250-500 cc.arası motosiklet tavsiyesi :))

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Suzuki İnazuma 250 diye bir motosiklet getirecekti.Getirdimi acaba?Gören bilen varmıdır:silent:
Cüssesi kalıbı yerinde... Enine baya bir etli ... Bizzat inceledim....
Ama sanki gücü az geldi bana..
Birde her yerine yapıştırmışlar PRC etiketini... Vidalarında bile yazıyor.. :)
Sana gelmez alçak kalır...

KLE ideal kullanımlarda er5 le aynı yakar...
O da sakin kullanımlarda 4-5 litre Agresif kullanımlarda 7 litre civarı....
Ama hakkını verir şimdi..Allahı var motorun.. Hakkını yemeyelim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya da sana temiz bir KLR alalım...
Arkadaşımda var... Orjinal... KM de az :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Cüssesi kalıbı yerinde... Enine baya bir etli ... Bizzat inceledim....
Ama sanki gücü az geldi bana..
Birde her yerine yapıştırmışlar PRC etiketini... Vidalarında bile yazıyor.. :)
Sana gelmez alçak kalır...

KLE ideal kullanımlarda er5 le aynı yakar...
O da sakin kullanımlarda 4-5 litre Agresif kullanımlarda 7 litre civarı....
Ama hakkını verir şimdi..Allahı var motorun.. Hakkını yemeyelim :)

Hadi yaaaa,made in Chine mı yani:pale:
KLE de bayağı yakıyormuş,bende 1150, 6 litre yakıyor diye dövünüyordum:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

Ya da sana temiz bir KLR alalım...
Arkadaşımda var... Orjinal... KM de az :)

Model,foto falan varmı Alp ?
Aslında temiz bir motorsa olabilir.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Abi endruodan sonra ne kullansan tat vermez 250-500 arasında pek kalıplı motor yok yani bir bmw den sonra benim tavsiyem transalp gerçi 650 cc vergisi yine 1000 likle aynı ama bence size ideal.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-acil-satilik-2006-xl-transalp-109571931/detay

Biraz daha küçük biraz da farklı az yakan bi motor isterseniz Honda VTR 250


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-kazasiz-boyasiz-sorunsuz-108659059/detay
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Hocam tasarrufu yakıttanmı yapacağız yoksa motordanmı? onu bir dersen bende bir tavsiye veririm
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yarın tam modelini ve km sini öğrenirim... :)
Ben alıcaktım ama NX i vermeye kıyamıyorum....
Değerini bilecek birine gitsin bari ... :)

Valla iyi olur Alp ciğim.
Yarın öğleden sonra İzmirde olacağım.Bir ara buluşup görme imkanı varsa görürüz motoru.Sende de var bildiğim kadarıyla.Yakışı nasıl?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla iyi olur Alp ciğim.
Yarın öğleden sonra İzmirde olacağım.Bir ara buluşup görme imkanı varsa görürüz motoru.Sende de var bildiğim kadarıyla.Yakışı nasıl?
Bende yok.. Aslında Ankaraya gitsem almıştım da gidemedim...
Ailesel durumlardan...
Kusura bakma profilden silmemişim..Şimdi farkediyorum yahu :)
Motor ankarada ...
Sıcacık yerinde yeni sahibini bekliyor...
Temiz ve az km li...
Garantili :)
Faceden haber veririm sana ;)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Abi endruodan sonra ne kullansan tat vermez 250-500 arasında pek kalıplı motor yok yani bir bmw den sonra benim tavsiyem transalp gerçi 650 cc vergisi yine 1000 likle aynı ama bence size ideal.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-acil-satilik-2006-xl-transalp-109571931/detay

Biraz daha küçük biraz da farklı az yakan bi motor isterseniz Honda VTR 250


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-kazasiz-boyasiz-sorunsuz-108659059/detay
Elimden iki tane Transalp geçti.İstem gari ondan.Hemide benzin düşmanıdır o deyyus :wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
hondanın nc serisi oldukça ekonomik. yaşı kemale ermiş bir abimiz burada kullanıyor, çok memnun.
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
Şimdilik maxi scooter düşünmüyorum.Daha o kadar ölmedik yahu:salut:

Yahu bunun ölmekle ne ilgisi var ;) Büyük boy scooterlar aslında gayet şık.. Henüz bir yıllık bir motorsiklet sürücüsü olduğum için henüz ben scooter düşünmüyorum ancak sizin gibi en son 1150 GS kullanmış, yılların tecrübesini taşıyan birisi için bir maxi scooter yeni bir heyecan ve keyif getirebilir diye düşünüyorum. Ben sizin karar noktanızda olsaydım ve imkanlarım elverseydi BMW'nin C serisinden 650'lik scooterlarını düşünürdüm ancak çok pahalı oldukları bir gerçek..

