3,5 - 4 lt arası yakarsınız. 500 lük 2 silindirli diğer makinelerde 4,5-5 arası oynar sanırım. Aradaki farka değer. Tabi 250 lik gt250 basarsanız max 5 yakıyor, 500 lükleri bilemiyorum ancak 6 - 6,5 lt yi zorlar sanırım.

Suzuki İnazuma 250 diye bir motosiklet getirecekti.Getirdimi acaba?Gören bilen varmıdır:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst