- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Cüssesi kalıbı yerinde... Enine baya bir etli ... Bizzat inceledim....Suzuki İnazuma 250 diye bir motosiklet getirecekti.Getirdimi acaba?Gören bilen varmıdır:silent:
Ama sanki gücü az geldi bana..
Birde her yerine yapıştırmışlar PRC etiketini... Vidalarında bile yazıyor..
Sana gelmez alçak kalır...
KLE ideal kullanımlarda er5 le aynı yakar...
O da sakin kullanımlarda 4-5 litre Agresif kullanımlarda 7 litre civarı....
Ama hakkını verir şimdi..Allahı var motorun.. Hakkını yemeyelim