Bütçenize uygun şöyle cüsseli, ciddi bir scooter gayet şık olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yahu bunun ölmekle ne ilgisi var ;) Büyük boy scooterlar aslında gayet şık.. Henüz bir yıllık bir motorsiklet sürücüsü olduğum için henüz ben scooter düşünmüyorum ancak sizin gibi en son 1150 GS kullanmış, yılların tecrübesini taşıyan birisi için bir maxi scooter yeni bir heyecan ve keyif getirebilir diye düşünüyorum. Ben sizin karar noktanızda olsaydım ve imkanlarım elverseydi BMW'nin C serisinden 650'lik scooterlarını düşünürdüm ancak çok pahalı oldukları bir gerçek..

Bütçenize uygun şöyle cüsseli, ciddi bir scooter gayet şık olur diye düşünüyorum.
Bir endurocu için maxi scooter e binmek,ölmekle eş değer sayılabilir:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Bende yok.. Aslında Ankaraya gitsem almıştım da gidemedim...
Ailesel durumlardan...
Kusura bakma profilden silmemişim..Şimdi farkediyorum yahu :)
Motor ankarada ...
Sıcacık yerinde yeni sahibini bekliyor...
Temiz ve az km li...
Garantili :)
Faceden haber veririm sana ;)

Ok,face den haber bekliyorum:cat:
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
o zaman KLR'den devam size uygun ve iyi bir seçenek olarak gözüküyor. 250'lik nakedları zaten geçmek lazım. NC serisi de hoş ancak sizin için ufak kalabilir. Choppersa tarzınız değil. KLR doğru seçim gibi. Tabii inecelemeye devam ederek en doğru kararı kendiniz için ancak siz verebilirsiniz.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
o zaman KLR'den devam size uygun ve iyi bir seçenek olarak gözüküyor. 250'lik nakedları zaten geçmek lazım. NC serisi de hoş ancak sizin için ufak kalabilir. Choppersa tarzınız değil. KLR doğru seçim gibi. Tabii inecelemeye devam ederek en doğru kararı kendiniz için ancak siz verebilirsiniz.

Tabiki incelemeye devam edeceğim Ersin ciğim,acelem yok.Klr lerinde yakışı baya bir fazlaymış.Bakacaz bakalım.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi canavar gibi peugeot 103 ün ve mobylette in var ya neye üzülüyon motorsuz kaldım deye :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ülkemizde 500 Lük pek alterantif yok yeni olarak 600cc Dersen Er-6 Öneririm hocam Kullanıcıların çoğu Er5 Den az yaktığını söylüyordu ki bencede olmalı yeni nesil şekli şemali 10 numara motor
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
necati bey, eğer ki cc sınırlamanız benzinden ve fiyattan kaynaklıysa er6 serisine 650cc olmasına ragmen goz atın. Enduro'dan sonra enduro onermiyorum cunku kralindan iniyorsunuz her ne kadar o endurolar da iyi olmasına ragmen. Nc serisi pahalı fiyat aralıgınıza gelmez. inazuma'ların kalıbını bilmiyorum ama daha yaygınlasmadı biraz piyango. Cbf500 cok yakar, gt250 de enduro sonrası sizi durus pozisyonu olarak zorlar. Maxi scooter kesin hayır ise er6 2006 modellerden dusunun. Cidden az yakmasıyla unluler zaten siz tabi ki benden iyi bilirsiniz. Onun dısında gene enduro dusunuyosanız sizinkinin kardesini dusunmez misiniz f650 dakar?
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Hocam benim tavsiyem er6n veya er6ftir cüsseliler 2 silindirler az yakar ve uzun ya da kısa seyahatlara gelirler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst